بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید

اگر به بتمن علاقه دارید، خواندن بهترین کمیک های بتمن به شما پیشنهاد می‌شود. پس تا انتهای این نوشتار با فیگار باشید تا محبوب ترین کمیک بتمن را بشناسید.

بتمن یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک است. پس کمیک‌های این شخصیت نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخورداند. همچنین شما می‌توانید تعداد زیادی از کمیک‌های بتمن را در لیست بهترین کمیک های تاریخ بیابید. پس احتمالاً شما نیز قصد داشته باشید تا بهترین کمیک بتمن را بخوانید.

بهترین کمیک های بتمن

ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های بتمن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک ازدواج بتمن

تاکنون تعداد بی‌شماری ازکمیک‌های بتمن منتشر شده‌اند که همین حالا می‌توانید آن‌ها را بخوانید. اما هدف ما در این نوشتار، انتخاب برترین کمیک های بتمن و معرفی آن‌ها به شما است. همچنین شما می‌توانید در انتهای این نوشتار، نحوه دانلود کمیک بتمن فارسی را بیاموزید. پس اگر قصد دارید تا بهترین کمیک بتمن را بشناسید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

ترتیب خواندن کمیک های بتمن

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, بهترین کمیک بتمن

اگر ترتیب خواندن کمیک های بتمن برای شما یک سوال است، باید گفت که شما نمی‌توانید کمیک های بتمن به ترتیب بخوانید. درواقع تعداد تمامی کمیک‌های بتمن بسیار زیاد است. صدها و هزاران کمیک از بتمن وجود دارد که مطالعه کمیک های بتمن به ترتیب با وجود این تعداد کمیک، تقریباً غیرممکن است.

با این حال اگر قصد دارید تا ارتباط بیشتری با بتمن گرفته و داستان هر کمیک را درک کنید، پیشنهاد می‌شود تا در ابتدا کمیک‌های قدیمی‌تر بتمن را مطالعه نمایید. سپس می‌توانید کمیک‌های پیش‌نیاز برای هر کمیک‌ را مطالعه کرده تا به نحوی کمیک های بتمن به ترتیب مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

The Batman Who Laughs

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمنی که میخندد فارسی

کمیک بتمنی که میخندد فارسی یکی از متفاوت‌ترین کمیک‌های بتمن است. در طول کمیک‌های مختلف بتمن، ما شاهد مبارزه بتمن با ابرشرورها و ابرقهرمانان متفاوتی بوده‌ایم. البته که در اکثر این نبردها نیز بتمن کسی است که پیروانه از میدان نبرد خارج می‌شود. اما آیا رویارویی یک بتمن در مقابل بتمنی دیگر نیز می‌تواند موفقیت آمیز باشد؟

کمیک بتمنی که میخندد فارسی به همین رویداد می‌پردازد. در این کمیک می‌توانیم شاهد بتمن باشیم که با طرز فکری متفاوت، قصد قتل دیگر بتمن‌ها را دارد. همچنین لازم به ذکر است که کمیک بتمنی که میخندد فارسی محبوب ترین کمیک بتمن به شمار می‌رود که به فارسی ترجمه شده است. شما می‌توانید این کمیک را از کانال تلگرام کمیک فیگار به رایگان دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

Batman: Year One

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک Batman Year One

کمیک بتمن سال اول یک کمیک مشترک از بتمن و کمیسر جیم گوردون است است. این بار بتمن به همراه کمیسر، به میدان نبرد می‌روند و با جنایات مبارزه می‌کنند. همانند دیگر کمیک‌های بتمن، کمیک بتمن سال اول نیز داستانی در خیابان‌های گاتهام را روایت می‌کند که واقع‌گرایانه‌تر از دیگر کمیک بوک‌ها است. لازم به ذکر است که کمیک بتمن سال اول جزو بهترین کمیک های کاراگاهی بتمن به شمار می‌رود.

همانند دیگر کمیک‌های لیست برترین کمیک های بتمن شما در فیگار می‌توانید به دانلود کمیک Batman Year One نیز دسترسی داشته باشید. برای دانلود کمیک Batman Year One تنها کافی است تا وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شده و این کمیک را به رایگان دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

Batman Hush

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن فارسی

کمیک کمیک بتمن هاش یکی از بهترین ابرشرورهای مربوط به بتمن را معرفی می‌کند. در کمیک کمیک بتمن هاش با بتمن را مشاهده می‌کنیم که در تلاش برای یافتن هویت شخصی به نام هاش است. اما در ادامه او متوجه می‌شود که در یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های زندگی‌اش قرار دارد و تمام گذشته او، به این پرونده بستگی دارد. همچنین لازم به ذکر است که کمیک بتمن هاش جزو  ترسناک ترین کمیک های بتمن نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 Batman White Knight

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن شوالیه سفید

کمیک بتمن شوالیه سفید یکی از متفاوت‌ترین داستان‌ها را در میان کمیک بت من دارد. ما می‌دانیم که یکی از القاب بتمن، شوالیه تاریکی است. اما آیا وجود یک شوالیه سفید در کنار شوالیه تاریکی داستان‌ها ممکن است؟ اگر این شوالیه سفید یک ابرشرور باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

جوکر همواره یکی از بهترین ابرشرورها در کمیک‌های بتمن بوده است. اما در کمیک بتمن شوالیه سفید جوکر ادعا می‌کند که قصد دارد تا شهر گاتهام را به مکانی بهتر تبدیل کند. او نام خود را شوالیه سفید می‌گذارد و قصد دارد تا گاتهام را نجات دهد. اما اکنون بتمن در کمیک بتمن شوالیه سفید باید تصمیم بگیرد که آیا او می‌تواند تحول جوکر را بپذیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

Batman Death of the Family

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک بتمن مرگ خاندان

کمیک بتمن مرگ خاندان یکی از بهترین و ترسناک ترین کمیک های بتمن است. احتمالاً شما نیز قصد دانلود کمیک بتمن مرگ خاندان داشته باشید. در کمیک بتمن مرگ خاندان ما با جوکری کاملاً جدید و ترسناک‌تر از قبل آشنا می‌شویم. این بار جوکر صورت خود را از دست داده است و با این ظاهر جدید ترسناک، باری دیگر در مقابل بتمن قرار می‌گیرد. بی‌شک کمیک بتمن مرگ خاندان جزو کمیک‌هایی است که می‌تواند بهترین کمیک بت من لقب گیرد. شما می‌توانید در کانال تلگرام کمیک فیگار، به دانلود کمیک بتمن مرگ خاندان بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Batman: Three Jokers

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن سه جوکر

یکی از مهم‌ترین رازهایی که در رویداد Darkside War برملا شد، اکنون در کمیک بتمن سه جوکر قرار دارد. در رویداد Darkside War مشخص شد که تاکنون سه جوکر کاملاً متفاوت در دنیای دی‌سی وجود داشته‌اند که جوکر با آن‌ها مقابله می‌کرده است. اما او از این ماجرا خبری نداشت. پس در کمیک بتمن سه جوکر می‌توانیم برای اولین بار بتمنی را مشاهده کنیم که از تعداد جوکرها با خبر است و قصد دارد تا هویت واقعی آن‌ها را بیابد. مطالعه کمیک بتمن سه جوکر برای طرفداران جوکر بسیار با اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

Batman/Catwoman

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن و کت وومن

کمیک بتمن و کت وومن جزو بهترین و مهم‌ترین کمیک های بتمن و کت وومن به شمار می‌رود. در این کمیک بتمن و کت وومن داستان‌ آن دو از اولین دیدار، تا زمان حال و آینده را مشاهده خواهیم کرد. همچنین لازم به ذکر است در این مورد از کمیک های بتمن و کت وومن کمیک ازدواج بتمن نیز محسوب می‌شود.

پس اگر به کمیک های بتمن و کت وومن علاقه دارید، مطالعه کمیک ازدواج بتمن را از دست ندهید. همچین لازم به ذکر است که جوکز نیز در این کمیک حضور دارد تا بتواند بخش‌هایی از داستان را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید:

Arkham Asylum‌

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن تیمارستان آرکهام

کمیک بتمن تیمارستان آرکهام با توجه به گرافیک تاریک و خیره کننده‌اش، جزو ترسناک ترین کمیک های بتمن محسوب می‌شود. در کمیک بتمن تیمارستان آرکهام ما شاهد بتمن هستیم که باری دیگر وارد تیمارستان آرکهام شده و قصد دارد تا پرونده بیماران آن را حل کند. همچنین می‌توان این کمیک را جزو بهترین کمیک های کاراگاهی بتمن نیز به شمار آورد.

بیشتر بخوانید:

Batman: court of owls

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک بتمن محفل جغد ها

احتمالاً یکی از دلایلی که شما را به این نوشتار کشانده باشد، دانلود کمیک بتمن محفل جغد ها است. محفل جغدها جزو داستان‌های مهم بتمن به شمار می‌رود. در این کمیک، بتمن در حین پیگیری چند قتل، متوجه می‌شود که چیزی بیش از یک قاتل پشت تمام این قتل‌ها است. چیزی که تنها با دانلود کمیک بتمن محفل جغد ها متوجه آن خواهید شد.

در ادامه بتمن به تشکیلاتی مخفی و بزرگ به نام محفل جغدها می‌رسد. او باید تمام تلاش خود را برای نفوذ به این محفل بکند تا بتواند جلوی این فساد بزرگ برا بگیرد. همانند دیگر کمیک‌های لیست برترین کمیک های بتمن شما می‌توانید در کانال تلگرام کمیک فیگار، به دانلود کمیک بتمن محفل جغد ها بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Batman: Zero Year

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن سال صفر

در ابتدا به نظر می‌رسد که کمیک بتمن سال صفر یک رقیب برای آرک داستانی باشد که فرانک میلر آن را نوشته بود. همچنین لازم به ذکر است که فرانک میلر یکی از بهترین نویسنده های کمیک است. اما در ادامه مشخص شد که کمیک بتمن سال صفر بهترین کمیک بت من است و نه تنها رقابتی با کمیک قرانک میلر ندارد، بلکه یک اثر کاملاً متفاوت و مجزا به شمار می‌رود که جذابیت خود را حفظ کرده است. پس اگر به داستان‌های غیر معمول از بتمن علاقه دارید، می‌توانید کمیک بتمن سال صفر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

Batman: Europa

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن فارسی

کمیک بتمن اروپا کاری می‌کند تا بتمن، مبجور به التماس جوکر برای کمک شود. در کمیک بتمن اروپا بتمن به ویروسی ناشناخته و بدون درمان مبتلا شده است. اما او می‌داند که منشاء این بیماری، جوکر است. پس بتمن باید در کمیک کمیک بتمن اروپا به سراغ جوکر رفته و از او برای یک راه درمان کمک بخواهد. مشاهده یک کمیک بت من به نام کمیک بتمن اروپا که در آن بتمن به دشمن دیرینه‌اش وابسته است، بسیار جذاب تقلی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Joker

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک جوکر

تاکنون به معرفی و دانلود کمیک های کاراگاهی بتمن و دیگر کمیک‌های او پرداخته‌ایم؛ اما اگر قصد دانلود کمیک جوکر را داشته باشید، یکی از بهترین کمیک‌های جوکر در اختیار شما قرار دارد. کمیکی که به عنوان دانلود کمیک جوکر از آن نام می‌بریم، یک کمیک اختصاصی از جوکر محسوب می‌شود.

در این کمیک، ما شاهد آزادی جوکر از تیمارستان آرکهام هستیم. البته که دلیل آزادی او نیز نامشخص است. در ادامه جوکر دست به آشوب بسیار زیادی می‌زند و خرابی‌های بسیار زیادی در شهر به بار می‌آورد. برای دانلود کمیک جوکر نیز می‌توانید به کانال تلگرام کمیک فیگار مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Killing Joke

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, کمیک بتمن فارسی

در کمیک کمیک بتمن جوک کشنده شما می‌توانید با جوکر درحال فرار و همزمان رویارویی با بتمن مواجه شوید. همانند کمیک Batman: The Long Halloween، کمیک بتمن جوک کشنده نیز تاثیر بسیار زیادی بر فیلم‌های شوالیه تاریکی گذاشته است. به شکلی که می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که شخصیت جوکر با بازی هیث لجر، از جوکر در کمیک بتمن جوک کشنده الهام گرفته است.

کمیک بتمن جوک کشنده به وضوح نشان می‌دهد که چرا جوکر یه ابرشرور بینظیر و بزرگ است. همچنین نحوه رویارویی او با بتمن، داستان‌های بسیار جالبی را رقم می‌زند. پس کاملاً منطقی است که کمیک بتمن جوک کشنده محبوب ترین کمیک بتمن باشد.

بیشتر بخوانید:

Batman Knightfall

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک Batman Knightfall

دانلود کمیک Batman Knightfall آخرین کمیک از برترین کمیک های بتمن است که به معرفی آن می‌پردازیم. این کمیک، داستانی از یک جهان موازی را روایت می‌کند. در این جهان، سی سال از زمانی که بروس وین به بتمن تبدیل شد گذشته است. اکنون او دیگر نمی‌تواند لباس مخصوص خود را پوشیده و به شهر کمک کند. پس آشوب بسیار زیادی در شهر گاتهام وجود دارد. شما می‌توانید به دانلود کمیک Batman Knightfall در کانال تلگرام کمیک فیگار بپردازید.

بیشتر بخوانید:

دانلود کمیک های بتمن

بهترین کمیک های بتمن
بهترین کمیک های بتمن, دانلود کمیک Batman Year One

اکنون که با محبوب ترین کمیک بتمن آشنا شده‌اید، زمان آن است تا نحوه دانلود کمیک های بتمن را به شما آموزش دهیم. برای دانلود کمیک های بتمن شما باید وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شوید. سپس می‌توانید به برترین کمیک های بتمن به همراه ده‌ها کمیک دیگر دسترسی داشته باشید.

برای یافتن کمیک‌ مورد نظر، شما می‌توانید نام کمیک را در کانال تلگرام جستجو نمایید. همچنین برای دستیابی به تمامی کمیک‌های بتمن، کافی است تا عبارت #بتمن را در کانال تلگرام کمیک فیگار جستجو نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بتمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های بتمن

روش دانلود کمیک های بتمن چگونه است؟

برای دانلود کمیک های بتمن تنها کافی است تا وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شده و با جستجوی نام کمیک مورد نظر، آن را دانلود نمایید.

بهترین کمیک کاراگاهی بتمن کدام کمیک است؟

کمیک بتمن هاش یکی از کمیک های کاراگاهی بتمن است که می‌توانید به مطالعه آن بپردازید.


2 thoughts on “بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *