خودنمایی در محرم حادثه آفرید +[فیلم کامل حادثه وحشتناک در مراسم]

سقوط چلچراغ باعث مصدومیت تعدادی از عزاداران حسینی شد. خودنمایی در محرم حادثه آفرید . در ادامه مطلب حادثه در محرم همراه فیگار باشید.

روز گذشته چرخاندن چلچرغ حادثه آفرید و باعث مصدومیت تعدادی از عزاداران حسینی شد.

خودنمایی در محرم حادثه آفرید

فیلم کامل حادثه وحشتناک در مراسم

سقوط چلچراغ, حادثه در محرم
سقوط چلچراغ, حادثه در محرم

در این حادثه پسری جوان اقدام به بلند کردن چلچراغ نمود و بعد از چرخاندن آن نتوانست تعادل خود را حفظ کند و باعث سقوط چلچراغ گردید و این امر باعث مصدومیت تعدادی از عزاداران حسینی شد. این رسم در کشور ما تاریخی دیرینه دارد و سالهای زیادی می باشد که در ایام محرم بعضی از افراد اقدام به برگزاری این رسم می‌کنند.

بیشتر بخوانبد:

خودنمایی در محرم حادثه آفرید

البته برخیها با گرداندن چل چراغ مخالف بوده و معتقد هستند این کار را دشمنان امام حسین انجام داده اند و نباید کار انها را تکرار کرد. دلیل دیگر انتخاب نام نخل گردانی شاید این است که اشکال قدیمی تابوت را از چوب و برگ درخت خرما می‌ساختند و حتی شاید به‌دلیل تقدس و حرمت درخت خرما در فرهنگ ایران باشد. از طرفی همان طور که در قرآن ذکر شده است؛ شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خوردند؛ بر اساس همین آیه و تفکرات اسلامی، نخل نیز در نمادشناسی درختان، برای بیان شادی انسان استفاده می‌شود و درخت حیات است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودنمایی در محرم حادثه آفرید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *