تاتا پانچ کامو ادیشن کراس‌اوور هندی با قیمت کمتر از 300 میلیون! [+عکس]

شاسی بلند تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت ارزان خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می‌شود. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

پانچ، جدیدترین محصول تاتا موتورز کارز هند است و اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

شاسی بلند تاتا پانچ کامو ادیشن

  • ماشین تاتا پانچ کامو ادیشن
شاسی بلند تاتا پانچ کامو ادیشن
ماشین تاتا پانچ کامو ادیشن, عکس خودرو تاتا پانچ کامو ادیشن

به گزارش فیگار:

کراس‌اوور هندی و مقرون به صرفه تاتا پانچ اخیرا رونمایی شد و هم‌اکنون شرکت تاتا نسخه ویژه‌ای از آن را با نام کامو ادیشن معرفی کرده است.

این شاسی بلند با قیمت ارزان خود گزینه بسیار مناسبی برای واردات به بازار ایران محسوب می‌شود. در ماه های گذشته بحث واردات خودروی هندی بسیار مطرح شده است.

در ادامه میتوانید عکس خودرو تاتا پانچ کامو ادیشن را مشاهده کنید:

شاسی بلند تاتا پانچ کامو ادیشن
عکس خودرو تاتا پانچ کامو ادیشن, عکس تاتا پانچ کامو ادیشن

مهم‌ترین تفاوت تاتا پانچ کامو ادیشن با نسخه استاندارد، تغییرات ظاهری در خارج و داخل خودرو است. این کراس اوور در قالب سه تیپ و با قیمتی بین 294 الی 366 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته به قیمت این خودرو در صورت ورود به بازار ایران هزینه‌های مختلفی اعم از تعرفه واردات، سود واردکننده، مالیات و شماره‌گذاری نیز اضافه خواهد شد. خودروسازان برای جلب نظر این افراد، ماشین‌هایی را طراحی کرده‌اند که ترکیبی از کراس‌اوور و هاچبک هستند.

در ادامه میتوانید عکس تاتا پانچ کامو ادیشن را مشاهده کنید:

شاسی بلند تاتا پانچ کامو ادیشن
ماشین تاتا پانچ کامو ادیشن, عکس خودرو تاتا پانچ کامو ادیشن

تاتا پانچ کامو ادیشن به امکاناتی چون چراغ‌های مه شکن، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، لامپ‌های LED، رینگ‌های ۱۶ اینچی، دوربین عقب، اتصالات بی‌سیم، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۷ اینچی و ۶ بلندگو اشاره کرد. ضمن اینکه شاسی بلند هندی از درهایی با قابلیت باز شدن به شکل ۹۰ درجه و روف رک‌هایی برای نصب باربند سقفی نیز بهره می‌برد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *