علت سلاخی دختر تبریزی چه بود؟ [+عکس]

در پی سلاخی دختر تبریزی ۲۵ ساله توسط مردی بی رحم، در خیابان تربیت این شهر به قصاص اعدام محکوم شده و حکم قصاصش نیز تائید شده است.

آبان ماه سال گذشته در جنایتی هولناک دختری در خیابان توسط مردی آشنا با ضربات مرگبار چاقو از پا درآمد و جانش را از دست داد و اکنون قاتل بی رحم او به قصاص محکوم شده است. شاید بعد از گم شدن سما جهانباز که به تفصیل در سایت فیگار به آن پرداخته‌ایم این خبر زیاد شوکه کننده نباشد.

بیشتر بخوانید:

فیلم شوکه کننده خودکشی پدر سما جهانباز [دختر اصفهانی گمشده]

23 مهرماه: اطلاعات جدید از گم شدن سما جهانباز دختر اصفهانی [+فیلم خودکشی]

سلاخی دختر تبریزی وسط خیابان

مرد جوانی که عصر یکشنبه (۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰) دختر جوانی را در خیابان تربیت تبریز سلاخی کرده بود، در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم ‌و حکم قصاص در دیوان عالی کشور نیز مهر تایید خورد.

رسیدگی به این پرونده از روز یکشنبه (۹ آبان ماه سال ۱۴۰۰) در دستور کار پلیس آگاهی تبریز قرار گرفت. عصر روز یکشنبه بود که گزارش قتل وحشتناک دختری جوان در خیابان تربیت تبریز به کارآگاهان مخابره و آنان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف رمز و راز این جنایت هولناک عازم محل جنایت می شوند.

خبر شوک‌کننده: سلاخی دختر تبریزی وسط خیابان

متهم اگرچه متواری شده بود، اما در کم تر از ۲ ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به شعبه ۶ دادسرای تبریز منتقل می‌شود. متهم وقتی مقابل بازپرس پرونده و نیز کارآگاهان قرار می‌گیرد انگیزه خود از ارتکاب جرم را وجود اختلافات قبلی مابین خود و قربانی جنایت عنوان می‌کند و می‌گوید:

روز حادثه وقتی زن جوان به سراغم آمد، آنقدر مرا عصبانی کرد که کنترلم را از دست دادم و ضربات متعدد چاقو را بر نواحی مختلف بدنش وارد کردم.

صدور حکم قصاص قاتل دختر تبریزی

جلسه محاکمه این مرد جوان در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی تشکیل و متهم به قصاص نفس محکوم گردید. این حکم در دیوان عالی کشور نیز مهر تایید خورد و حال متهم منتظر اجرای حکم است.

گفته می‌شود قتل دختر جوان ۲۵ ساله در خیابان تربیت تبریز به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:









بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *