نظر پیمان جبلی رئیس صدا و سیما به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون چیست؟ برخی از سلبریتی‌هایی که قرار بود بازگردند، رضا رشیدپور و رضا گلزار بودند.

نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

چند روزی است که موضوع بازگشت سلبریتی‌ها درصدر اخبار کانال‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و با بازتاب‌های فراوانی همراه شده است. قطعی شدن حضور رشیدپور و گلزار اما موج دیگری را به دنبال داشت که منجر به خداحافظی مجری «پاورقی» شد.

واکنش پیمان جبلی رئیس رسانه ملّی در فضای‌مجازی باعث سؤال یکی از مخاطبین درباره خداحافظی محمدرضا شهبازی مجری «پاورقی» شد و او این چنین پاسخ داد: برنامه “پاورقی” با اجرای “محمدرضا شهبازی” در تلویزیون ادامه خواهد داشت. رضا رشیدپور به واسطه همین دو قطبی‌ها و تشویش‌هایی که در فضای‌مجازی اتفاق افتاد ترجیح داد فعلاً به تلویزیون برنگردد و اجرای سری جدید «سیم آخر» را به زمانی دیگر موکول کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما علاوه بر اظهارنظر خود درباره حضور سلبریتی‌ها به این نکته اشاره کرده بود:

هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده‌شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت کرده باشند.

در حساب کاربری‌اش در پیام‌رسان ایرانی ویراستی نیز تأکید کرد:

در رسانه ملی مسیر تحولی بازگشت‌پذیر نیست. یک سال اخیر و تحول مشهود در محتوا و رویکرد بهترین دلیل است. در این دوره تحولی، مدیریت باج بگیر و باج بده به تاریخ می‌پیوندد! جای نگرانی نیست ان‌شاالله.

واکنش جبلی رئیس صدا و سیما

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما درباره شماری از مجریان صداوسیما که در پی اعتراضات اخیر کشور معترضانه از رسانه ملی خداحافظی کردند توضیحاتی را ارائه کرد.

نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون
نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

جبلی صدا و سیما

جبلی گفت:

کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آن‌ها نخواهیم شد.

جلبی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ادامه پخش برنامه‌ «دورهمی» که سازمان هزینه آن‌ها را پرداخت کرده است، گفت:

برنامه‌هایی که برای آن‌ها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبین باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبین ما واقع نمی‌شود و ماهم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

در ادامه میتوانید عکس پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما را مشاهده کنید:

نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون
نظر پیمان جبلی به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

پیمان جبلی, متولد سال ۱۳۴۵ در تهران استاد دانشگاه کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی است پیمان جبلی ۷ مهر ۱۴۰۰ به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما در دولت آیت الله رئیسی از سوی رهبر انقلاب انتخاب شد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ دانشگاه امام صادق دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق و استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی می باشد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “نظر پیمان جبلی رئیس صدا و سیما به بازگشت سلبریتی ها به تلویزیون

  1. ببخشید آقای جبلی . لطفا قبل از اینکه برای برنامه ای هزینه کنید آن هم هزینه ای که در این شرایط سخت از جیب مردم و بودجه کشور است نه از جیب خودتان.بررسی بفرمایید که آیا متناسب با ذایقه مردم است یا نه.و یا در اولویت‌های شما هست یانه. سپس هزینه میلیاردی برای آن صرف کنید . اینجا چه کسی ضرر میکند.؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *