چـالـشـ نـگـهـبـانـ گـابـلـینـ / clash of clans ؛ 100 ویدئوی آموزشی این بازی را ببینید

ویدیوی چالش نگهبان گابلین کلش اف کلنز و آموزش سه ستاره کردن را در ادامه ببینید. برخی از ویدیوهای وایرال شده در ادامه قرار گرفته‌اند.

100 ویدئوی آموزشی کلش اف کلنز را ببینید

ویدیوهای آموزشی گیم همیشه پرمخاطب هستند. برخی از این ویدیوهای وایرال شده، در رابطه با چالش های کلش آف کلنز و چالش ملکه گابلین هستند. برای دیدن ویدیوی آموزش سه ستاره کردن چالش ملکه گابلین به ادامه مطلب رجوع نمایید.

 

ویدئو: چالش نگهبان گابلین کلش اف کلنز

ویدئوی 2: اموزش ۳ ستاره کردن چالش نگهبان گابلین کلش اف کلنز

ویدئوی 3: آموزش سه ستاره زدن چالش نگهبان گابلین کلش آف کلنز

ویدئوی 4: چـالـشـ نـگـهـبـانـ گـابـلـینـ / clash of clans

آموزش سه ستاره کردن چالش ملکه گابلین


برای دیدن چالش های ذیل، بر روی لینک‌های پیوست شده کلیک نمایید:

چالش های کلش آف کلنز

چالش های کلش آف کلنز :‌ چالش ملکه گابلین (Clash of Clans)

کلش آف کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans) یا جنگ قبایل، یک بازی ویدئویی استراتژیک و فری‌میوم برای تلفن همراه است که توسط کمپانی سوپرسل توسعه و منتشر شده‌است. این بازی برای سیستم عامل‌های آی‌اواس در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۲ و در گوگل پلی برای اندروید در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد.

سریال این بازی نیز با نام کلش راما منتشر شد. شرکت سوپرسل در ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ اعلام کرد که این بازی به همراه کلش رویال طبق تحریم های بین‌المللی در برخی از کشورها تحریم و غیرقابل دسترس می‌شوند. ایران، روسیه و بلاروس کشورهایی بودند که مورد تحریم قرار گرفتند و این بازی‌ها برای کاربران با مبدا این کشورها از دسترس خارج شد.

بازی کلش آف کلنز در آوریل ۲۰۱۳ به‌همراه بازی هی دی (به انگلیسی: Hay day) توانست درآمد خالصی به مبلغ ۲۷۹ میلیون دلار کسب کند. درآمد روزانهٔ این بازی ۲٫۵ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد را کسب کرده‌است. نرم‌افزار کاربردی این بازی در بازهٔ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ نرم‌افزار کاربردی برتر از نظر دانلود بوده‌است. نرم‌افزار کاربردی این بازی سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی بوده‌است.

در مورد چالش ها و آموزش بازی‌ها بیشتر بخوانید و ببینید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *