اولین توضیحات عطایی بعد از ناکامی در قهرمانی ‌جهان ؛ جایگاه ایران نزول نداشت

اولین توضیحات عطایی بعد از ناکامی در قهرمانی ‌جهان. بهروز عطایی درباره اتفاقات دو ماه گذشته توضیحاتی را به هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ارائه داد.

دیروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برگزار شد که سرمربی تیم ملی نیز در آن حاضر بود و درباره اتفاقات دو ماه گذشته و مسابقات لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان توضیح داد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

اولین توضیحات عطایی بعد از ناکامی در قهرمانی ‌جهان

  • عملکرد بهروز عطایی در تیم ملی والیبال
 تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان
تیم ملی والیبال در قهرمانی جهان

بهروز عطایی گفت:

برای مسابقات قهرمانی آسیا که حدود 50 روز بعد از المپیک برگزار شد با پنج بازیکن المپیکی و با بیشترین تغییر نسبت به تیم‌های قاره آسیا راهی ژاپن شدیم و در این مسابقات قهرمان آسیا شدیم و استارت مسیری جدید برای والیبال ایران رقم خورد که بدون ستاره‌ها هم می توان نتیجه گرفت.

او ادامه داد:

اردوی آماده‌سازی امسال را برای لیگ ملت‌ها با 40 بازیکن در دو گروه آغاز کردیم و میانگین سن تیم در لیگ ملت‌ها 24 سال بود و تجربیاتی را به دست آوردیم که بسیار ارزشمند بود. 13 بازیکن برای اولین بار لیگ ملت‌ها را از نزدیک می‌دیدند. در هفته نخست لیگ ملت‌ها عملکرد متوسطی داشتیم و با دو برد و دو باخت هفته اول را پشت سر گذاشتیم.

با هدایت خوب گروه، بار روانی کاهش یافت و در مجموع با هفت برد و 5 باخت تیم ملی والیبال ایران هفتم شد. دو برد خیلی خوب برابر آمریکا و لهستان در این مسابقات داشتیم.

عطایی درباره حضور تیم ملی ب در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت:

تیم ب با هدایت عظیم جزیده به مسابقات کشورهای اسلامی رفت و قهرمان شد.

عطایی ادامه داد:

15 روز بعد از لیگ ملت‌ها در مسابقات جام واگنر حضور یافتیم و برای اولین بار مدال برنز را کسب کردیم و در مسابقات قهرمانی مردان جهان نیز همانند دوره قبل سیزدهم شدیم. مسابقات قهرمانی مردان جهان بعد از المپیک مهم‌ترین و سخت‌ترین مسابقات است. بازی مقابل هلند مسیر تیم ایران را سخت کرد و هدف‌ ما محقق نشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان چند اتفاق افتاد، گفت:

تمامی تیم‌هایی که در لیگ ملت‌ها عملکرد خوبی داشتند در قهرمانی جهان عملکرد خوبی نداشتند. فرقی مهمی بین تیم‌هایی که لیگ ملت‌ها را تدارکاتی دیدند و تیم هایی که لیگ را به عنوان هدف دیدند، وجود داشت. در نهایت، جایگاه ایران نسبت به گذشته کاهشی نداشت. نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود. کاستی‌ای در مسیر مسابقات نداشتیم و از هیئت رئیسه و دکتر داورزنی همه جانبه برنامه های ما را اجرا و پشتیبانی کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین توضیحات عطایی بعد از ناکامی در قهرمانی ‌جهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *