افشای خیانت همسر فرانچسکو توتی ؛‌ از گوشی همسرش فهمید خیانت کرده

افشای خیانت همسر فرانچسکو توتی باعث جلب توجه بسیاری از هواداران او در فضای مجازی شد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه فیگار باشید.

فرانچسکو توتی سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای طولانی که با آلدو کازولو در کوریره دلا سرا داشت، بعد از پایان ازدواج با ایلاری بلازی، حقیقت خود را در مورد او می‌گوید.

افشای خیانت همسر فرانچسکو توتی

  • خیانت همسر توتی
رابطه نامشروع همسر توتی
رابطه نامشروع همسر توتی

کاپیتان سابق رم درباره پایان ازدواج با ایلاری بلاسی می‌گوید: خیانت او را در تلفن همراه‌اش کشف کردم. کاپیتان سابق رم تمام تقصیرها را انکار می‌کند و مدعی است که او اولین کسی نبوده که در این ازدواج خیانت کرده است.

او میگوید:

خیلی مزخرفات شنیدم اما یکی‌اش بدترین بود. این که مقصر جدایی فقط من بودم. اینکه این ازدواج به دلیل خیانت من تمام می‌شود. من اولین کسی نبودم که خیانت کردم.

در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام‌هایش را پیدا کردم.

وقتی از افراد مختلف که به آن‌ها اعتماد دارم اخطار دریافت کردم، مشکوک شدم. به تلفن همراهش نگاه کردم و دیدم که یک نفر سومی هست که به عنوان واسطه بین ایلاری و دیگری عمل می‌کند.

وی افزود:

تازه فهمیدم ایلاری یک فرد کاملاً متفاوت با من است که متعلق به دنیایی است که از دنیای من بسیار دور است و این یک شوک بود.

نه تنها به این خاطر که ایلاری شخص دیگری داشت؛ برای اینکه به چنین مردی علاقه‌مند شده بود. پیام‌ها چه می‌گفتند؟ چیزی شبیه به: بیا در هتل ملاقات کنیم؛ نه، فرانچسکو بیشتر مراقب من است. عدم مقابله

توتی، به محض اینکه متوجه خیانت ادعایی شد، بلافاصله با همسرش مقابله نکرد، بلکه ترجیح داد مدتی بگذرد. او میگوید:

همه چیز را در درونم نگه داشتم. به کسی چیزی نگفتم، حتی به ویتو اسکالا، دوستی که از یازده سالگی در کنارم بوده است.

من کسی نیستم که چشمانم را ببندم، اما ترجیح دادم فعلا این قضیه را نادیده بگیرم. تلاش کردم تا خانواده را متلاشی نکنم، مثل یک سگ رنج کشیدم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افشای خیانت همسر فرانچسکو توتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *