فیلم لو رفته از دستگیری زورگیری در تهران که به اعدام محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق اتوبان نیایش، حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش صادر شد. فیلم زورگیری در تهران را تماشا کنید.

۲۶ مرداد ماه در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری فردی از یک خانم سوار بر خودرو در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، پس تشکیل پرونده قضایی در دادسرای تهران، دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری متهم به ضابطان و ماموران انتظامی ابلاغ شد.

فیلم لو رفته از دستگیری زورگیری در تهران

یک روز بعد از صدور دستور قضایی، متهم پرونده توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر و در کمتر از ۲ هفته کیفرخواست متهم پرونده صادر شد.

صبح «شنبه ۱۹ شهریور» جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده خفت‌گیری و سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی برگزار شد.

القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در جلسه شورای عالی قضایی، به ارائه گزارشی پیرامون روند رسیدگی‌های قضایی انجام‌شده در خصوص برخی پرونده‌های سارقین به عنف و متجاوزین به حقوق عمومی پرداخت و گفت:

پس از برگزاری جلسه دادگاه سارق بزرگراه نیایش، حکم اعدام این فرد صادر شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی‌های قضایی نسبت به این قبیل مجرمین، «خارج از نوبت، قاطعانه و بدون اغماض» است، گفت:

پرونده سه نفر دیگر از سارقین به عنف که دارای سرقت‌های متعددی بودند با عنوان اتهامی «محاربه» در دادسرای شهریار در حال رسیدگی است و مقرر شده که پرونده این سارقین نیز بعد از ارجاع به دادگاه انقلاب به صورت خارج از نوبت رسیدگی شود.

فیلم لو رفته از دستگیری سارق اتوبان نیایش را تماشا کنید:

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *