زن های جذاب کتاب های کمیک ؛ به همراه قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی

زن‌های زیادی در کمیک‌ها وجود دارند که اغلب دست کم گرفته می‌شوند. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا زن های جذاب کتاب های کمیک را بشناسید.

اکثر محبوب ترین شخصیت های کمیک را مردان تشکیل می‌دهند. البته که همچنان زنان بسیار زیادی وجود دارند که در میان طرفداران محبوب‌اند و قدرت‌های بسیار زیادی دارند. از سال 2017 و با ساخت فیلم واندر وومن نیز محبوبیت ابرقهرمانان زن در سینما و تلوزیون اثبات شد و فیلم‌ها و تاکنون سریال‌های بیشتری از شخصیت‌های مونث ساخته شده‌اند.

زن های جذاب کتاب های کمیک

به همراه قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی

شما می‌توانید فهرست زن های جذاب کتاب های کمیک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک

شاید شما با برخی از جذاب ترین زن ها در کمیک آشنا باشید. با این حال، در ادامه قصد داریم تا بهترین و بهترین شخصیت های زن در کمیک را به شما معرفی نماییم. پس تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا با بهترین شخصیت های زن در کمیک آشنا شوید.

Catwoman

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, قوی ترین ابرقهرمان زن

ابرقهرمان زن گربه ای یکی از بهترین شخصیت های زن در کمیک بوک محسوب می‌شود. او اولین بار در شماره اول کمیک بتمن ظاهر شد و تاکنون بارها و بارها در کمیک‌های بتمن حضور داشته‌ است. ابرقهرمان زن گربه ای برای اولین بار توسط بیل فینگر و باب کین خلق شد.

لازم به ذکر است که ابرقهرمان زن گربه ای بیشتر یک ضد قهرمان است تا یک قهرمان. با این حال، او رابطه‌ای پیجیده و متشکل از عشق و نفرت با بتمن دارد و تاکنون رفتارهای متفاوتی با یکدیگر داشته‌اند. ابرقهرمان زن گربه ای تاکنون در اقتباس‌های مختلفی ظاهر شده است و جذاب ترین شخصیت زن در کمیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Magik

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, جذاب ترین شخصیت زن در کمیک

مجیک نام یک جهش یافته است که برای اولین بار، در سری کمیک‌های مجیک نمایان شد. در این سری کمیک، ما شاهد حضور شخصیت جدید مجیک به همراه استورم بودیم. لازم به ذکر است که استورم نیز جذاب ترین شخصیت زن در کمیک است. مجیک تاکنون ارتباط بسیار زیادی با مردان ایکس داشته و طرفداران بسیار زیادی کسب کرده‌ است.

بیشتر بخوانید:

Zatanna

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, قوی ترین ابرقهرمان زن

زتانا زاتارا نام یکی از جذاب ترین زن ها در کمیک بوک‌های دی‌سی است. او یک شعبده باز نمایشی، و البته یک شعبده باز واقعی است. درواقع زتانا از قدرت‌های جادویی بهرمند است و می‌تواند از آن‌ها برای مبارزه استفاده کند. او تاکنون همکاری‌های زیادی با لیگ عدالت داشته است.

بیشتر بخوانید:

Wonder Woman

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, قدرتمند ترین زنان دی سی

واندر وومن جزو بهترین و قدرتمند ترین زنان دی سی است. او از نژاد آمازون‌ها است؛ آمازون‌ها نژادی هستند که زئوس آن‌ها را خلق کرده و در جزیره‌ای پنهان قرار داده است تا بتوانند با پلیدی مبارزه کنند. همچنین لازم به ذکر است که واندر وومن جزو اولین شخصیت‌های کمیک بوکی فمینیستی محسوب می‌شود. او یکی از موسسان لیگ عدالت است و در دنیای توسعه یافته دی‌سی، گل گدوت نقش واندر وومن را ایفا می‌کند. واندر وومن تا مدت زمان زیادی قوی ترین ابرقهرمان زن دی‌سی نیز محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید:

Mary Jane Watson

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, عکس ابرقهرمانان دختر

مری جین واتسون برای اولین بار در شماره 25 از کمیک‌های مرد عنکبوتی شگفت انگیز خلق شد. شاید او قوی ترین ابرقهرمان زن نباشد، اما مری جین مهم‌ترین و بزرگ‌ترین معشوق پیتر پارکر تاکنون بوده است. در ابتدا پیتر پارکر و مری جین واتسون وارد رابطه شده و بعدها حتی با یکدیگر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند شدند.

لازم به ذکر است که در اکثر اقتباس‌ها، مری جین به عنوان معشوق پیتر پارکر نمایان می‌شود. کریستین دانست بازیگر نقش مری جین در سه‌گانه مرد عنکبوتی ساخت سم ریمی است. همچنین زندایا کسی است که وظیفه ایفای نقش نسخه‌ای متفاوت را از مری جین در دنیای سینمایی مارول دارد.

بیشتر بخوانید:

Scarlet Witch

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, عکس ابرقهرمانان دختر

اسکارلت ویچ یا واندا مکسیموف، یکی از قدرتمند ترین زنان مارول است. او برای اولین بار در شماره 4 کمیک‌ مردان ایکس و در سال 1964 توسط استن لی و جک کربی خلق شد. در ابتدا قدرت‌های اسکارلت ویچ محدود بود اما در سال 1980 مشخص شد که او یکی از قدرتمند ترین زنان مارول است و حتی می‌تواند واقعیت را تغییر دهد. همچنین لازم به ذکر است که او همانند مردان ایکس، جزو جهش یافته‌هایی است که ژن ایکس در بدن او وجود دارد.

در اقتباس‌ها، الیزابت اولسن نقش اسکارلت ویچ را در دنیای سینمایی مارول ایفا می‌کند. او تاکنون در پنج فیلم و یک سریال از دنیای سینمایی مارول حضور داشته است. همچنین لازم به ذکر است که او در فیلم پیش روی دکتر استرنج نیز حضور خواهد داشت. شما می‌توانید تحلیل تریلر اول دکتر استرنج جهان های موازی جنون و تحلیل تریلر دوم دکتر استرنج جهان های موازی جنون را در فیگار بخوانید.

بیشتر بخوانید:

Black Canary

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, بهترین شخصیت زن در کمیک

قناری سیاه یکی از بهترین و قدرتمند ترین زنان دی سی است. درواقع عنوان قناری سیاه، مربوط به دو شخص متفاوت می‌شود؛‌ دینا دریک و سپس دخترش دینا لورل لنس افرادی هستند که لقب قناری سیاه به آن‌ها نسبت داده می‌شود.

قناری سیاه جذاب ترین شخصیت زن در کمیک محسوب می‌شود و در داستان‌های زیادی حضور دارد. او یک رابطه عاشقانه با کماندار سبز دارد و همچنین به خانواده بروس وین نیز محسوب می‌شود. در نهایت نیز لازم به ذکر است که او مدت زیادی عضو گروه پرندگان شکاری بوده است.

بیشتر بخوانید:

Carol Danvers

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, جذاب ترین شخصیت زن در کمیک

کارول سوزان جین دنورز یکی از جذاب ترین زن ها در کمیک های مارول است. او در ابتدا یک افسر نیروی دریایی بود. اما در اولین شماره از کمیک‌های Ms. Marvel، ژن او طی یک انفجار دچار تغییر، و او را تبدیل به اولین مار-ول در کمیک‌های مارول کرد.

کارول دنورز جزو قدرتمند ترین زنان مارول محسوب می‌شود و می‌تواند در اکثر نبردها پیروز شود. بری لارسن بازیگر این شخصیت در دنیای سینمایی مارول است. تاکنون شخصیت کاپیتان مارول در دو فیلم از دنیای سینمایی مارول حاضر شده است. همچنین او به زودی در یک فیلم و یک سریال دیگر نیز حاضر خواهد شد. لازم به ذکر است که کارول دنورز در مقاطع زمانی مختلف، با القابی همچون باینری، واربرد و کاپیتان مارول نیز شناخته می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که کارول دنورز قوی ترین ابرقهرمان زن در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Rogue

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, عکس ابرقهرمانان دختر

روگ جزو ابرقهرمانانی است که می‌توانید تصویر او را به عنوان عکس ابرقهرمانان دختر مشاهده نمایید. روگ جزو شخصیت‌هایی است که با مردان ایکس در ارتباط بوده است. او در ابتدا یک ابرشرور بود اما خیلی زود، به مردان ایکس پیوست.

روگ یکی از جذاب ترین زن ها در کمیک است اما با این حال، او قدرت‌های خود را یک نفرین می‌داند. روگ این توانایی را دارد تا با لمس افراد مختلف، خاطرات آن‌ها را دستکاری کند. به همین دلیل، او در طول عمرش تلاش کرده است تا از هرگونه تماس فیزیکی با افراد مختلف جلوگیری کند. البته که در ادامه او می‌تواند قدرت‌هایش را کنترل کرده و جلوی آسیب به دیگران را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Supergirl

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, قدرتمند ترین زنان دی سی

سوپر گرل یکی از قدرتمند ترین زنان دی سی است. او با نام‌های متفاوتی از جمله کارا زور ال، لیندا لی دنورز، کارا کنت، لیندا لانگ و کارا دنورز شناخته می‌شود. او دختر عموی واقعی سوپرمن محسوب می‌شود و از سیاره کریپتون به زمین آمده است.

برای اولین بار، سوپر گرل در شماره 252 از کمیک‌های اکشن دی‌سی خلق شد. در طول دهه 1980 و انقلاب عصر مدرن کمیک بوک، نویسنده‌ها به این نتیجه رسیدند که گذشته سوپر گرل بیش از حد پیچیده است. پس در طی یک رویداد و در سال 1985، او را کشتند و از داستان‌ها حذف کردند.

بیشتر بخوانید:

Black Widow

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, بهترین شخصیت های زن در کمیک

بیوه سیاه بهترین شخصیت زن در کمیک بوک‌های مارول است. او در ابتدا توسط استن لی به عنوان یک جاسوس روس خلق شد. بیوه سیاه دشمن مرد آهنی محسوب می‌شود اما در ادامه، او از روسیه فرار کرد و به آمریکا پناه آورد. در نتیجه او به سازمان شیلد پیوست و توانست به عنوان یک جاسوس برای شیلد کار کند. در نهایت نیز بیوه سیاه به انتقام جویان پیوست و تبدیل به بهترین شخصیت زن در کمیک بوک‌های انتقام جویان شد.

به لطف دنیای سینمایی مارول، درحال حاضر بیوه سیاه یکی از شناخته شده‌ترین ابرقهرمانان مارول است. اسکارلت جوهانسن بازیگر نقش بیوه سیاه در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است. او در 8 فیلم از دنیای سینمایی مارول حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

Emma Frost

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, عکس ابرقهرمانان دختر

اما گریس فراست بهترین شخصیت زن در کمیک محسوب می‌‌شود. او یکی از ابرشرورانی است که مروبوط به مردان ایکس می‌شود. لازم به ذکر است اما فراست تاکنون در اقتباس‌های بسیار زیادی از مردان ایکس حضور داشته است. این اقتباس‌ها شامل فیلم، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Black Cat

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, جذاب ترین شخصیت های زن در کمیک

گربه سیاه شباهت بسیار زیادی به ابرقهرمان زن گربه ای دارد. او جزو جذاب ترین شخصیت های زن در کمیک بوک‌های مرد عنکبوتی محسوب می‌شود. گربه سیاه در هنرهای آکروباتیک مهارت دارد. همچنین او دارای یک ویژگی ناخودآگاه است که باعث می‌شود دشمنان او بدشانس شوند.

در ابتدا زن گربه‌ای یک ابرشرور بود. اما در ادامه، او عاشق مرد عنبکوتی شد و به همین دلیل، تبدیل به یک ابرقهرمان شد. در نهایت رابطه مرد عنکبوتی و زن گربه‌ای خاتمه یافت اما با این حال، زن گربه‌ای همچنان یکی از معمتدترین و بهترین همکاران مرد عنکبوتی باقی ماند. همانطور که ذکر کردیم، زن گربه‌ای یکی از جذاب ترین شخصیت های زن در کمیک‌های مرد عنکبوتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Psylocke

زن های جذاب کتاب های کمیک
زن های جذاب کتاب های کمیک, قوی ترین ابرقهرمان زن

Psylocke نام یکی از جذاب ترین شخصیت های زن در کمیک بوک‌های مارول است. به طور کلی، تاکنون دو شخص متفاوت این عنوان را داشته‌اند. بتسی برادوک اولین کسی بود از لقب Psylocke استفاده می‌کرد. او یک شخصیت فرعی در کمیک‌های مردان ایکس بود. اما پس از 29 سال، شخصی به نام کوانون این لقب را بر خود گذاشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زن های جذاب کتاب های کمیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با زن های جذاب کتاب های کمیک

قوی‌ترین ابرقهرمان زن مارول کدام شخصیت است؟

ابرقهرمانان زن قدرتمند بسیار زیادی در دنیای مارول وجود دارند. یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها، کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول است.

معیار انتخاب جذاب ترین زن ها در کمیک چیست؟

لیست زن های جذاب کتاب های کمیک در فیگار، براساس رتبه‌بندی مردمی و عمومی در وبسایت Ranker تعبیه شده است.


3 thoughts on “زن های جذاب کتاب های کمیک ؛ به همراه قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی

  1. باسلام و عرض ادب. من خیلی از این مطلب خوشم اومد ولی به نظرم بهتر بود که واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ ) و کیت بیشاپ ( هاکای ) را هم در این مقاله قرار می دادید چون این دو هم از قوی ترین و زیبا و جذاب ترین زنان مارول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *