بهترین کمیک های دکتر استرنج ؛ به همراه دانلود کمیک های دکتر استرنج برتر

اگر به دکتر استرنج علاقه داشته باشید، شناخت و دانلود بهترین کمیک های دکتر استرنج یکی از بهترین کارها برای آشنایی بیشتر با این شخصیت محبوب است.

دکتر استرنج جزو محبوب ترین شخصیت های کمیک و مهم‌ترین فردی است که لقب جاد.گر اعظم مارول را بر دوش می‌کشد. این از سال 1960 در مارول خلق شده است و تاکنون داستان‌های بسیار زیادی از او نوشته شده است. دکتر استرنج در میان ابعاد مختلف سفر می‌کند تا از جنایتکاران فانی، تا جادوگران شیطانی را از پای در می‌آورد. او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جادوگر مارول نیز محسوب می‌شود.

بهترین کمیک های دکتر استرنج

به همراه دانلود کمیک های دکتر استرنج برتر

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های دکتر استرنج را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج

طرفداران زیادی هستند که به دنبال پاسخی برای سوال چگونه مثل دکتر استرنج شویم هستند. در پاسخ باید گفت که دانلود کمیک دکتر استرنج می‌توانید باعث یافتن پاسخ چگونه مثل دکتر استرنج شویم شود. شما نیز می‌توانید تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا با بهترین کمیک دکتر استرنج آشنا شده و سپس به دانلود کمیک Doctor Strange بپردازید.

Death of Doctor Strange

بهترین کمیک های دکتر استرنج
دانلود کمیک مرگ دکتر استرنج

با دانلود کمیک مرگ دکتر استرنج می‌توانید با داستانی بسیار مهم و جذاب آشنا شوید. هنگامی که شما به دانلود کمیک مرگ دکتر استرنج می‌پردازید، وارد فضایی به شدت خاص خواهید شد. داستان کمیک مرگ دکتر استرنج، همانطور که نامش پیدا است به مرگ دکتر استرنج می‌پردازد.

به طور کاملاً ناگهانی، دکتر استرنج مرده است. هیچکس نمی‌داند که چه کسی او را کشته و اکنون هزاران سوال بی‌پاسخ مطرح می‌شود. همچنین باید مشخص شود که چه کسی قرار است تا جای او را گرفته و تبدیل به جادوگر اعظم جدید شود؟ شما می‌توانید از کانال تلگرام کمیک فیگار، به دانلود کمیک مرگ دکتر استرنج بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Dr. Strange: THE END

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, کمیک دکتر استرنج پایان

THE END نام یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ است که همواره به صورت تک قسمتی منتشر شده و داستان مرگ یکی از ابرقهرمانان را روایت می‌کند. اکنون کمیک دکتر استرنج پایان تبدیل به بهترین کمیک دکتر استرنج شده است و شما را با آخرین داستان مربوط به دکتر استرنج کمیک دکتر استرنج پایان نام دارد آشنا می‌کند. کمیک کمیک دکتر استرنج پایان جزو مهم‌ترین کمیک‌های دکتر استرنج محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Strange Tales #110

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, اولین کمیک دکتر استرنج

کمیک Strange Tales #110 اولین کمیک دکتر استرنج محسوب می‌شود. این کمیک توسط استن لی و استیو دیتکو نوشته شده است و برای اولین بار جادوگر اعظم مشهور مارول را به خوانندگان معرفی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که کابوس نیز که از مهم‌ترین دشمنان دکتر استرنج محسوب می‌شود، در اولین کمیک دکتر استرنج خلق شده است. اولین کمیک دکتر استرنج داستان جذابی را به شما ارائه می‌دهد و شما را با شخصیتی تازه اما محبوب آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Strange Origin

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, محبوب ترین کمیک های دکتر استرنج

کمیک Strange Origin نیز یکی دیگر از محبوب ترین کمیک های دکتر استرنج است. این کمیک برخلاف کمیک‌های Strange Tales دکتر استرنج را در عصر مدرن نشان می‌دهد. البته که به آموزش دوست و رفیق دکتر استرنج، وانگ نیز می‌پردازد.

اگر شما با دنیای سینمایی مارول آشنا باشید، احتمالاً از این کمیک لذت خواهید برد. زیرا که نحوه به تصویر کشدن دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول شباهت زیادی به این کمیک دارد. همچنین لازم به ذکر است که عده زیادی این کمیک را محبوب ترین کمیک دکتر استرنج می‌نامند.

بیشتر بخوانید:

The Steve Ditko Run

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, عکس دکتر استرنج

استیو دیتکو جزو مهم‌ترین افرادی است که در خلق دکتر استرنج نقش داشته است. پس بی‌شک آشنایی با کمیک‌هایی که استیو دیکتو نوشته است، می‌تواند به شناخت بیشتر دکتر استرنج کمک کند. لازم به ذکر است که کمیک The Steve Ditko Run نیز جزو محبوب ترین کمیک های دکتر استرنج محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Defenders: Indefensible

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, عکس دکتر استرنج

شما می‌توانید با دانلود کمیک های دکتر استرنج از داستان‌های جذاب او لذت ببرید؛ اما اگر دکتر استرنج در کنار دیگر ابرقهرمانان قرار بگیرد، می‌تواند حتی داستانی بهتر را روایت کند. کمیک Defenders: Indefensible دکتر استرنج را در کنار نیمور، هالک و موج سوار نقره‌ای قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که نوع طراحی این کمیک، کمی متفاوت‌ از دیگر‌ کمیک‌ها است. با این حال داستان جذاب آن، می‌تواند خوانندگان را راضی نگه دارد. همچنین باید بدانید که در این کمیک، دکتر استرنج شخصیت اصلی است و وظیفه گرد آوری ابرقهرمانان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

Doctor Strange Vs. Dracula: The Montesi Formula

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, عکس دکتر استرنج

مبارزه دکتر استرنج و دراکولا، می‌تواند داستان یکی از بهترین کمیک‌هایی را به وجود آورد که شما می‌توانید با عنوان , دانلود کمیک Doctor Strange آن‌ را دانلود کنید. در این کمیک، ما شاهد داستانی منحصر به فرد از دکتر استرنج هستیم که در مقابل دراکولا قرار می‌گیرد.

رویارویی دکتر استرنج و دراکولا به تنهایی می‌تواند جذاب باشد؛ اما هنگامی که شخص دیگری از پورتال دکتر استرنج وارد شده و با دراکولا مبارزه کند، این مبارزه حتی جذاب‌تر نیز خواهد شد. شخصی که از پورتال دکتر استرنج بیرون آمده و به او کمک می‌کند، بلید است!

بیشتر بخوانید:

Time Doom And Sise-Neg Genesis

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, عکس دکتر استرنج

همواره دکتر استرنج برای سفرهای میان بعدی و میان زمان شناخته می‌شود. اما Time Doom And Sise-Neg Genesis حتی جذابیت بیشتری به این اتفاق می‌دهد. همانطور که از عکس دکتر استرنج پیدا است، این کمیک کاملاً مربوط به سفر در زمان و مکان اس

شما می‌توانید در این کمیک دکتر استرنج را مشاهده کنید که به دنبال موردو، وارد رویدادهای متنوعی شده و از زمان‌ها و مکان‌های متفاوتی بازدید می‌کند. این بازدیدهای دکتر استرنج، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این کمیک است.

بیشتر بخوانید:

The Shuma-Gorath Saga

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, چگونه مثل دکتر استرنج شویم

شوکا گوراث همواره ترسناک‌ترین دشمن دکتر استرنج بوده است. البته که شاید به اندازه شخصی همانند موردو در داستان‌ها وجود نداشته و اهمیت کمتری داشته باشد، اما تنها با دانلود کمیک دکتر استرنج متوجه خواهید شد که شوما گوراث از اهمیت بالایی برخوردار است.

باید بدانید که مطالعه این کمیک، می‌تواند به شما در آمادگی برای فیلم دکتر استرنج و جهان‌های موازی جنون مناسب باشد. همانطور که می‌توانید در تحلیل تریلر اول دکتر استرنج جهان های موازی جنون و تحلیل تریلر دوم دکتر استرنج جهان های موازی جنون بخوانید، شوما گوراث در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که شوما گوراث نه یک جادوگر یا حتی موچودی از سیاره‌های دور، بلکه یک موجود میان بعدی و بسیار کهن است.

بیشتر بخوانید:

What Is It That Disturbs You, Stephen?

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, چگونه مثل دکتر استرنج شویم

کریگ تی راسل کسی است که بهترین کمیک دکتر استرنج با نام What Is It That Disturbs You، Stephen را نوشته است. این بار می‌توانیم دکتر استرنج را درحال آموزش کلیا، شاگرد خود ببینیم. البته که آن دو وارد ماجراجویی‌هایی خواهند شد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

این کمیک تصاویر بسیار جذابی دارد و با گرافیک منحصر به فرد، می‌تواند داستانی عالی را روایت کند. همچنین لازم به ذکر است که این کمیک حاوی اولین حضور Ditkopolis می‌باشد. شما می‌توانید دانلود کمیک Doctor Strange را از کانال تلگرام کمیک فیگار انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

The Way Of The Weird

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, پورتال دکتر استرنج

اگر به دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول علاقه داشته باشید، عاشق کمیک The Way Of The Weird خواهید شد. با دانلود کمیک دکتر استرنج The Way Of The Weird می‌توانید شاهد داستانی باشید که منبع الهام بزرگی برای اقتباس این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بوده است.

این کمیک به شیوه‌ای مدرن و جدید دکتر استرنج را وارد داستان‌های خودش می‌کند. همچنان پورتال دکتر استرنج همانند قبل است اما شیوه روایت داستان، همانند کمیک‌های قدیمی دکتر استرنج نیست. به همین دلیل است که این کمیک نیز جزو بهترین کمیک های دکتر استرنج محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Doctor Strange: The Oath

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, محبوب ترین کمیک دکتر استرنج

اگر کمیک دکتر استرنج: سوگند را بهترین کمیک دکتر استرنج محسوب نکنیم، بی‌شک یکی از بهترین کمیک های دکتر استرنج است. این کمیک دکتر استرنج را در مقابل موجوداتی در دورترین نقاط جهان‌های موازی قرار می‌دهد. البته که بار احساسی این داستان نیز بسیار زیاد است و ما می‌توانیم دکتر استرنج را در تلاش برای نجات وانگ از سرطان ببینیم.

 دنیای سینمایی مارول معیار‌های زیادی از دکتر استرنج را از این کمیک الهام گرفته است. البته که دلیل محبوبیت دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول نیز الهام از این کمیک مهم است. اگر قصد دانلود کمیک دانلود کمیک Doctor Strange دارید، می‌توانید آن را از کانال تلگرام کمیک فیگار دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود کمیک های دکتر استرنج

بهترین کمیک های دکتر استرنج
بهترین کمیک های دکتر استرنج, دانلود کمیک دکتر استرنج

اکنون که با تمام کمیک های دکتر استرنج آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده است تا نحوه دانلود کمیک Doctor Strange را به شما آموزش دهیم. برای دانلود کمیک دکتر استرنج شما باید وارد کانال تلگرام کمیک فیگار شوید. سپس می‌توانید به تمام کمیک های دکتر استرنج به همراه ده‌ها کمیک دیگر دسترسی داشته باشید.

برای یافتن کمیک‌ مورد نظر، شما می‌توانید نام کمیک را در کانال تلگرام جستجو نمایید. همچنین برای دستیابی به تمامی کمیک‌های دکتر استرنج، کافی است تا عبارت #دکترـاسترنج را در کانال تلگرام کمیک فیگار جستجو نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های دکتر استرنج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های دکتر استرنج

اولین کمیک دکتر استرنج کدام کمیک است؟

دکتر استرنج برای اولین بار در کمیک Strange Tales #110 حضور داشت و این کمیک اولین کمیک دکتر استرنج محسوب می‌شود.

محبوب ترین کمیک دکتر استرنج کدام کمیک است؟

کمیک دکتر استرنج: سوگند، یکی از بهترین و محبوب‌ ترین کمیک‌ های دکتر استرنج است که تاثیر بسیار زیادی بر این شخصیت داشته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *