انفجار یک معدن زغال سنگ در شهر بارتین ترکیه +[آمار جان باختگان]

خبر انفجار یک معدن زغال سنگ در شهر بارتین ترکیه و کشته شدن برخی از کارگران آن معدن، بسیاری از خانواده‌های ترکیه را داغدار کرد.

در انفجاری که بعدازظهر روز گذشته در معدن بارتین رخ داد، تا این لحظه 41 کارگر کشته شده‌اند. حال 5 نفر از 11 کارگر مصدوم نیز وخیم است. وزیر “دونمز” نیز اعلام کرده است که عملیات جست و جو پایان یافته است.

انفجار یک معدن زغال سنگ در شهر بارتین ترکیه

از 110 کارگری که در زمان انفجار مشغول به کار بودند، 58 نفر با وسایل شخصی خود فرار کردند. درمان پنج نفر از مصدومین در همان شهر بارتین ادامه دارد و شش مصدوم دیگر به استانبول منتقل شدند.

انفجار یک معدن زغال سنگ در شهر بارتین ترکیه +[آمار جان باختگان]

فاتح دونمز وزیر انرژی و منابع طبیعی گفت که آتش سوزی تا حد زیادی تحت کنترل است. وزیر دونمز گفت:

ما تلاش‌های جستجو و نجات خود را در بارتین که از شب گذشته ادامه داشت، به پایان رساندیم. 41 برادر معدنچی ما جان خود را از دست دادند.

دفتر دادستان عمومی بارتین تحقیقاتی را در مورد حادثه معدن در آماسرا آغاز کرد. سه دادستان برای رسیدگی به این پرونده تعیین شدند. وزارت کار و تامین اجتماعی نیز 4 بازرس را برای رسیدگی به این انفجار منصوب کرد.

دریا یانیک، وزیر خانواده و خدمات اجتماعی، گزارش داد که تیم‌های حمایت روانی- اجتماعی بلافاصله در حادثه معدن در آمسرا به منطقه منتقل شدند. وزیر یانیک در مورد انفجار در معدن در آماسرا از حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت:

تیم های حمایت روانی – اجتماعی ما بلافاصله به منطقه منتقل شدند. ما روند را از نزدیک دنبال می‌کنیم. ما به عنوان یکی از وزارتخانه‌های مسئول تمام کارهای لازم را انجام می‌دهیم.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *