لایو جنجالی سحر زکریا ؛ من مواد میشکم +[فیلم لایو جنجالی خانم بازیگر]

لایو جنجالی سحر زکریا . سحر زکریا در لایو با کلاه و عینک آفتابی اعتراف به مواد کشیدن کرد. در ادامه مطلب سحر زکریا لایو جنجالی همراه فیگار باشید.

سحر زکریا (زاده ۲۸ آذر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی در پناه تو (۱۳۷۴) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود.

لایو جنجالی سحر زکریا

من مواد میشکم +[فیلم لایو جنجالی خانم بازیگر]

سحر زکریا لایو جنجالی, مواد کشیدن سحر زکریا
سحر زکریا لایو جنجالی, مواد کشیدن سحر زکریا

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الفعّالیت شده‌است. در فروردین ۱۴۰۰ سحر زکریا با انتشار ویدیویی از عدم پرداخت دستمزد خود برای بازی در سریال قهوه تلخ گفت. وی همچنین در صفحه اینستاگرام خود نمونه‌ای از تهدیدها از سوی اطرافیان مهران مدیری را نشان داد.

بیشتر بخوانبد:

من مواد میشکم +[فیلم لایو جنجالی خانم بازیگر]

سحر زکریا در لایوی که چند روز پیش در پیج خود گذاشته بود با حرکاتی عجیب و با عینک آفتابی و کلاه درمورد اینکه مواد میکشد صحبت کرد. سحر زکریا بیان داشت که طرفداران خود از قیافه وی ناراضی هستند و به همین خاطر با عینک آفتابی و کلاه لایو گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لایو جنجالی سحر زکریا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *