واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین حاجی پور! [+عکس]

واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین ؛ محمد اصفهانی خواننده کشورمان در پیج شخصی خود در مورد شروین حاجی پور پستی را منتشر کرد.

محمد اصفهانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۴۵ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۱۳۷۶ با رتبه ۱۷۶ است.

واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین

  • محمد اصفحانی و شروین حاجی پور
واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین
محمد اصفحانی و شروین حاجی پور, پست محمد اصفحانی برای شروین

پست محمد اصفحانی برای شروین

محمد اصفهانی خواننده کشورمان در پیج شخصی خود در مورد شروین حاجی پور نوشت:

سلام از خبر دستگیری شروین عزیز که دوست و هنرجویم در مسابقه عصر جدید بود بسیار متاثر و غمگین شدم. شروین جوانی فوق العاده با استعداد و معصوم و خجالتی و با احساس بود. همین طور از بازداشت سرکار خانم مونا برزویی اظهار تاسف می‌کنم. این هنرمندان، شریک و مونس تنهایی‌ها و خلوت مخاطبین خود هستند و با احساس خدادادی، تلطیف کننده بن بست‌ها و تنگنا‌های روحی دوستداران شان… بیش از این گناهی نباید بر آن‌ها نوشت.

در ادامه میتوانید پست محمد اصفحانی در مورد شروین حاجی پور را تماشا کنید:

واکنش محمد اصفهانی به دستگیری شروین
پست محمد اصفحانی برای شروین, پست محمد اصفحانی در مورد شروین حاجی پور

او در پایان پست گفت:

بخشی از ترانه “کلافه گی” را که از کار‌های مصوب آلبوم آینده است به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم. امیدوارم برای شما آرامش و خیر به ارمغان آورد. محمد اصفهانی/ هشتم مهر هزار و چهارصد و یک.

وی اصالتا اصفهانی است و نام واقعی اش محمد مهدی واعظی می باشد، در حال حاضر خواننده ارکستر ملی است. پدرش محمدعلی واعظی اهل اصفهان و استاندار این شهر بودند و مادرشان متولد تهران هستند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *