فیلم خوش‌گذرانی لاکچری سحر قریشی بهمراه شوهر عرب او! [+ویدئو]

عکس جدید سحر قریشی در دبی در فضای مجازی منتشر شد که نشان از ماه عسل لاکچری سحر قریشی و همسرش دارد. در ادامه این خبر جنجالی همراه ما باشید.

ادعا می‌شود سحر قریشی بازیگر پرحاشیه فضای مجازی، بعد از جدایی از امیر تتلو، با یک فرد عرب ازدواج کرده است. تصویر ماه عسل آن‌ها را در ادامه ببینید. سحر قریشی دبی را آباد می‌کند. بعد از سفر در کشورهای مختلف، این بار با ازدواج با فرد عرب، و رفتن به ماه عسل لاکچری غوغا می‌کند.

فیلم ماجرای کتک خوردن وحشیانه سحر قریشی از تتلو [+ویدئو کامل]

جنجال جدید سحر قریشی در دبی

موتور سواری سحر قریشی چند روزی است که سر تیتر اخبار قرار گرفته…

خبر جنجالی: موتور سواری سحر قریشی با عشق جدیدش +[عکس]

سحر قریشی اخیرا در موزیک ویدئو ماکان بند همکاری کرده و حواشی زیادی بعد از پخش این کلیپ در فضای مجازی منتشر شد. او با تتلو رابطه داشته و اخیرا از همدیگر جدا شدند.

عکس جدید سحر قریشی سوار بر موتور که رنگ مانتو و شلوار خود را با رنگ موتور یکی انتخاب کرده و در کنار پسر جوانی ایستاده باعث به وجود آمدن این حاشیه که به ایران بازگشته است شد، که با انتشار تاریخ این عکس این حاشیه تکذیب شد.

تصاویر لو رفته از همسر سحر قریشی و ماه عسل لاکچری آنها
ماه عسل لاکچری سحر قریشی

در تصویری که سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، از خوش‌گذرانی سحر در دبی مطلع می‌شویم. او در این تصویر به سوال کاربران که پرسیدند: “لاغر شدی؟” اینگونه جواب داد:

ورزش می‌کنم. شصت کیلو بودم، شدم پنجاه کیلو! تازه از اینجا به بعد شروع میشه برنامه‌هام.

استوری سحر قریشی برای علی کریمی

استوری سحر قریشی برای علی کریمی

سحر قریشی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام از اقدامات آشوب طلبانه علی کریمی در اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی حمایت کرد؛ اقدامی که به تعبیر کاربران خوش رقصی سلبریتی‌ها برای بازیکن پیشین فوتبال بوده و احتمالا توری برای او پهن کرده است.

ویدیوی خوشگذرانی سحر قریشی در دبی را تماشا کنید:

پوشش جنجالی سحر قریشی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

تصاویر لو رفته از همسر سحر قریشی و ماه عسل لاکچری آنها
پوشش جنجالی سحر قریشی, سحر قریشی دبی

ماجرای رابطه‌ی تتلو و سحر قریشی چند ماه تیتر اول خبرهای زرد بود. حرف می‌زدند، مصاحبه می‌کردند، تتوهای‌شان را از این طرف تا آن طرف ادامه می‌دادند، ویدیوهای عاشقانه آپلود می‌کردند و قربان‌صدقه‌ هم می‌رفتند، این به آن می‌گفت “حاج‌خانم” و آن به این می‌گفت: “آقام”.

آقا غیرتی می‌شد و از حاج‌خانم دفاع می‌کرد و… خلاصه مانند دو قناری عاشق از هم آویزان بودند. اما در تمام این مراحل، حدس می‌زدیم که پشت پرده چه خبر است. حدس می‌زدیم که به‌زودی همه‌ این مسخره‌بازی‌ها تمام خواهد شد.

افشاگری آرامه اعتمادی از اتفاق‌های پشت پرده‌ این ماجرا، هر چند مختصر اما تکان‌دهنده بود. در واقع این فیلم‌نامه‌ به‌دقت‌طراحی‌شده، برای همه‌ آن‌هایی که در آن شرکت کردند سود داشت؛ هم بازیگر پرحاشیه و بی‌استعدادی مانند سحر قریشی به صدر خبرها آمد، هم تتلو و یاران و دست‌اندرکاران ماجرا پول خوبی به جیب زدند.

اخبار بیشتر:


7 thoughts on “فیلم خوش‌گذرانی لاکچری سحر قریشی بهمراه شوهر عرب او! [+ویدئو]

  1. چرا الکی حرف میزنیدوهمش خبرهای ضدونقیض ودروغ تحویل مردم میدید ازکدومش بگم ازاین همه جوسازی ووعده ووعیدهای دروغ بانکی یا خبرهائ درباره خوراکیهامن جمله قیمت دروغی که درباره مرغ مینویسیدیا برنج یاروغن ییییکدوم خراب شده ای زندگی میکنیدکه به دروغ مینویسیدمرغ تازه کشته گرم کیلویی چهل وهشت تومنه مرغ توشیرازکیلیویی هفتادوسه هزارتومنه خداازباعث وبانیاش نگذره الان چندماهه تمام مغازه های شیرازمرغ گرم کامل 73/000تومنه چرا الکی مینویسیدبیوجدانیم حدی داره

    1. اینا که گفتی رو که ما ننوشتیم، به ما ارتباطی نداره… ما بیشتر در رابطه با حواشی سینما و تلویزیون و … مینویسیم. ضمن اینکه فیگار سایت خبری نیست، ما خبرهای فضای مجازی رو باز نشر میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *