بهترین لباس های مرد عنکبوتی ؛ ده لباس برتر مرد عنکبوتی را بشناسید

نسخه‌های متفاوتی از لباس مرد عنکبوتی نمادین وجود دارند. در ادامه می‌توانید با فیگار همراه باشید تا بهترین لباس های مرد عنکبوتی را بشناسید.

امروزه مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک محسوب می‌شود و لباس مشهور او نیز تبدیل به یک نماد شده است. تاکنون شاهد سه مرد عنکبوتی متفاوت در دنیای سینما بوده‌ایم که برخی از آن‌ها بیش از یک لباس داشته‌اند. با این حال، لباس مرد عنکبوتی جدید اهمیت چندانی در مقایسه با دنیای کمیک بوک ندارد و تعداد خیلی بیشتری از لباس‌های مرد عنکبوتی در دنیای کمیک وجود دارند.

بهترین لباس های مرد عنکبوتی

ده لباس برتر مرد عنکبوتی را بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین لباس های مرد عنکبوتی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی

لباس اصلی مرد عنکبوتی توسط استیو دیتکو طراحی شده است. با این حال، نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی در جهان‌های موازی، لباس‌های متفاوتی را به تن کرده‌اند. لازم به ذکر است که جهان‌های متفاوتی از جمله زمین شماره 1610 همچون دنیای اصلی مارول، از لباس اصلی مرد عنکبوتی استفاده کرده‌اند.


شخصیت‌هایی مانند مایلز مورالز و یا گوئن عنکبوتی نیز کمک بیشتری به ایجاد تنوع بیشتر در رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی شده‌اند. شما می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی را مشاهده نمایید. همچنین شما می‌توانید با بهترین کمیک های مرد عنکبوتی در فیگار آشنا شوید.

Spider-Man Noir

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, رنگ لباس مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی نوآر یکی از متفاوت‌ترین لباس‌ها را در لیست ده لباس برتر مرد عنکبوتی دارد. او یک کت خیلی بلند و شلواری مشکلی می‌پوشد که او را بیشتر به بتمن شبیه می‌کند تا مرد عنکبوتی اصلی.

او ماسکی با عینکت می‌زند و یک کاراگاه واقعی است. همچنین او ادای احترامی به شخصیت سایه دارد که در قرن بیستم شهرت زیادی داشت. این لباس مرد عنکبوتی جدید به دلیل تفاوت بسیار زیاد با عکس لباس مرد عنکبوتی اصلی، مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

Spider-Girl

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, عکس لباس مرد عنکبوتی

می دی پارکر‌، دختر مرد عنکبوتی و مری جین واتسون است. او در ابتدا لباسی که پدرش در یکی از بهترین کمیک‌ های What If می‌پوشید را استفاده می‌کرد. اما پس از گذشت زمان، او تصمیم گرفت تا لباس خود را طراحی کرده و با شیوه مدرن بسازد. این طراحی جدید، به سادگی وارد لیست ده لباس برتر مرد عنکبوتی شد.

هنگامی که می دی پارکر تبدیل به دختر عنکبوتی شد، با استفاده از طراحی مدرن لباسی را ساخت که با وجود شباهت بسیار زیاد به لباس کلاسیک مرد عنکبوتی، ظاهری بسیار شیک به او داد. همچنین نشان مرد عنکبوتی در لباس او نیز بسیار بزرگ‌تر از حالت عادی بود که در ابتدا یادآور لباس بن رایلی است.

بیشتر بخوانید:

Iron Spider

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, بهترین لباس مرد عنکبوتی

Iron Spider یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین لباس‌های مرد عنکبوتی در دنیای کمیک است. این لباس را تونی استارک برای پیتر پارکر طراحی کرده و از تکنولوژی زیادی برای ساخت آن استفاده کرده است.  رنگ لباس مرد عنکبوتی آهنی قرمز و طلایی است.

چهار بازوی شاخکی همانند عنکبوت در این لباس وجود دارند که می‌توانند برای حمله، دفاع و یا حتی گرفتن دیوار و اجسام استفاده شوند. لباس بر نسخه Iron Spider در دنیای سینمایی مارول تاثیر زیادی داشته است. اگر سوالی همچون  لباس مرد عنکبوتی از چی درست شده برای شما به وجود آمده است، باید گفت که این لباس با استفاده از کریستال آلیاژ آهن تک اتمی و توسط تونی استارک ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

Scarlet Spider-Man

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, عکس لباس مرد عنکبوتی

لباس Scarlet Spider-Man در اواسط دهه 1990 میلادی ساخته شده و یکی از متفاوت‌ترین لباس‌های مرد عنکبوتی در آن زمان بود. این لباس از موقتیت ویژه‌ای در رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی برخوردار است و با ایجاد تضادی منحصر به فرد در رنگ قرمز و آبی، باعث ایجاد تنوع در لباس‌های مرد عنکبوتی شد. همچنین یک هودی مخصوص باعث تفاوت بسیار بیشتری شد.

Scarlet Spider-Man اولین لباس مرد عنکبوتی بن رایلی است. همچنین این لباس شامل وب شوترهای ارتقاء یافته‌ای است که می‌توانند تارهایی منحصر به فرد و با قابلیت‌های جالب را پرتاب کنند. بعدها این نسخه‌های متفاوت تار، در دنیای سینمایی مارول نیز استفاده شدند.

بیشتر بخوانید:

Superior Spider-Man

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, رنگ لباس مرد عنکبوتی

لباس Superior Spider-Man شباهت‌های زیادی با Iron Spider دارد. با این حال، این لباس  با ایجاد حال و هوای ترسناک، تفاوت بسیار زیادی از دیگر لباس‌های این شخصیت دارد. لازم به ذکر است که این لباس، درواقع مربوط به یکی از قدرتمندترین نسخه‌های دکتر اختاپوس است که در لباس مبدل مرد عنکبوتی قرار گرفته است.

این لباس یک نسخه پیشرفته‌تر از نسخه اصلی و ابتدایی است. طراحی و رنگ لباس مرد عنکبوتی دچار تغییر زیادی نشده‌اند. با این حال، همانطور که در عکس لباس مرد عنکبوتی واضح است، بازوهای چهارگانه عنکبوتی در این لباس نیز وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

Spider-Man 2099

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, لباس مرد عنکبوتی جدید

طرفداران مرد عنکبوتی می‌دانند که مرد عنکبوتی 2099 از آینده آمده و تفاوت بسیار زیادی با مرد عنکبوتی اصلی دارد. این لباس با استفاده از مولکول‌های ناپایدار و همچنین شنلی منحصر به فرد، آن را بسیار متمایز می‌کنند.

این لباس به دلیل استفاده از ماسکی جدید و خاص که بیشتر به ماسک‌های لوچادور شبیه است، خیلی زود مشهور شد. همچنین نقش برجسته اسلکت بر سینه مرد عنکبوتی به جای نماد عنکبوتی، او را از طراحی کلاسیک متمایز کرده و شکلی بسیار منحصر به فرد به او داده است.

بیشتر بخوانید:

Black Costume

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, لباس مرد عنکبوتی سیاه و سفید

لباس سیمبیوتی مرد عنکبوتی برای اولین بار در شماره در دهه 1980 میلادی دیده شد. این لباس بسیار ساده است و یک لباس مرد عنکبوتی سیاه و سفید محسوب می‌شود که طرح زیادی در آن وجود ندارد. با این حال، این لباس بسیار جذاب است و تقریباً هر طرفدار عاشق آن خواهد شد.

لباس مرد عنکبوتی سیاه و سفید به دلیل همزیستی بیگانه فضایی، ونوم و پیتر پارکر بدین شکل تغییر یافته است. این لباس می‌تواند تغییر شکل دهد، به صورت تلپاتی با پیتر پارکر در ارتباط باشد و همچنین به صورت ارگانیک و بدون نیاز به وب شوتر، تار پرتاب کند. لباس سیمبیوتی مرد عنکبوتی جزو پرطرفدارترین لباس‌های این شخصیت است و در سینما نیز دیده شده است.

بیشتر بخوانید:

Miles Morales

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, ده لباس برتر مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی مایلز مورالز یک لباس مرد عنکبوتی جدید و بسیار جسورانه است. این لباس با وجود عناصر گونان، شکل اصلی لباس مرد عنکبوتی را حفظ کرده و کاملاً قابل تشخیص است. همچنین این لباس دارای وب شوترهای ارتقاء یافته می‌شود و قدرت‌های بسیار زیادی دارد.

استفاده از رنگ قرمز و مشکی به همراه طرح عنکبوتی متفاوت، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لباس‌های مرد عنکبوتی را ایجاد کرده است. این لباس دفعات زیادی در انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدیویی وجود داشته و اقتباس شده است.

بیشتر بخوانید:

Spider-Gwen

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, لباس مرد عنکبوتی سفید

لباس مرد عنکبوتی سفید گوئن استیسی بهترین لباس مرد عنکبوتی است. این لباس با استفاده از تضاد رنگ سیاه و سفید، لباس مرد عنکبوتی سفید را ایجاد کرده است که بسیار خاص می‌باشد. همچنین طراحی المان‌های وارونه، جذابیت بیشتری به این لباس داده است.

استفاده از طرح‌های برجسته و یک هودی جدید نیز در محبوبیت این لباس تاثیر زیادی داشته است. رنگ‌بندی و طراحی منحصر به فرد این لباس همانند لباس مایلز مورالز به قدری با دقت انجام شده است که در هیچ اقتباسی دچار تغییر نشده و مستقیماً نسخه اصلی آن مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

Spider-Man

بهترین لباس های مرد عنکبوتی
بهترین لباس های مرد عنکبوتی, لباس مرد عنکبوتی از چی درست شده

لباس اصلی مرد عنکبوتی که توسط استیو دیتکو طراحی شده است، یکی از بهترین لباس‌های ابرقهرمانی و بدون شک بهترین لباس مرد عنکبوتی است. لباس قرمز و آبی، به همراه تارهای پیوسته و نماد عنکبوتی بر سینه لباس، یکی از متفاوت‌ترین لباس‌های ابرقهرمانی در زمان ایجاد این طراحی محسوب می‌شد.

ماسک مرد عنکبوتی با چشمانی درشت که اجازه مشاهده چشم‌های پیتر پارکر را نمی‌دهند نیز یکی از معیارهای مهمی است که در نظر هر بیننده‌ای جلب توجه می‌کند. اگرچه نسخه اصلی لباس مرد عنکبوتی از سال 1962 تاکنون هیچگاه تغییر نکرده است، اما این لاس همواره درحال بهتر و تکمیل‌تر شدن است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین لباس های مرد عنکبوتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین لباس های مرد عنکبوتی

بهترین لباس مرد عنکبوتی کادم لباس است؟

در رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی لباس اصلی و ابتدایی مرد عنکبوتی که توسط استیو دیتکو طراحی شده است، در رتبه اول قرار می‌گیرد.

لباس مرد عنکبوتی از چی درست شده ؟

جنس اصلی لباس اولیه مرد عنکبوتی نامشخص است اما به نظر می‌رسد که این لباس از نوعی پارچه نسبتاً عادی ساخته شده باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *