بهترین کمیک بوک های عاشقانه ؛ از مرد عنکبوتی و مری جین تا سوپرمن و لوئیس

داستان‌های عاشقانه زیادی در کمیک‌های اکثر ابرقهرمانان وجود دارد. با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک بوک های عاشقانه را به شما معرفی نماییم.

در اکثر مواقع، کمیک‌ها با استفاده از تخیل خوانندگان را از دنیای واقعی خارج کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا زمانی را به زندگی واقعی فکر نکنند. با این حال، حتی در داستان‌های ابرقهرمانی نیز لحظات زیادی وجود دارد که آن‌ها همانند انسان‌های واقعی، عاشق شده و  برترین کمیک بوک های عاشقانه را به وجود می‌آورند.

بهترین کمیک بوک های عاشقانه

از مرد عنکبوتی و مری جین تا سوپرمن و لوئیس

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک بوک های عاشقانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک بوک های عاشقانه

از ابتدا عشق جنبه‌ای جدایی ناپذیر در کمیک بوک‌ها بوده است. با این حال، برخی از این عشق‌ها و داستان‌های عاشقانه تبدیل به یک نماد شده‌اند. شما می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا برترین کمیک های عاشقانه را بشناسید.

A Flashy Fling

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک بوک عاشقانه

در حالی که بسیاری از روابط کمیک بین ابرقهرمانان اتفاق می افتد، گاهی اوقات افراد عادی نیز با ابرقهرمانان وارد رابطه عاشقانه می‌شوند. رابطه میان والی وست و لیندا پارک نیز یکی از همین رابطه‌ها است. رابطه‌ آن‌ها در کمیک A Flashy Fling آن را تبدیل به بهترین کمیک عاشقانه در رابطه با فلش کرده است.

اگرچه والی وست اولین شخصی نبود که فلش نام گرفت؛ اما او همچنان یکی از سریع‌ترین، قوی‌ترین و بهترین شخصیت‌های دی‌سی است. رابطه او با لیندا پارک که یک خبرنگار بود، از زمانی آغاز شد که والی کمی مغرور شده بود. البته که رابطه آن‌ها وضعیت والی را نیز بهبود داد. بدون شک این برترین کمیک بوک عاشقانه در رابطه با فلش است.

بیشتر بخوانید:

Miraculous Meeting

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک عاشقانه

تعداد زیادی از روابط عاشقانه در کمیک بوک‌ها کوتاه مدت هستند. با این حال، روابط زیادی وجود دارند که نشان دهنده عشق بلندمدت دو شخصیت به یکدیگر است. رابطه میان بیگ باردا و مستر میراکل نیز جزو رابطه‌های بلند مدت است که در کمیک بوک عاشقانه برتر Miraculous Meeting آغاز شد.

بیگ باردا و میراکل زمان زیادی را با یکدیگر صرف کردند. با این حال، اولین ملاقات این دو شخصیت عظیم، بسیار جذاب و زیبا بود. همچنین زمانی که مستر میراکل به لیگ عدالت پیوست نیز بیگ باردا عشق خود را ثابت کرد و همچنان همراه با او ماند. بدون شک این کمیک جزو برترین کمیک های عاشقانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

A Love That Is Invincible

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
برترین کمیک عاشقانه

اگرچه مارول و دی‌سی بیشترین سهم را در برترین کمیک های عاشقانه دارند، اما همچنان آثار دیگری وجود دارند که می‌توانند جزو این دسته از کمیک‌ها باشند. شخصیت‌های هند نیز شامل بهترین کمیک بوک عاشقانه است که در دنیای تخیلی گودزیلا قرار دارد.

جدا از این که A Love That Is Invinciblend یکی از بهترین آثار ایمیج کامیکس است، رابطه عاشقانه شکست ناپذیر و اتم ایو در این کمیک مرزهای کمیک‌های ابرقهرمانی را تغییر داد. این کمیک با تمرکز بر ابرقهرمانان نوجولن و زندگی عاشقانه پیچیده آن‌ها، تبدیل به برترین کمیک بوک عاشقانه شد. رابطه ایو و مارک پس از جدایی او از تیم نوجوانان و انحلال رابطه قبلی او، آغاز شد. اگرچه بخش اقلبی از داستان‌های آن‌ها به عنوان برترین کمیک عاشقانه شناخته می‌شوند، اما ایو خیلی زود ثابت کرد که او یک شریک مناسب برای کارهای ابرقهرمانی نیز می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

Mutant Romance

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
برترین کمیک عاشقانه

با گذشت زمان، نویسندگان کمیک اجازه دارند تا شخصیت‌ها را به مسیرهای جدیدی از زندگی هدایت کنند. یکی از بهترین کمیک های عاشقانه که شامل یکی از نمادین‌ترین رابطه‌های عاشقانه است، کمیک Mutant Romance است که به رابطه میان جین گری و سایکلاپس می‌پردازد.

این دو جهش یافته از ابتدای خلق آن‌‌ها، عاشق یکدیگر بودند و مخاطبان نیز در تمام این سال‌ها شاهد فراز و نشیب‌های آن‌ها بودند. تنها زمانی که ژان گری در کمیک فونیکس سیاه جان خود را از دست داد آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. به همین دلیل است که آن‌ها با یکدیگر، بهترین کمیک عاشقانه را به وجود می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

Cupid’s Green Arrow

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
کمیک بوک عاشقانه برتر

درحالی که بخش زیادی از برترین کمیک بوک های عاشقانه با واقعیت فاصله زیادی دارند، رابطه عاشقانه میان قناری سیاه و کماندار سبز با مسائل زندگی واقعی همسو است و شباهت زیادی به روابط انسان‌های واقعی دارد.

کماندار سبز که به عنوان رابین هود دی‌سی شناخته می‌شود، یکی از عجیب‌ترین روابط دوستی را با قناری سیاه در کمیک‌ها آغاز کرد. با این حال، رابطه آن‌ها از آن‌جایی که آن‌ها برای کمک به مردم تلاش می‌کردند بیش از پیش شد. اگرچه هر بار که این مجموعه ریبوت می‌شود آن‌ها نیز یکدیگر جدا می‌شوند، اما همواره یکدیگر را پیدا می‌کنند. این قضیه تا جایی پیش رفته است که آن‌ها در برترین کمیک بوک عاشقانه با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

A Fantastic Match

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
کمیک بوک عاشقانه برتر

حتی زمانی که برخی از زوج‌های دنیای کمیک بوک از یکدیگر جدا می‌شوند، برخی دیگر وجود دارند که مخاطبان می‌دانند هر اتفاقی بیافتد، آن‌ها تا ابد در کنار یکدیگر خواهند ماند. رید ریچارد و سو استورم نیز از همان دسته زوج‌ها هستند و نقش بزرگی در شکل گیری برترین کمیک بوک های عاشقانه داشته‌اند.

رابطه سو و رید که نیمی از گروه چهار شگفت‌ انگیز را تشکیل می‌‌دهند، یکی از پایه‌های کمیک کلاسیک است. اگرچه آن‌ها در عصر نقره‌ای آغاز به کار کردند، اما همچنان آن‌ها در برابر مشکلات بسیار قوی بوده و پس از هر فاجعه بزرگی مجدداً به پیش یکدیگر باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید:

Mean Green Love Machine

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
کمیک بوک های عاشقانه برتر

اگرچه اکثر از بهترین کمیک های عاشقانه کلیشه‌ای هستند، اما برخی دیگر به قدری خاص و متفاوتند که تا ابد در ذهن ما حک می‌شود. رابطه بین ابی هالند و موجود باتلاقی نیز یکی از همین موارد است.

جدا از ظاهر آن‌ها، رابطه پیچیده الک هالند و همسر سابقش ابی، یکی از زیباترین رابطه‌های عاشقانه در دنیای کمیک بوک است. درحالی که الک در تلاش برای حفظ آخرین بقایای انسانیتش است، ابی به نوبی خود به او متعهد مانده و از تبدیل شدن الک به یک هیولای واقعی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Unconventional Bonding

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک بوک های عاشقانه

گاهی اوقات این سختی‌ها است که زوج‌ها را به هم نزدیک می‌کند. در این مورد، غلبه بر یک دشمن مشترک منجر به یک رابطه عاشقانه شد. رابطه میان ناتاشا رومانوف و باکی بارنز، یکی از غیرمتعارفت‌ترین رابطه‌های عاشقانه است که بهترین کمیک بوک عاشقانه را تشکیل می‌دهد.

اگرچه در ابتدا باکی و ناتاشا به عنوان دشمن یکدیگر بودند،‌ام ابه سرعت نقاط مشترک کافی برای متوقف کردن دشمن مشترکشان را پیدا کردند. هر دوی آن‌ها در شرایطی بسیار دشوار در روسیه تعلیم دیدنند تا تبدیل به یک آدم کش شوند و هر دو نیز گذشته بسیار تاریکی را داشتند. بدین صورت، آن‌ها به یکدیگر نشان دادند که همچنان و با وجود چنین گذشته‌ای، می‌توانند لحظاتی زیبا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

The Many Loves Of Spider-Man

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک های عاشقانه

گاهی اوقات شخصیت‌های دنیای کمیک، می‌توانند پس از یک رابطه عاشقانه بسیار نمادین، یک رابطه جدید را آغاز کنند که همچنان به اندازه رابطه اول نمادین است. اگرچه رابطه میان پیتر پارکر و مری جین به اندازه رابطه او و گوئن استیسی تراژدیک نیست، اما به همان اندازه نمادین است.

گوئن استیسی اولین رابطه عاشقانه مهم پیتر پارکر است که با مرگ گوئن خاتمه یافت. اما رابطه پیتر و مری جین پس از مرگ گوئن، رابطه‌ای بسیار طولانی بود که به ازدواج پیتر و مری جین ختم شد. به همین دلیل است که اکثراً مری جین را معشوق اصلی پیتر پارکر، و عامل شکل گیری کمیک بوک های عاشقانه برتر می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

The O.G. Comic Romance

بهترین کمیک بوک های عاشقانه
بهترین کمیک بوک های عاشقانه

گاهی اوقات رابطه عاشقانه، تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از یک ابرقهرمان می‌شود. رابطه میان کلارک کنت و لوئیس لین نه تنها کمیک بوک های عاشقانه برتر را ایجاد کرده است، بلکه تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از تمام داستان‌های سوپرمن شده است.

سوپرمن و لوئیس لین تقریباً بخشی جدایی ناپذیری از فرهنگ عامه هستند و رابطه آن‌ها اغلب مورد توجه عموم است. همچنین در اکثر اقتباس‌هایی که از شخصیت سوپرمن انجام می‌شود، لوئیس نیز به عنوان معشوق سوپرمن معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک بوک های عاشقانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک بوک های عاشقانه

همسر مرد عنکبوتی کیست؟

مرد عنکبوتی در ابتدا با گوئن استیسی رابطه داشت که با مرگ او خاتمه یافت. سپس، او با مری جین واتسون ازدواج کرد.

بهترین زوج دنیای کمیک چه کسانی هستند؟

از نظر اکثر طرفداران کمیک بوک، سوپرمن و لوئیس لین بهترین زوج عاشقانه دنیای کمیک بوک هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *