علیرضا کوشکی استقلال ؛ باشگاه فولاد به طور رسمی خواهان معاوضه کوشکی و رضاوند شد

آیا گزینه بعدی علیرضا کوشکی استقلال است؟ باشگاه فولاد خواهان معاوضه علیرضا کوشکی و آرش رضاوند شد. در ادامه مطلب استقلال علیرضا کوشکی همراه فیگار باشید.

آرش رضاوند هافبک استقلال در نیم فصل گذشته با قراردادی قرضی و چند ماهه راهی فولاد خوزستان شد و پیراهن این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر برتن کرد. حالا اما قرارداد رضاوند با فولاد تمام شده و او بازیکن استقلال محسوب می‌شود.

علیرضا کوشکی استقلال

باشگاه فولاد به طور رسمی خواهان معاوضه کوشکی و رضاوند شد

استقلال علیرضا کوشکی
استقلال علیرضا کوشکی

جواد نکونام سرمربی فولاد اصرار به ادامه فعالیت رضاوند در فولاد دارد و به همین خاطر از مسئولان باشگاه خود خواسته تا رضایت رضاوند را از مدیران استقلال بگیرند. فولادی‌ها که در این خصوص می‌دانند استقلال به‌راحتی رضایتنامه رضاوند را صادر نخواهد کرد، در مذاکراتی که با مدیران باشگاه تهرانی داشته‌اند،‌ پیشنهاد معاوضه این بازیکن با علیرضا کوشکی را داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کوشکی نیم فصل گذشته با قراردادی 1.5 ساله از پیکان راهی فولاد شد و حالا مسئولان تیم خوزستانی به استقلال پیشنهاد کرده‌اند تا در ازای انتقال این بازیکن تکنیکی و جوان به تهران، رضایتنامه آرش رضاوند را صادر کنند. فولادی‌ها حالا منتظر پاسخ مسئولان باشگاه درباره پیشنهاد معاوضه مذکور هستند. باید دید آیا باشگاه استقلال با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر.

علیرضا کوشکی استقلال

استقلال علیرضا کوشکی
استقلال علیرضا کوشکی

حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا معاوضه کوشکی و رضاوند بین باشگاه فولاد و استقلال صحت دارد، گفت: تا این لحظه اصلا چنین چیزی صحت ندارد، اما در بحث تقویت تیم و نقل و انتقالات همه چیز به خواسته سرمربی تیم برمی گردد که لیست مورد نظرش را به ما اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علیرضا کوشکی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *