رکورد حسن تفتیان در بازی‌های کشورهای اسلامی +[فیلم مسابقات]

رکورد حسن تفتیان در بازی‌های کشورهای اسلامی. سرعت باد، مانع ثبت رکورد خارق العاده تفتیان. در ادامه مطلب حسن تفتیان رکورد همراه فیگار باشید.

در جریان مرحله مقدماتی دوی 100 متر بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی موفق شدند رکوردهاى فوق العاده‌اى از خود به‌جا بگذارند.

رکورد حسن تفتیان در بازی‌های کشورهای اسلامی

سرعت باد، مانع ثبت رکورد خارق العاده تفتیان

حسن تفتیان رکورد
حسن تفتیان رکورد

حسن تفتیان که روز گذشته و در دور مقدماتی مسابقات موفق به ثبت زمانی قابل توجه (در باد بیش از حد مجاز) شده بود، در فینال رقابت دو 100 متر مردان مسابقات کشورهای اسلامی با ثبت زمان 10.02 ثانیه در رتبه پنجم قرار گرفت و دستش از دریافت مدال دور ماند. در این رقابت، دونده هایی از ساحل عاج و عربستان و عمان مدال های طلا و نقره را دریافت کردند و دو دونده از عمان و ترکیه به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند و موفق به دریافت مدال برنز مسابقات شدند.

بیشتر بخوانبد:

رکورد حسن تفتیان

اما این تنها اتفاق مهمی نبود که آسمان قونیه امروز شاهد آن بود؛ دیگر دونده 29 ساله ایران یعنی فرزانه فصیحی نیز در خط استارت مرحله مقدماتی دوی 100 متر زنان قرار گرفت. دونده اصفهانی که با شرکت در المپیک توکیو، تبدیل به نخستین بانوی ایرانی شد که بعد از انقلاب در دوی 100 متر المپیک حضور پیدا می کند، حد نصاب فوق العاده 11 ثانیه و 24 صدم ثانیه را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رکورد حسن تفتیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *