درخواست دیزنی از طرفداران فیلم Eternals ؛ اسپویل نکنید !

دیزنی از خبرنگاران و طرفدارانی که فیلم Eternals را تماشا کرده‌اند درخواست کرده که از اسپویل کردن آن خودداری کنند.بانوشتار درخواست دیزنی از طرفداران فیلم Eternals همراه فیگار بمانید.

امروز مت دانلی، از نویسندگان رسانه ورایتی، پس از تماشای این فیلم با انتشار توییتی افشا کرده بود که هری استایلز برای ایفای نقش «اروس» برادر «تانوس» به دنیای سینمایی مارول پیوسته است.

درخواست دیزنی از طرفداران فیلم Eternals

اسپویل نکنید !

درخواست دیزنی از طرفداران فیلم Eternals ؛ اسپویل نکنید !
درخواست دیزنی جهت اسپویل نکردن فیلم اترنالز

اترنالز یا جاودانگان یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی بر پایه نژادی خیالی به همین نام از شرکت مارول کامیکس است که توسط مارول استودیوز تولید شده و به‌وسیله استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد گشت.

جاودانگان به عنوان بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی کلویی ژائو است و فیلم‌نامه آن را متیو کی. فیرپو و رایان فیرپو به همراه ژائو نگاشته‌اند و از بازیگران آن می‌توان به ریچارد مدن، جما چان، کمیل نانجیانی، لورن ریدلاف، سلما هایک، لیا مک‌هیو، دان لی، آنجلینا جولی و کیت هرینگتون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درخواست دیزنی جهت اسپویل نکردن فیلم اترنالز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *