بهترین دشمن های شوالیه ماه ؛ از میدنایت مشهور تا بوشمن

با توجه به آشکار شدن حضور چند کاراکتر کمیکی در سریال شوالیه ماه، اکنون زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا بهترین دشمن های شوالیه ماه را به شما معرفی نماییم.

ما در سریال شوالیه ماه(نقد سریال Moon Knight) مشاهده حضور یکی از بهترین دشمن های مون‌نایت، آرتور هارو با بازی ایتان هاک بودیم. اما ما می‌دانیم که ویلن‌های دیگری نیز ظاهر خواهند شد. مارول احتمالا یکی از قوی ترین ویلن های مون نایت که طرفداران زیادی در دنیای کمیک دارد را وارد این سریال کند.

بهترین دشمن های شوالیه ماه

از میدنایت مشهور تا بوشمن

شما می‌توانید فهرست بهترین دشمن های شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین شرور های شوالیه ماه

ویلن‌های شوالیه ماه شامل شخصیت‌هایی ترسناک و تخیلی مانند Werewolf By Night تا شخصیت‌هایی انسانی مانند Arthur Harrow می‌شود. برخی از آنها ورژن دارک خود Moon Knight هستند که از ورس‌های مختلف شوالیه ماه می‌آیند. همین باعث شده است تا مارول بتواند داستان‌های زیادی درباره شوالیه ماه و نبرد او با دشمنانش انتشار کند.

Arthur Harrow

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین دشمن های مون نایت

Arthur Harrow که یکی از بهترین دشمن های Moon Knight است، یکی از اولین ویلن‌ها در سریال شوالیه ماه MCU است. توانایی‌های او هنوز در سریال مشخص نیست و خبری در رابطه با این موضوع نیز هنوز منتشر نشده است. اما در کمیک‌های مارول، Arthur Harrow قدرت‌های ماوراءطبیعی ندارد ولی هنوز توانسته است یکی از قوی ترین ویلن های مون نایت باشد.

هارو در کمیک شوالیه ماه، دانشمندی نابغه بود که بر روی افراد زیادی آزمایشات انجام می‌داد تا بتواند فرمولی را ایجاد کند که به همه درد‌های انسانی پایان بدهد. او با آزمایشات خود، درد زیادی برای مردم ایجاد کرد. اما شوالیه ماه به همه آزمایشات، در مینی سریال خود در سال 1985 پایان داد.

The Committee

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین دشمن های Moon Knight

The Committee سازمانی سری است که شوالیه ماه برای آنها کار می‌کرد. The Committee و شوالیه ماه اولین بار حضور خود در کمیک‌های مارول را در سال 1375 در کمیک Werewolf By Night #32 داشتند. آنها مجموعه‌ای از تاجران و رهبرانی هستند که به دنبال تحمیل اراده خود بر دنیا می‌باشند.

Moon Knight با یافتن حقیقت در مورد Werewolf By Night، خود را از این سازمان جدا کرد. اما The Committee توانستند به عنوان یک سازمان ثروتمند کار خود را ادامه دهند. امکان حضور این سازمان در MCU غیرممکن نیست و می‌توانیم شاهد حضورشان در سریال Moon Knight باشیم. The Committee دارای کاراکتر‌های بسیار جذابی است که به عنوان یک ویلن، به خوبی نوشته شده‌اند. به همین دلیل کاملا منطقی است تا آنها را در لیست بهترین ویلن های مون نایت قرار دهیم.

Midnight Man

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه

The Midnight Man یکی از اولین شرورهای شوالیه ماه است که در سال 1981 در کمیک Moon Knight #3 ظاهر شد. مرد نیمه شب قدرت ماوراءطبیعی ندارد و فقط یک دزد بسیار ماهر است. او در کمیک‌های شوالیه ماه (بهترین کمیک بوک های شوالیه ماه)، به موزه‌ها و دیگر مکان‌های امن نفوذ می‌کند تا جواهرات و اشیاء ارزشمند را به سرقت ببرد.

The Midnight Man همچنین یک مبارز تن به تن بااستعداد است. او در کمیک‌های Moon Knight، بار‌ها توانسته است در درگیری‌های اولیه خود در برابر مون‌نایت مقاومت نشان دهد. مرد نیمه شب به دلیل شخصیت معروف خود و طراحی لباس عالی (بهترین لباس های شوالیه ماه)، به عنوان یکی از بهترین شرور های شوالیه ماه شناخته می‌شود. امکان حضور او در سریال شوالیه ماه MCU کاملا ممکن است. با حضور او، ما می‌توانیم انتظار یک سرقت هیجان‌انگیز در موزه‌ی فیلم را داشته باشیم.

Bushman

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه

برخی Bushman را به عنوان بهترین ویلن شوالیه ماه می‌شناسند. بوشمن یکی از خطرناک‌ترین تبهکاران مون‌نایت و یکی از بهترین رزمی‌کاران در دنیای مارول است. او یک سرباز آموزش دیده و مزدور با مهارت‌های بی‌نظیر در انواع سبک‌های مبارزه و انواع سلاح‌ها است.

ما هنوز Bushman را در سریال شوالیه ماه ندیدیم ولی اسم او چندین بار در سریال آمده است. همانطور که در سریال Moon Knight اشاره شده است، بوشمن مارک اسپکتور را به عنوان یک مزدور برای مبارزه در جنگ در سودان استخدام کرد. با این حال، اسپکتور به دلیل کار‌های خشونت‌آمیز بوشمن، با او درگیر شد و از بوشمن فاصله گرفت. حضور این ویلن عالی در لیست بهترین ویلن های Moon Knight یک اولویت بود.

Stained Glass Scarlet

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه

Stained Glass Scarlet یکی از جذاب‌ترین و بهترین دشمن های مون نایت است. Stained Glass Scarlet یک رزمی کار بسیار بااستعداد است که در استفاده انواع سلاح‌ها نیز آموزش دیده است. به نظر می‌رسد منحصر به فردترین قدرت او ارتباط روانی با مون نایت باشد که هیچ توضیح خاصی در این باره داده نشده است

او می‌تواند از طریق تله پاتی با مون‌نایت ارتباط برقرار کند. این قاتل اولین بار در Moon Knight #14 ظاهر شد، زمانی که مارک اسپکتور سعی کرد جلوی او را از شکار و قتل مجرمان بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Midnight

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین ویلن های Moon Knight

Midnight مردی به نام جفری وایلد است که خود را به یک سایبورگ تبدیل کرد. از قدرت‌های او می‌توان از پاهای موشکی، بازوهای قابل گسترش، قدرت فوق‌العاده و شلیک پرتوهای لیزر نام برد. چیزی که باعث می‌شود او ویلن خطرناکی برای مون‌نایت باشد، اطلاعات بالای او درباره شوالیه ماه و نحوه تمرین او است. دلیل این اطلاعات بالا، آموزش دیدن او توسط خود شوالیه ماه می‌باشد.

شاگرد اسپکتور توسط the shadowy Secret Empire، که در برخی از بهترین نسخه‌های کمیک کاپیتان آمریکا در دهه 1970 نقش داشت، کشته شد.

The Zodiac

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه

The Zodiac گروهی از ابرشرورها با مضمون نجومی با قدرت‌های مختلف است. همه‌ اعضای این گروه، اندرویدی‌هایی با‌هوش هستند که قدرت‌هایشان بر اساس زمانی است که زنده بودند. مون‌نایت به عنوان یک عضو قدرتمند مدافعان با دومین گروه آنها مبارزه کرد. او با ویلن‌هایی مانند Taurus ،Virgo و Libra که دارای قدرت‌های خارق‌العاده‌ای هستند، مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید:

Werewolf By Night

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین ویلن شوالیه ماه

Werewolf By Night که هویت اصلی او مردی به نام جک راسل است قابلیت تبدیل شدن به یک گرگینه را دارد. او در این حالت دارای قدرت، سرعت، استقامت، دوام، چابکی و رفلکس‌های ماوراءطبیعی دارد. بدن بسیار سخت او باعث می‌شود زخمی کردن و یا کشتن او کاری چالش‌بر‌انگیز باشد. تنها نقطه ضعف او، اشیا نقره است که شوالیه ماه در اولین درگیری خود با او، از آن استفاده کرد.

Werewolf By Night را می‌توان به راحتی به عنوان یکی از قوی ترین ویلن های مون نایت شناخت. Werewolf By Night اولین شخصیتی می‌باشد که مون‌نایت در کمیک‌های مارول با آن مبارزه کرده است. در ابتدا جک راسل یک دشمن برای مارک اسپکتور بود ولی این دو کاراکتر، در نهایت به تفاهم رسیدند. Werewolf By Night نیز به MCU می‌آید و به احتمال زیاد با Moon Knight روبرو خواهد شد.

Shadow Knight

بهترین دشمن های شوالیه ماه
بهترین دشمن های شوالیه ماه

Shadow Knight یکی از قدرتمندترین تبهکاران مون‌نایت می‌باشد و رابطه بسیار شخصی با شوالیه ماه دارد. هویت اصلی شدو نایت، رندال اسپکتور برادر کوچک مارک اسپکتور است. قدزت‌های او بسیار مشابه با مون‌نایت است و توانایی شلیک لیزر آتشی از چشمانش را دارد.

همانطور که رقابت بین مرد عنکبوتی(بهترین کمیک های مرد عنکبوتی) و ونوم(بهترین فیلم های شبیه ونوم (Venom)) به دلیل ارتباط نزدیک آنها بسیار جذاب است، همین امر در مورد مون نایت و شوالیه سایه نیز صادق است. Shadow Knight ویلنی است که می‌تواند به راحتی وارد MCU شود.

Moon Shade

بهترین دشمن های شوالیه ماه, بهترین ویلن های مون نایت

Moon Shade از رویداد متقاطع جنگ ابدیت در اوایل دهه 90 ظهور کرد. او یک داپلگانگر شیطانی از Moon Knight می‌باشد که قدرت‌های شوالیه‌های ماه در ابعاد و جهان‌های مختلف را جذب کرده است.

قدرت مون‌شید برای سفر در مولتی‌ورس و دزدیدن قدرت و جان افراد دیگر، او را به قدرتمندترین دشمن مون‌نایت تبدیل کرده است. به دلیل کاوش مولتی‌ورس در فاز 4 مارول، حضور این کاراکتر جذاب در MCU قطعی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دشمن های شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های اسکار آیزاک

اولین حضور شوالیه ماه در کمیک در چه سالی بود؟

اولین حضور مون‌نایت در کمیک Werewolf by Night #32 در آگوست سال 1975 بود.

هویت اصلی Shadow Knight چیست؟

هویت اصلی Shadow Knight که یکی از محبوب‌ترین ویلن‌های مون‌نایت است، رندال اسپکتور برادر کوچک مارک اسپکتور است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *