فیلم Fear Street: Part One – 1994 ؛ فقط آهنگای دهه ۹۰ را دوست داشتم

فیلم Fear Street: Part One – 1994 ترسناک نیست ، خنده دار نیست ، هیجان انگیز نیست ، جالب نیست. تنها چیزی که دوست داشتم موسیقی متن بود.

حتی در آن زمان چنین حفره ای به نظر می رسید که گویی آنها فقط “موسیقی سال 1994” را گوگل کرده و آن را یک روز خوانده اند (به طور مثال ، بوش اولین آلبوم خود را تا پایان سال 1994 منتشر نکرد )

فیلم Fear Street: Part One – 1994 خیلی تلاش کرد که چیزهای عجیب و غریبی رو توی خودش داشته باشه (اما دهه 90) ولی نتوانست چیزی را شامل شود تا کسی واقعاً حس نوستالژی کند. به نظر می رسید که فیلم Fear Street: Part One – 1994 فراموش کرده است که فقط افزودن مطالب دهه نود آن را خوب نمی کند.

هیچکدام از شخصیت ها خوب در نیامده بودند … در پایان من به طور جدی در حال ریشه یابی آنها بودم که فقط بمیرند تا تمام شود. و هیچ کس در این فیلم مانند یک شخص واقعی رفتار نمی کند. تمام برنامه آنها این بود که قلب سامانتا را دوباره راه اندازی کنند.

اصولاً این فیلم یک آشوب گرم است. شما می دانید که وقتی تریلری که در انتهای فیلم خود چیزی ارائه نمیده ، جالبتر از خود فیلم است ، مشکل همینه.

من خیلی دوست داشتم فیلم را دوست داشته باشم ، اما این همه خطا و مشکلات عجیب و غریب دارد.  فیلم بدون توقف به مواردی اشاره می کند که منطقی نیست.

من نمی خواهم چیزی بگویم که داستان را خراب کند ، اما عجیب است این یک سه گانه است اما این فیلم به نوعی همه اتفاقات را می گوید و اینکه چه کسی از فیلم های دیگر زنده مانده است. هر چند شاید هنوز هم برخی از شگفتی ها در آنها وجود داشته باشد. مثل اینکه عجیب است که پایان را نشان دهید ، سپس به جای اینکه اجازه دهید آن داستان ها پخش شود ، همه آنچه را که قبلا اتفاق افتاده است بگویید و شگفتی برای آنها بگذارید.

کل فیلم نیز روی آن یک فیلتر آبی و تاریک داشت که من آن را دوست نداشتم. حتی وقتی آنها در اتاقهایی با نور کم بودند به نظر می رسید با چراغ مطالعه نورپردازی شذه.

فقط گذاشتن یک فیلتر تاریک روی کل فیلم ترسناک نیست. همینطور که گفتم به غیر از آهنگ های مختلف دهه 90 در آغاز ، تقریباً هیچکدام از آنها مانند یک فیلم یا صحنه دهه 90 احساس نمی شدند. حتی به معنای واقعی کلمه کپی کردن صحنه ای از Scream هرگز چنین تصوری را ایجاد نکرد. من واقعاً از این موضوع ناامید شدم و آنقدر پتانسیل بالقوه داشت که احساس می کنم کاملاً هدر رفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *