نگار فرهمند کیست ؟ [+عکس با لباس توی خونه]

نگار فرهمند کیست و کجا زندگی می‌کند؟ آیا او بلاگر است؟ آیا همسر پژمان جمشیدی شده؟ شایعه ازدواج پژمان جمشیدی حقیقت دارد؟

برخی رسانه‌ها که شایعه‌پراکنی بسیاری می‌کنند با تیتر نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی کیست و اهل کجاست سعی در گرماه کردن مخاطبین دارند. اما ماجرای رابطه پژمان جمشیدی و نگار فرهمند چیست؟

نگار فرهمند کیست ؟

بیشتر بخوانید:


فاش شدن شایعه‌ی عروسی پژمان جمشیدی [+تصاویر پژمان در لباس دامادی]

خبر مستند: کادو بازی همسر پژمان جمشیدی واقعیت دارد؟ [+عکس]


نگار فرهمند یکی از بلاگرها در فضای مجازی بوده که گفته می‌شود با پژمان جمشیدی ازدواج کرده است درباره زندگی شخصی او اطلاعات چندانی وجود ندارد و تنها اطلاعاتی که از این خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده این است که او بلاگر بوده و پیج اینستاگرام بیش از ۴۰۰ هزار فالوور دارد و در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کند گفته می‌شود که او متولد ۱۳۶۸ می‌باشد.

عکس نگار فرهمند در خانه با لباس راحتی
عکس نگار فرهمند در خانه با لباس راحتی

خبر ازدواج پژمان جمشیدی با بلاگر و مدل اینستاگرام نگار فرهمند این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. پژمان جمشیدی که بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی بود چند سالی است که در زمینه بازیگر بسیار خوش درخشیده است.

23 اردیبهشت سال 01 در برنامه خندوانه که با سام درخشانی مهمان این برنامه بودند. سام درخشان دوست و همکار صمیمی پژمان جشمیدی مستقیم و غیر مستقیم به خبر ازدواج پژمان اشاره کرد.

بیوگرافی نگار فرهمند

نگار فرهمند علاقه بسیاری به مدلینگ دارد و این را به صورت آشکار می‌توان از عکس‌هایی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می‌کند، دانست. او از عکاسان زیادی در پیج خود بهره می‌برد و باید بگوییم که انصافا عکس‌های زیبایی را پست می‌کند. تا امروز حدود ۲۶۹ پست منتشر کرده است و آخرین آن عکسی از خود نگار می باشد که حدود ۱۳ هزار نفر آن را لایک کرده‌اند.

شایعه همسر پژمان نگار فرهمند

خبر مستند همسر پژمان جمشیدی واقعیت دارد؟ [+عکس]

نگار فرهمند در عرصه تبلیغات لباس و پوشاک فعالیت دارد و بیشتر فعالیت او در صفحه اجتماعی اینستاگرام می‌باشد که در واقع چند سالی می‌شود که در اینستاگرام فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و خوشبختانه با تلاش‌های زیاد توانسته تعداد دنبال کنندگانش را در اینستاگرام افزایش بدهد. هم اکنون نگار فرهمند تمام وقت خود را صرف حرفه مدلینگ کرده است و از طریق این حرفه و همچنین تبلیغات برای خود منبع درآمد خوبی ایجاد نموده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *