ماجرای شایعه با تیتر “بازیگر رضا رویگری درگذشت”

چرا باید در این روزهای نگران‌کننده شایعه‌ی درگذشت رضا رویگری بازیگر فضای اجتماعی را درگیر خود کند. با ما بمانید تا به شما بگوییم که حتی تاریخ وفات رضا رویگری هم شده بحث این روزهای مردم در ایران.

سوال اساسی اینجاست که آیا واقعا رضا رویگری درگذشت؟ | فوت رضا رویگری صحت دارد؟ رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تکذیب خبر فوتش گفت:

خوب هستم و اتفاقی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

خطری که فرزند نسرین مقانلو را دربر گرفت! [+عکس و فیلم]

علت شایعه درگذشت رضا رویگری بازیگر چیست؟

شایعه درگذشت یک بازیگر معروف | رضا رویگری درگذشت؟ رضا رویگری بازیگر معروف سینما و تلویزیون خبر درگذشت خود را تکذیب کرده است. به گزارش همشهری آنلاین، ساعاتی قبل خبر درگذشت رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شده بود که رویگری در مصاحبه با ایرنا این خبر را تکذیب کرد.

رضا رویگری و مرگ تکذیب شده‌اش

تاریخ وفات رضا رویگری, عکس تشییع جنازه رضا رویگری, فیلم تشییع جنازه رضا رویگری, علت درگذشت رضا رویگری
علت درگذشت رضا رویگری

از صبح امروز خبری مبنی بر درگذشت بازیگر پیشکسوت کشور رضا رویگری در برخی از کانال های خبری دست به دست می شود که رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون دراین باره گفت: هر چند وقت یکبار یک شایعه برای من منتشر می شود و این بار هم این خبر را تکذیب می کنم.خداراشکر خوب هستم و اتفاقی رخ نداده است.

 رضا رویگری بازیگر و خواننده خوب کشور ما متولد سال 1325 از تهران می باشد. رضا رویگری در حال حاضر 75 سال سن دارد. رضا رویگری در سال 92 با تارا کریمی ازدواج کرد که این ازدواج رضا رویگری به خاطر ختلاف سنی با همسرش بسیار جنجال به پا کرد. رضا رویگری دارای یک فرزند از ازدواج اول خود می باشد که ساکن ایران نمی باشد.

فوت تکذیب شده رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش ایرانی متولد ۶ دی ۱۳۲۵در منطقه تجریش است. او فعالیت حرفه ای خود را در اواخر دهه ۱۳۴۰ آغاز کرد و در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت بسیاری داشت. رویگری در اوایل دوره انقلاب ۱۳۵۷ خواننده سرود «الله الله» بود.همچنین او برای بازی در فیلم بوتیک (۱۳۸۲) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن سینمای ایران شد.

رضا رویگری با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *