ماجرای جنجالی حذف برنامه دورهمی مهران مدیری از شبکه نسیم [+عکس]

شبکه نسیم خبری اعلام کرده که به دنبال حاشیه‌های پیش‌آمده بر سرِ اظهارات اخیر مهران مدیری، به نظر می‌رسد اقدام به حذف برنامه دورهمی کرده است.

با اعلام برنامه‌های پاییزی تا اینجا نامی از برنامه مهران مدیری به چشم نمی‌خورد. مهران مدیری که اخیراً بعد از اظهارنظرهایی در راستای دامن زدن به شلوغی‌ها از کشور خارج شده بود بامداد امروز به کشور بازگشت. وی بامداد امروز با یک پرواز اماراتی وارد کشور شده است.

در بدو ورود گذرنامه‌ او توسط نهادهای ذی‌ربط، ضبط شده  است. مهران مدیری چند روز پیش و پس از اظهاراتی در راستای دامن زدن به اغتشاشات، از کشور خارج شده بود.

حذف برنامه دورهمی

  • حذف دورهمی مهران مدیری
حذف برنامه دورهمی
برنامه دورهمی حذف شد, حذف دورهمی مهران مدیری

برنامه دورهمی حذف شد

به گزارش فیگار:

در حالی که قرار بود قسمت‌های جدید این برنامه تلویزیونی همزمان با آغاز ماه ربیع‌الأول روی آنتن برود، اظهارات اخیرِ مهران مدیری و حاشیه‌های پیش‌آمده به نظر می‌رسد در غیبت این برنامه در کنداکتورِ تلویزیون، تأثیر داشته باشد.

پیش از این حاشیه‌ها، شبکه نسیم اعلام کرده بود که قصد دارد، قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه دورهمی را پس از ایام صفر پخش کند و این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

در ادامه میتوانید عکس مهران مدیری در برنامه دورهمی را تماشا کنید:

حذف برنامه دورهمی
حذف دورهمی مهران مدیری, عکس مهران مدیری در برنامه دورهمی

روابط عمومی شبکه نسیم دیگر برنامه‌های پاییزی این شبکه را شامل موارد زیر اعلام کرد:

سری جدید برنامه های «آب و آتش» و «شوتبال»، برنامه جدید «لالایی» با اجرای گیتی خامنه ، «میشه که بشه»، «چهار شگفت انگیز» ، «ویتامین خ»، «قندون»، «سریال اولین انتخاب»، «هفت ترانه»، «نسیما»، «در حلقه رندان» ، «قلقلک» ، « نما » و پخش بخش‌های نیمه نهایی و فینال برنامه «تهمتن».


اخبار بیشتر:


One thought on “ماجرای جنجالی حذف برنامه دورهمی مهران مدیری از شبکه نسیم [+عکس]

  1. دورهمی همون دور اولش از همه بهتر بود هرچی گزشت بدتر و بدتر شد…. خندوانه هم هرچی گزشت بی مزه تر شد… بهتر که حذف شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *