بهترین شرور های دی سی ؛ تمام شرور های دی سی از جوکر تا دارک ساید

دی‌سی کامیکس حاوی برخی از بهترین ابرشرورهای تاریخ کمیک بوک می‌باشد. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین شرور های دی سی را به شما معرفی نماییم.

دی‌سی کامیکس سابقه بسیار زیادی در خلق ابرقهرمانان و ابرشروران بزرگ دارد. برخی از محبوب ترین شخصیت های کمیک نیز جزو شخصیت‌هایی هستند که توسط دی‌سی ساخته شده‌اند. با این حال، بهترین شرور های DC می‌توانند حتی از ابرقهرمانان این ناشر بهتر و محبوب‌تر باشند. همچنین با وجود تعداد زیادی از کمیک‌های دی‌سی در میان بهترین کمیک های تاریخ، کاملاً واضح است که با شخصیت‌های مهمی رو به رو هستیم.

بهترین شرور های دی سی

تمام شرور های دی سی از جوکر تا دارک ساید

شما می‌توانید فهرست بهترین شرور های دی سی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی

از یک بیمار روانی به نام جوکر تا مغزی متفکر به نام لکس لوتر، همه می‌توانند بهترین شرور دی سی نامیده شوند. با نگاه به نمرات مردمی نیز متوجه خواهیم شد که بهترین ضد قهرمان های دی سی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. پس تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین ضد قهرمان های دی سی تهیه کرده و آن را به شما ارائه دهیم.

هارلی کوئین

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین ضد قهرمان دی سی

هارلی کوئین نه تنها بهترین شرور دی سی بلکه یکی از منحصر به فردترین شروران دی‌سی است. دلیل خاص بودن هارلی کوئین این است که او نه در یک کمیک، بلکه در یک سریال انیمیشنی خلق شد. شخصیت هارلی کوئین برای اولین بار در سریال Batman: The Animated Series حضور یافت و پس از محبوبیت بسیار زیاد، پای خود را به دنیای کمیک بوک باز کرد. به همین دلیل است که او امروزه یکی از بهترین شخصیت های منفی دی سی محسوب می‌شود.

اگرچه اغلب اوقات هارلی کوئین شریک جوکر در بهترین کمیک های بتمن است، اما او به قدری محبوب است که می‌توانیم او را از جوکر جدا بدانیم. البته که داستان‌های زیادی از هارلی کوئین بدون حضور جوکر وجود دارند. لازم به ذکر است که هرلی کوئین صرفا یک شرور نیست و گاهاً کارهای خوبی می‌کند. با این حال او همچنان یک ابرشرور محسوب می‌شود. شاید هارلی کوئین بزرگ‌ترین تهدید برای گاتهام نباشد، اما او همچنان بهترین شخصیت منفی DC است.

بیشتر بخوانید:

مستر فریز

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین ضد قهرمان دی سی

بخش زیادی از بهترین شخصیت های منفی DC مربوط به بتمن می‌شوند. مستر فریز نیست یکی دیگر از این بهترین شخصیت های منفی DC است. در نگاه اول، شخصیت مستر فریز کمی احمقانه به نظر می‌رسد. با این حال، اگر داستان‌های مربوط او را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که مستر فریز شخصیت بسیار جالب و پیچیده‌ای دارد.

رفتار سر مستر فریز نه تنها از روی نفرت، بلکه به دلیل درد او است. درد مستر فریز به طور همزمان جسمی و روحی است. او همسر خود را از دست داده است و این کار غم او را بیش از پیش کرده است. شخصیت مستر فریز بیشتر به دلیل حضور در فیلم بتمن و رابین شهرت دارد. اما باید بدانید که او گذشته بسیار جذابی در کمیک بوک دارد و به همین دلیل است که از او به عنوان بهترین ضد قهرمان DC نام می‌بریم.

بیشتر بخوانید:

مترسک

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شخصیت های منفی دی سی

تعداد کمی از تمام شرور های دی سی به اندازه مترسک ترسناک هستند. او با استفاده از آزاد کردن یک سم مخصوص، کاری می‌کند تا هرکس که سم را استشمام کند، با ترس حقیقی خود به صورت یک توهم رو به رو شود. پس می‌توانیم بگوییم که مترسک به معنای واقعی ترس را به همراه خود حمل می‌کند.

مترسک نه تنها یکی از ترسناک‌ترین افراد در لیست بهترین شخصیت های منفی دی سی است، بلکه او یکی از شیطانی‌ترین اشخاصی است که بتمن تاکنون با او رو به رو شده است. تنها انگیزه واقعی مترسک برای ترساندن افراد و مقابله با بتمن، فقط و فقط بدخواهی و میل به ویرانی است. این میل به ویرانی، شخصیت اصلی مترسک را شکل داده است.

بیشتر بخوانید:

دو چهره

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شرور دی سی

دو چهره یکی از اشخاصی است که همواره به عنوان دشمن بتمن حضور داشته است. نام واقعی او هاروی دنت است و او در ابتدا یک دادستان محبوب در گاتهام بود. اما هنگامی که نیمی از صورت هاروی سوخت و او بد شکل شد، زندگی جدیدی آغاز کرد و این بار بر ضد بتمن ایستاد.

در حینی که اکثر بهترین شرور های DC هیولاهایی با ظاهر زشت هستند، اما دو چهره تنها یک مرد عادی است. او باهوش است و هنگامی که صورتش آسیب دید، تبدیل به بهترین شخصیت منفی DC شد. همچنین نام او، حاکی از شخصیت دوگانه وی است. حتی پیش از تبدیل شدن هاروی دنت به دو چهره و یک ابرشرور، او از لحاظ شخصیتی، همچنان عقاید دوگانه‌ای در رابطه با خوب یا بد بودن داشت.

بیشتر بخوانید:

ریدلر

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شخصیت های منفی DC

هنگامی که بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا به چالشی سخت‌تر نیاز داشت، ریدلر به وجود آمد تا سخت‌ترین معماهای جنایی را برای بتمن ایجاد کند. ریدلر با لباس و کلاه سبز مشهور خود، تبدیل به یکی از شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های دی‌سی شده است. همچنین او در کمیک‌های بسیار زیادی حضور یافته است. تمامی این موارد، حاکی از آن است که ریدلر نیز می‌تواند بهترین ضد قهرمان دی سی باشد.

معماهای ریدلر باعث پایداری شخصیت جذاب بتمن تاکنون است. شاید ریدلر از لحاظ جسمانی قدرت زیادی در مقابل دیگر شرورهای دی‌سی نداشته باشد؛ با این حال، این ذهن ریدلر و میل بسیار زیاد او به ایجاد معما است که او را خاص و منحصر به فرد کرده است.

بیشتر بخوانید:

بین

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین ضد قهرمان های دی سی

بتمن تنها یک مرد قدرتمند است که با لباس خفاشی، با جرم جنایت مبارزه می‌کند. البته که بتمن از ابزارهای زیادی استفاده می‌کند. اما بین با تمام کسانی که بتمن با‌ آن‌‌ها مبارزه کرده بود فرق می‌کرد. بین جزو معدود اشخاصی بود که به بتمن یادآوری کرد که او تنها یک مرد معمولی و آسیب پذیر است.

بین بدنی جهش یافته و شیمیایی دارد و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. او از همه چیز و همه کس متنفر است و او نه تنها بتمن را به چالش کشید، بلکه تقریباً او را به قتل رساند. بین با شکستن کمر بتمن، ثابت کرد که قدرتمندترین فرد در گاتهام است. تنها به دلیل هوش و ذکاوت بتمن بود که او توانست بر بین غلبه کند و در غیر این صورت، بین به راحتی او را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید:

لکس لوتر

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شرور های DC

تاکنون افراد زیادی تلاش کرده‌اند تا سوپرمن را شکست دهند. واضح است که کمتر کسی توانایی مقابله با سوپرمن را دارد اما لکس لوتر جزو کسانی است که بر او غلبه کرده است. به همین دلیل، به سادگی می‌توانیم لکس لوتر را بهترین شرور DC بنامیم که سوپرمن را شکست داد.

لوتر از روزهای اولیه خلق سوپرمن همراه او بوده است. پس می‌توانیم لوتر را جزو شخصیت‌های اصلی کمیک‌های سوپرمن محسوب کنیم. او قدرت فوق بشری خاصی ندارد اما بسیار حیله‌گر و با نفوذ است. این قدرت بزرگ لوتر است و با همین جیله‌گری تبدیل به بهترین شرور DC شده است.

بیشتر بخوانید:

دث استروک

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شخصیت های منفی DC

تقریباً تمام شرور های دی سی همواره قصد آزار و اذیت مردم خوب را داشته‌اند. دث استروک نیز همواره همانند خاری در چشم ابرقهرمانان دی‌سی بوده است. او قاتلی است که در اکثر مواقع در راه خود را ابرقهرمانان دی‌سی مواجه می‌شود. با این حال، او همیشه از دستگیری طفره می‌رود.

دث استروک با تکیه با مهارت‌های خود در قتل، همواره یک پله از  دشمنانش جلوتر بوده است. حتی اگر نقشه دث استروک لو برود، او دوباره راهی برای پیروزی پیدا می‌کند زیرا که بهترین ضد قهرمان DC است. اما چیزی که دث استروک را از یک قاتل معمولی تبدیل به بهترین ضد قهرمان DC می‌کند، قدرت‌های ویژه او است. دث استروک قدرت شفابخش و جلوگیری از پیری دارد که در نبردها به او کمک می‌کند. همچنین هوش بسیار زیاد او، دث استروک را تبدیل به بهترین شرور دی سی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دارک ساید

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین شرور های DC

خدایان جدید گونه‌ای خاص در کمیک بوک‌های دی‌سی هستند که برخی از آن‌ها تبدیل به بهترین شخصیت منفی دی سی و برخی دیگر به ابرقهرمانان تبدیل شدند. دارک ساید یکی از خدایان جدید است که نقشه‌های شیطانی و شوم بسیار زیادی برای جهان‌های موازی دارد. او قصد دارد تا تمام جهان‌های موازی را تصرف کند و حاضر است تا در این راه با لیگ عدالت مبارزه کند.

نه تنها نقشه‌های شیطانی دارک ساید او را به بهترین شخصیت منفی دی سی تبدیل کرده‌اند، بلکه قدرت بسیار زیاد او نیز در این امر دخیل بوده است. با وجود قدرت مافوق بشری، هوش زیاد، آسیب ناپذیری و ارتشی قدرتنمد، دارک ساید بهترین شخصیت منفی دی سی و در بهترین کمیک های دی سی تاریخ حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

جوکر

بهترین شرور های دی سی
بهترین شرور های دی سی, بهترین ضد قهرمان دی سی

غیر ممکن است که نام تمام شرور های دی سی را در این لیست آورده باشیم و جوکر در میان آن‌ها حضور نداشته باشد. جوکر نامی است که با شنیدن عنوان بهترین ضد قهرمان های DC صورت او در ذهنمان شکل می‌گیرد. تقریباً زندگی جوکر ناشناخته است اما او زمان زیادی را در مقابل بتمن ایستاده است. لازم به ذکر است که برخی از بهترین کمیک های جوکر کمی بیشتر به گذشته جوکر پرداخته‌اند.

در ابتدا جوکر شخصیتی احمقانه بود. اما زمان زیادی طول نکشید که این شخصیت از احمقانه به وحشتناک تغییر کند. جوکر هیچ قدرت فرابشری ندارد و حتی انگیزه خاصی برای پلید بودن برای او وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسد که جوکر از هرگونه جنایتی لذت می‌برد و تمام تلاش خود را برای نابودی بتمن و گاتهام می‌کند تا کمی لذت ببرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شرور های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین شرور های دی سی

بهترین ضد قهرمان های DC بر چه اساسی انتخاب شده‌اند؟

لیست بهترین ضد قهرمان های DC براساس امتیاز کاربران سایت Ranker به تمام شرور های دی سی و رتبه‌بندی آن‌ها تشکیل شده است.

بهترین شخصیت منفی DC کیست؟

براساس امتیازدهی کاربران در وبسایت Ranler، جوکر محبوب‌ترین و بهترین شرور DC است.


One thought on “بهترین شرور های دی سی ؛ تمام شرور های دی سی از جوکر تا دارک ساید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *