خلاصه بازی ایران و انگلیس ؛ ایران 2 – انگلیس 6 [+فیلم]

خلاصه بازی ایران و انگلیس ؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی در عصر تلخ دوشنبه سی ام آبان هزار و چهارصد و یک مقابل انگلیس به ثبت رسید.

خلاصه بازی ایران و انگلیس

بازی دو تیم ملی انگلیس و ایران در چارچوب دیدار های دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع میزبان به اتمام رسید. در ادامه میتوانید خلاصه بازی ایران انگلیس را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی قطر و اکوادور ؛ قطر 0 – اکوادور 2 [+فیلم]

خلاصه بازی ایران و انگلیس

جود بلینگهام (۳۵)، بوکایو ساکا (۴۳) و (۶۲)، رحیم استرلینگ (۱+۴۵)، مارکوس رشفورد (۷۱) و جک گریلیش (۹۰) برای تیم ملی انگلیس و مهدی طارمی (۶۵) و (۱۳+۹۰ – پنالتی) برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

خلاصه بازی ایران و انگلیس
خلاصه بازی ایران انگلیس

خلاصه فوتبال ایران و انگلیس

به گزارش منابع خبری:

بعد از ماه‌ها انتظار، دیدار حساس ایران برابر انگلیس از راه رسید و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به صورت زنده تماشاگر این مسابقه هستند.

دومین بازی جام جهانی 2022 قطر در شرایطی بین ایران و انگلیس در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار  می‌شود که حساسیت‌های بسیار زیاد این مسابقه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

در ادامه میتوانید فیلم خلاصه بازی ایران و انگلیس را مشاهده کنید:

اما این بازی در نیمه اول اصلا مطابق انتظارات کارلوس کی‌روش پیش نرفت و با یک تعویض اجباری در اثر مصدومیت بیرانوند، تیم ایران به شوک فرو رفت و فشار بی‌امان انگلیس روی دروازه سرانجام در دقیقه 35 جواب داد و لوک شاو با ارسال تماشایی خودش بلینگهام را صاحب موقعیت کرد تا گران‌ترین بازیکن بوندسلیگا با یک ضربه سر تماشایی دروازه ایران را باز کند.

در ده دقیقه بعدی دو بار دیگر توسط ساکا و استرلینگ شاهد باز شدن دروازه ایران بودیم تا در نهایت نیمه اول به مهیب‌ترین شکل ممکن برای ایران به پایان برسد.


خلاصه فوتبال بیشتر:

خلاصه بازی انگلیس و ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *