معرفی بدترین کمیک های دی سی از نگاه فیگار

اکثر طرفداران دی سی کمیک های زیادی را از این کمپانی ابر قهرمانی را خوانده اند که قرار است در ادامه بدترین کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم.

دی سی تعدادی از بهترین کمیک‌های تاریخ را دارد؛ اما آن‌ها نیز سهم عادلانه خود را از کمیک‌ها دارند که فقط به این دلیل قابل توجه هستند که خوانندگان آن‌ها را بسیار دوست ندارند. حال قرار است بدترین کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم تا طرفداران دیسی با این کمیک ها آشنا شوند.

معرفی بدترین کمیک های دی سی

  • ضغیف ترین کمیک های دی سی از نگاه فیگار

در ادامه بدترین کمیک های دی سی را به شما معرفی خواهیم کرد:

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

دی سی مدت زیادی است که کمیک های ابرقهرمانی منتشر می‌کند. آن‌ها برخی از بهترین کمیک‌های تمام دوران را در طول دهه‌ها خلق کرده‌اند، داستان‌هایی که صنعت کمیک را دوباره تعریف کرده‌اند. کلاسیک‌های مدرن دی‌سی نحوه درک کمیک‌های ابرقهرمانی را برای همیشه تغییر داده‌اند و کتاب‌هایی مانند Watchmen، The Sandman، All-Star Superman و The Dark Knight Returns در صدر فهرست‌های بهترین‌های تاریخ قرار دارند.

هر چند هر کمیک نمی‌تواند کتابی شگفت انگیز و تکان دهنده صنعت باشد. برخی از کمیک‌ها وجود دارند که هرگز مورد توجه قرار نگرفتند. طرفداران از همان ابتدا به کیمک های ضعیف دی سی علاقه نداشتند و تنها تأثیر آن‌ها تحقیر خوانندگان بود.

Countdown To Final Crisis

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

پس از موفقیت 52، دی سی بلافاصله شروع به پخش یک سریال هفتگی دیگر کرد. این کتاب که در ابتدا شمارش معکوس نام داشت، از پل دینی به عنوان سرپرست تیم نویسندگی کتاب و استعدادهایی مانند جیمی پالمیوتی، جاستین گری، تونی بدارد، کیت گیفن، ژسوس سایز، و جیم کالافیوره و بسیاری دیگر برخوردار بود. در نهایت، نام این عنوان به Countdown To Final Crisis تغییر کرد و قرار بود این داستان دنباله در رویدادهای آن کتاب باشد.

متأسفانه، مسائل ویراستاری بین Grant Morrison نویسنده بحران نهایی و DC به این معنی بود که تیم نگارش کتاب هیچ ایده‌ای نداشت که موریسون با Final Crisis چه می‌کرد. این باعث شد شمارش معکوس با کتابی که قرار بود تنظیم کند ناسازگار باشد. بسیاری از انتخاب‌های تیم نویسندگی دقیقاً در بین خوانندگان محبوب نبودند و پس از شروع Countdown To Final Crisis کمتر شدند.

Superman At Earth’s

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

کتاب‌های Elseworlds دی‌سی داستان‌های کلاسیک و مورد علاقه طرفداران را روایت کرده‌اند، اما یکی وجود دارد که به طور گسترده مورد تمسخر قرار می‌گیرد. سوپرمن: در پایان جهان، نویسنده تام ویچ و هنرمند فرانک گومز، در آینده‌ای دور، سوپرمن مسن‌تر و تقریباً ناتوان را بازی می‌کند. این داستان که او را در برابر دیکتاتورهای DNA مرموز برای نجات گاتهام قرار می دهد، طوفان عالی پنیر دهه 90 و کلیشه های دیستوپیایی آینده بود.

وقتی مشخص شد که شروران اصلی داستان شبیه‌سازی‌های آدولف هیتلر هستند، اوضاع بدتر هم شد و سوپرمن که یک تفنگ عظیم را با خود حمل می‌کرد، فقط میخ روی کیک بود. Superman At Earth’s جزء ضغیف ترین کمیک های دی سی است که هیچکس آن را به خوبی به‌خاطر نمی‌آورد؛ اما سال هاست که دست‌مایه شوخی‌ها می‌باشد.

Identity Crisis

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

Identity Crisis اثر براد ملتزر نویسنده و هنرمند راگس مورالس، جزء کیمک های ضعیف دی سی بوده که سقوط شدیدی را در چشمان طرفداران خود دیده است. هنگامی که برای اولین بار منتشر شد، طرفداران نگاه واقعی‌تر حقیقی‌تر آن را از تاریخ DC دوست داشتند؛ اما زمان به تجاوز و قتل سو دیبنی لطف نکرده است.

این دو عامل داستانی را با ایده‌ای جذاب گرفته‌اند و نگاه طرفداران را به کلی تغییر داده‌اند. اغلب شبیه نمونه دیگری از کمیک‌های edgelord دهه 2000 به نظر می‌رسد، و قطعاً کتابی است که دی سی با گذشت زمان از آن دور شده است.

Heroes In Crisis

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

Heroes In Crisis جزء بدترین کمیک دی سی بوده که نوشته تام کینگ نویسنده و هنرمندان کلی مان و میچ گیردز، کمیک دیگری با یک فرض اصلی جذاب است که طرفداران با آن مخالفت کردند. در حالی که مدافعان خود را دارد، در چشم وفاداران دی سی مرتکب گناه بزرگی شد و فاش کرد که قاتلش والی وست است. بازگشت وست به DCU در DC: Rebirth # 1 لحظه‌ای بود که طرفداران آن را دوست داشتند، بنابراین این داستان تقریباً همه را خشمگین کرد.

ایده مکانی که ابرقهرمانان بتوانند برای درمان بروند عالی می‌باشد و هنر و نویسندگی آن بسیار خوب است؛ اما افشای Wally West کافی بود تا طرفداران همه این‌ها را فراموش کنند. این سیب بود که دسته را برای خوانندگان خراب کرد.

Batman: Three Jokers

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

Batman: Three Jokers، ساخته جف جانز، نویسنده و هنرمند جیسون فابوک، سال‌ها در حال ساخت بود؛ اما طرفداران دقیقاً آنچه را که انتظار داشتند دریافت نکردند. به جای چیزهای جدید و هیجان انگیز، آن‌ها یک Batman: The Killing Joke را دریافت کردند که در پایان داستان کاملاً بی اعتبار شد.

جانز همیشه ایده‌های آزادانه‌ای را از آلن مور قرض گرفته است، بنابراین نباید آنقدر تعجب‌آور می‌بود. بدترین بخش این است که چگونه داستان به طور فعال استدلال پشت رمز و راز اصلی خود را تا پایان خراب کرد. هنر فابوک عالی است؛ اما این نمی‌تواند ایرادات فاحش داستان را پنهان کند.

All-Star Batman And Robin The Boy Wonder

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

All-Star Batman And Robin The Boy Wonder جزء بدترین کمیک های DC بوده که اثر نویسنده فرانک میلر و هنرمند جیم لی است. گاهی اوقات احساس می‌شود که میلر سبک نویسندگی خود را تقلید می‌کند؛ اما نویسنده به ندرت تمایل به تمسخر کارهای خود را نشان داده است. اگر کسی آن را به صورت واقعی در نظر بگیرد، این بیان نهایی او بوده که چرا بتمن میلر یک شخصیت وحشتناک است.

در حالی که برخی آن را به‌عنوان یک لذت گناه تلقی می‌کنند، طرفداران از زمان انتشار این کتاب مبهوت شده‌اند. آثار هنری لی شگفت‌انگیز بوده و کتاب اغلب خنده‌دار است؛ اما به روش خوبی انجام نشده. این به طور موثر خط ستاره‌ها را از بین برد که به خودی خود غم انگیز است.

Doomsday Clock

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

Doomsday Clock جزء ضعیف ترین کمیک DC بوده که نوشته جف جانز نویسنده و هنرمند گری فرانک، کتاب دیگری است که توسط دی سی: تولد دوباره شماره 1 تنظیم شده است که در نهایت موفق به ارائه نشد . از بسیاری جهات، هیچ شانسی نداشت. در حالی که برخی از طرفداران با آوردن دنیای Watchmen به DC Multiverse مجذوب شدند، یک گروه آواز نیز به همان اندازه مخالف بود.

جانز برای این یکی در حالت کامل آلن مور بود اما داستان واقعاً کار نکرد. رشته‌های داستانی ناهمگون آن هرگز واقعاً به هم نرسیدند، و تأخیرها عملاً هر تأثیری را که قرار بود بر دنیای DC داشته باشد، از بین بردند. این یک ایده بلندپروازانه بود، و هنر فرانک زیبا بود، اما کتاب با صدای بلند فرود آمد.

The Dark Knight Strikes Again

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

The Dark Knight Strikes Again جزء بدترین کمیک دی سی می‌باشد که نویسنده و هنرمند، فرانک میلر در حال بازگشت برای یک دنباله‌ای ساخته شده که طرفداران و منتقدان به طور یکسان به شدت منفجر شدند. کتابی که حاصل شد، شوالیه تاریکی دوباره ضربه می‌زند و آغاز ارزیابی مجدد انتقادی از کار میلر بود.

این کتاب متمرکز نسخه اصلی را گسترش داد و بقیه دنیای DC را وارد کرد، اما داستان به اوج نسخه اصلی نرسید. قطعاً ایده‌های جذابی در کتاب وجود دارد؛ اما میلر نمی‌توانست با اکثر آن‌ها ارائه دهد و طرفداران اصلاً از آن راضی نبودند.

Convergence

بدترین کمیک های دی سی
بدترین کمیک های دی سی

The New 52 کتاب‌های رویداد و Convergence جزء بدترین کمیک های DC می‌باشد که توسط نویسنده جف کینگ، اسکات لوبدل و دن یورگنس و هنرمندان ایتان ون اسکایور، کارلوس پاگولایان، جیسون پاز، استفان سگویا، اندی کوبرت، اد بنز، ادواردو پانسیکا. و آرون لوپرستی که بدترین این دسته است. قرار گرفتن قهرمانان DC Multiverse در مقابل Telos، قطعا مجموع قطعات آن نبود.

داستان‌های شگفت‌انگیزی وجود داشت؛ اما خود Convergence به نوعی ایده‌ای را پذیرفت که باید کار می‌کرد که قهرمانان متناوب جهان متناوب DC که با یک بد بزرگ مبارزه می‌کردند و آن را کاملاً خراب کرد. 

Amazon Attacks!

باهوش ترین شخصیت های دی سی
باهوش ترین شخصیت های دی سی

از بسیاری جهات، Amazon Attacks! جزء ضعیف ترین کمیک DC بوده که نویسنده ویل فایفر و هنرمند پیت وودز، فرصتی را برای آن نذاشته‌اند. با قرار گرفتن در بین بحران بی‌نهایت و بحران نهایی، همیشه در مقایسه با آن به شدت مورد قضاوت قرار می‌گرفت.

خود داستان هم کمکی به مسائل نکرد، با اینکه قطعا پتانسیل زیادی داشت. اجرا کاملاً ناقص بود و چیزی که می‌توانست یک داستان عالی باشد که اصلاً کارساز نبود. اگرچه اغلب ارزش میم را دارد؛ اما به‌عنوان یکی از بدترین رویدادهای DC در دهه 2000 شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بدترین کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *