مصدومیت وحشتناک بازیکن اورتون مقابل چلسی [+ عکس لحظه مصدومیت]

مصدومیت وحشتناک بازیکن اورتون مقابل چلسی. لحظه دلخراش مصدومیت بازیکن اورتون. در ادامه مطلب مصدومیت بازیکن اورتون مقابل چلسی همراه فیگار باشید.

بِن گادفری، بازیکن اورتون، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل چلسی با مصدومیت بسیار شدید از ناحیه ساق پا مواجه شد و در میانه بهت و حیرت تماشاچیان با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

مصدومیت بازیکن اورتون مقابل چلسی

لحظه دلخراش مصدومیت بازیکن اورتون

بازیکن اورتون مصدومیت
بازیکن اورتون مصدومیت

درحالی که تنها ده دقیقه از دیدار چلسی و اورتون سپری شده بود بن گادفری، دفاع وسط اورتون، با تکلی بلند برای گرفتن توپ از حریف اقدام کرد اما این تکل باعث شد او با مصدومیتی بسیار شدید مواجه شود؛ مصدومیتی که تماشاچیان را چند دقیقه نگران حالش کرده بود و باعث شد مسابقه با وقفه‌ای ده دقیقه‌ای دنبال شود.

بیشتر بخوانبد:

مصدومیت بازیکن اورتون مقابل چلسی

بازیکن اورتون مصدومیت
بازیکن اورتون مصدومیت

گادفری ابتدا توپ را با پاس به عقب برای دروازه‌بان تیمش، جردن پیکفورد، فرستاد. با اینکه تصاویر آهسته نشان می‌داد توپ از خط پشت دروازه عبور کرده ولی بازی ادامه پیدا کرد. پیکفورد برای جلوگیری از اعلام کرنر به سمت توپ حمله‌ور شد اما توپ جلوی پای کای هاورتز افتاد. بن گادفری که می‌خواست اشتباهش را جبران کند با تکلی بلند به سمت هاورتز رفت و مصدوم شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصدومیت بازیکن اورتون مقابل چلسی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *