بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel) + زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

هانده ارچل کیست ؟ یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازیگران ترکیه که در هر نظرسنجی زیباترین بازیگر زن، جزء صدرنشینان است. بیوگرافی هانده ارچل را بخوانید.

خب اول از همه نظرتون در رابطه با بیوگرافی هانده ارچل چیه؟ کمی با این بازیگر جذاب ترک که لقب زیباترین بازیگر زن را هم گرفته آشنا شویم. هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

اما برای آشنایی کامل با بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل، حتی تئاتر های هانده ارچل، به لینک پیوست شده مراجعه نمایید. جدیدترین سریال هانده ارچل که در آن با بوراک دنیز، پارتنر سابقش بار دیگر همبازی شده است، در مقاله پیوست، به طور کامل معرفی شده است.

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل در سریال درام جنایی یک شخص متفاوت، نقش یک دادستان را ایفا می‌کند که به دنبال حل یک پرونده قتل است. در این اثنا به دلیل بازگشت به استانبول با مسائل خانوادگی‌اش نیز درگیر می‌شود. در طرف دیگر داستان خبرنگاری به نام کنان اوزترک قصد نزدیک شدن به او را دارد.

زندگی نامه هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۴ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو در خانه‌ام را بزن شناخته شد. از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد.

اطلاعات شخصی هانده ارچل

  • تاریخ تولد: ۲۴ نوامبر ۱۹۹۴
  • محل تولد: شهر باندیرما ترکیه
  • سن: 29
  • قد: 175 سانتی متر
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • وضعیت رابطه: با هاکان سابانجی رابطه دارد
  • صفحه اینستاگرام: handemiyy@

زندگی خصوصی هانده ارچل

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. متاسفانه طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت پیدا کند.

هانده در سال ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار شد به عنوان هفتمین زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه شناخته شد. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. البته قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

زندگی شغلی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

از جمله فعالیت های هانده ارچل حضور در ویدیوهای تبلیغاتی است. او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد ودر بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را می‌توان به سریال دختران آفتاب نسبت داد. در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد. هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای مشهوری همبازی است که می‌توان به پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد.

این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت کرده و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند. یکی از رویاها و آرزوهای هانده ارچل این هست که بتونه روزی با ستاره‌های معروف یا سلبریتی‌های هالیوودی مانند لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ همبازی شود و از علاقه مندی‌های هانده ارچل میشه به مسافرت و خوانندگی اشاره کرد.

جوایز و افتخارات هانده ارچل

جوایز پروانه طلایی:

  • ستارگان درخشان Pantene

هفتمین جوایز رسانه‌ای KTÜ:

  • بهترین بازیگر زن موفق

بیست و سومین دوره جوایز دستاورد ITU EMÖS:

  • موفق‌ترین بازیگر زن تلویزیون

پنجمین جوایز آرزوی دانشگاه یدیتپه:

  • بهترین بازیگر زن کمدی

سومین دوره جوایز جوانان ترکیه:

  • بهترین بازیگر زن تلویزیون

چهل و چهارمین دوره جوایز پروانه طلایی:

  • بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک و کمدی

جوایز بازاریابی Türkiye The One:

  • جایزه زنان برند شخصی

چهارمین دوره جوایز جوانان ترکیه:

  • بهترین بازیگر زن تلویزیون

پنجمین دوره جوایز جوانان ترکیه:

  • بهترین بازیگر زن تلویزیون

جوایز محتوای دیجیتال بال طلایی:

  • بهترین بازیگر زن سال

و بسیاری از جوایز دیگر که برای بازی در سریال های مروارید سیاه، عشق حرف حالیش نمیشه، تو در خانه ام را بزن و … دریافت کرده است.

حواشی هانده ارچل

عکس مرتبط با حواشی

حواشی مرتبط با این بازیگر و روابط عاشقانه و شخصی اش را در لینک‌های ذیل پیگیر شوید:

حقایق پنهان هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هانده ارچل

این بازیگر عقیده دارد که اینستاگرام ابزاری برای ارتباط با کل دنیا است و به مردم اجازه می دهد تا او را همان طور که هست؛ ببینند و خودش هم عقیده دارد که بازیگران در اینستاگرام باید چهره واقعی شان را نشان دهند.

هانده زمانی را در روز روبروی آینه می‌ایستد و با خودش صحبت می‌کند و عقیده دارد که این 10 دقیقه برایش طلایی است و تایمی است که در طول روز به خود اختصاص می‌دهد و در مورد هر چیزی صحبت می‌کند.

زمانی که از او پرسیده شد که آیا هیچ حساب فیکی در شبکه‌های اجتماعی دارد یا خیر، او شروع به خندیدن کرد و گفت:

حساب فیک ندارم و اصلاً نیازی هم به آن پیدا نمی‌کنم، زیرا هر کاری را که بخواهم با حساب خودم انجام می دهم.

هانده ارچل بین دوآ لیپا و بیانسه، بیانسه را انتخاب می‌‌کند. حتی به کنسرت او هم رفته و عقیده دارد که بیانسه اعجاب انگیز ترین و خارق العاده ترین است. هانده علاقه زیادی به حیوانات دارد و از آن ها حمایت می‌ کند و سگ حیوان مورد علاقه او است.

عکس های هانده ارچل در استخر

هانده ارچل کیست
بیوگرافی هانده ارچل

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی هانده ارچل سپاسگزار هستیم.

سوالات متداول

آیا هانده ارچل مسلمان است ‌؟

بله

آیا هانده ارچل فارسی بلد است ؟

در حد چند کلمه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *