انفجار مهیب لندن را تکان داد / انگلیس در شوکِ ابر مرموز + [عکس و جزئیات]

شب گذشته انفجار مهیب لندن را لرزاند. این انفجار، در نزدیکی منطقه ایزلینگتون به وقوع پیوسته است و بر اساس گزارش شاهدان عینی، بر اثر این انفجار، نور زیادی مشاهده شده است که بیشتر با صاعقه عظیم مشابهت دارد.

انفجار مهیب لندن را تکان داد

انفجار مهیب لندن
انفجار مهیب لندن

بامداد امروز (سه شنبه) منابع محلی در لندن اعلام کردند در شمال این شهر و منطقه «استوک نیوینگتون» صدای انفجار مهیبی به گوش رسیده است. پس از آن تصاویری منتشر شد که ستونی از دود را در این منطقه نشان می‌داد.

یکی از سخنگویان پلیس لندن در این رابطه گفته است:

ما تماس‌های بسیاری داشته‌ایم که مدعی هستند صدای مهیبی را از مناطق استوک‌نووینگتون، ایزلینگتون و دیگر مناطق لندن شنیده‌اند.

یکی از سخنگوهای آتش‌نشانی لندن نیز می‌گوید:

انفجار مهیب لندن
انفجار لندن

آتش‌نشانان در حال جست‌وجو در منطقه جاده بلفاست در هاکنی هستند تا بتوانند منشأ انفجار را پیدا کنند. گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد علت این انفجار دیده می‌شود و حتی برخی مدعی هستند که این اتفاق، بر اثر برخورد یک شهاب‌سنگ به وقوع پیوسته است.

یک شاهد عینی گفت:

من در هایبری سکونت دارم و صدای دو انفجار مهیب را در این منطقه شنیدم که بسیار بلندتر از صدای یک رعدوبرق یا آتش‌سوزی معمولی است؛ انفجار اول در ساعت 17:40 دقیقه به وقوع پیوست و دیگری ده دقیقه بعد رخ داد که بسیار شبیه به انفجار اول بود، یک نور آبی و سفید را نیز مشاهده کرده‌ام.

با این وجود مقامات لندن در توییتر ادعا کردند با وجود دریافت گزارش‌های مختلف از شنیده شدن صدای انفجار در استوک نیوینگتون هیچ اتفاق خاصی در این منطقه نیافتاده است و صدای شنیده شده احتمالا به دلیل رعدوبرق بوده است.

این درحالی است که مردم لندن تایید کردند پس از شنیده شدن صدای انفجار، برق چندین منطقه در این شهر قطع شده و دود مشکوکی نیز آسمان لندن را فراگرفته است. با این وجود مقامات محلی همچنان مدعی هستند این صدا بخاطر رعدوبرق بوده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *