قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه ؛ استیون، مارک، و جیک، کدام یک قوی‌تر است؟

اگر قصد دارید تا به قدرت واقعی شوالیه ماه پی ‌ببرید، با فیگار همراه باشید تا به رتبه بندی قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه بپردازیم.

شوالیه ماه یکی از پریشان‌ترین ابرقهرمانان مارول از لحاظ ذهنی است. او از اختلال چند شخصیتی رنج برده و همواره در عذاب زیادی قرار داشته است. البته که در رابطه با عادی بودن اختلال چند شخصیتی او و یا تاثیر کانشو، خدای ماه مصر بر روان او، همچنان جای بحث دارد. اما هرچه که باشد، قوی ترین شخصیت های مون نایت به این شکل به وجود آمدند.

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه

استیون، مارک، و جیک، کدام یک قوی‌تر است؟

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه

برخی شخصیت‌های شوالیه ماه بسیار خشن هستند. برخی دیگر تلاش می‌کنند تا با خشونت بسیار کمتر، اوضاع را به روشی بهتر بهبود بخشند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا قوی ترین شخصیت های مون نایت با بشناسید.

کانشو

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
کانشو، خدای ماه مصر

شاید مشاهده نام کانشو در لیست قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه برای شما اعجاب انگیز باشد. اما باید بدانید که واقعی بودن یا نبودن کانشو، یکی از بزرگ‌ترین سوالات دنیای کمیک است. کسی اطمینان ندارد که کانشو یک خدای مصری واقعی است و یا او تنها بخشی از توهمات ناشی از اختلال چند شخصیتی مارک اسپکتور است.

در اکثر کمیک‌ها، کانشو یک موجود واقعی است. به همین دلیل، کمی دشوار است که او را یکی از بهترین شخصیت های Moon Knight محسوب کنیم. با این حال، کانشو همواره در ذهن مارک قرار داشته و او را ترغیب به استفاده از خشونت در کارهایش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استیون گرنت

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
استیون گرنت، سرمایه‌گذار میلیاردر

شوالیه ماه به پول‌های زیادی نیاز دارد تا بتواند تمام وسایل و امکاناتش را تامین کند. بدون شک او نمی‌تواند تمام این هزینه‌ها را هنگامی که شب‌ها با جنایت می‌جنگد تامین کند. پس یکی از بهترین شخصیت های Moon Knight به نام استیون گرنت به وجود آمد که حکم بروس وین را برای شوالیه ماه دارد.

در گذشته که مارک اسپکتور یک مزدور بوده است، پول‌های زیادی را به دست آورد. در ادامه استیون گرنت به عنوان یکی از بهترین شخصیت های مون نایت با استفاده از آن‌ پول‌ها تبدیل به یک سرمایه‌گذار بزرگ شده و تبدیل به یک میلیاردر شده است. شاید استیون گرنت جزو قوی ترین شخصیت های Moon Knight نباشد، اما او با پول بسیار زیادی که دارد، کمک زیادی به مبارزات کرده و کارهای کثیف را به دیگران می‌سپارد. همچنین اگر به اسیون گرنت علاقه دارید، شما می‌تواند با 8 تفاوت استیون گرنت در کمیک و سریال شوالیه ماه  در فیگار آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

جیک لاکلی

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
جیک لاکلی، راننده کامیون

یکی دیگر از بهترین شخصیت های شوالیه ماه است. او یک راننده کامیون، و بی‌رحم‌ترین شخصیت شوالیه ماه است. همچنین او ارتباطات زیادی در سطح خیابان داشته و با کمک شبکه بی‌خانمان‌ها، به طیف عظیمی از خبرچین‌ها دسترسی دارد که به او در پیگیری جنایات کمک می‌کنند.

جیک اغلب به جای مبارزه در نبردها، به دنبال مکان رخ دادن جنایات می‌گردد. او کمک زیادی می‌مکند تا دیگر شخصیت‌ها بتوانند جلوی فساد را بگیرند. لازم به ذکر است که با وجود حضور جیک لاکلی در لیست بهترین شخصیت های شوالیه ماه او بسیار خشن است. جیک تاکنون کارهای بسیار وحشتناکی انجام داده است که حتی برخی ابرشروران نیز از تماشای آن‌ها وحشت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

مارک اسپکتور

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
مارک اسپکتور، مزدور سابق

مارک اسپکتو هویت اصلی شوالیه ماه است. او جزو قوی ترین شخصیت های Moon Knight نیز محسوب می‌شود. هنگامی که مارک جزو تفنگداران نیروی دریایی بود، یک بار با پانیشر مقابله کرده و مبارزه بسیار جذابی را شکل داند. مارک حد وسط تمام شخصیت‌ها است و با وجود خشم زیاد، هیچ‌گاه به اندازه جیک خشونت به خرج نمی‌دهد.

تمام ویژگی‌هایی که دیگر شخصیت‌ها از آن استفاده می‌کنند، تماماً از مهارت‌های رزمی مارک سرچشمه گرفته‌اند. این مارک بود که توسط کانشو به عنوان شوالیه ماه انتخاب شد نه استیونت گرنت یا جیک لاکلی؛ بلکه مارک مزدور! بدون شک مارک یکی از بهترین شخصیت های مون نایت و گفته می‌شود که از تمامی شخصیت‌های دیگر قدرت ذهنی بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید:

مستر نایت

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
مستر نایت، نسخه متشخص شوالیه ماه

مستر نایت شخصیتی است که شوالیه ماه برای همکاری بهتر با پلیس از آن استفاده می‌کند. همچنین یکی از بهترین لباس های شوالیه ماه که در ایستراگ ها و اشارات سریال شوالیه ماه نیز به آن اشاره شد مربوط به مستر نایت می‌شود.

مستر نایت یکی از قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه و با وجود تمامی قدرت‌های شوالیه ماه، روحیه ملایم‌تری دارد. درحالی که شوالیه ماه همانند پانیشر هیچ رحمی از خود نشان نمی‌دهد، مستر نایت همانند بتمن است و با کمی ملایمت، می‌تواند با پلیس همکاری کند.

لازم به ذکر است که مستر نایت یکی از بهترین شخصیت های Moon Knight است که می‌تواند به عنوان یک کارآگاه عمل کند. همچنین گفته می‌شود که او می‌تواند جوری یک کودک ربوده شده را دلداری دهد که هیچ یک از دیگر شخصیت‌ها نمی‌توانند. سلاح اصلی او نیز دو عدد باتوم است.

بیشتر بخوانید:

شوالیه ماه

قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه
شوالیه ماه

تمام ثروتی که استیون گرانت به دست می‌آورد، اطلاعاتی که جیک لاکلی جمع‌آوری می‌کند، و مهارت‌های رزمی که مارک اسپکتور به دست آورده است، تمام آن‌ها توسط شوالیه ماه استفاده می‌شوند. همچنین این شخصیت با قدرت‌های ماورایی، به سادگی تبدیل به یکی از قوی ترین شخصیت های مون نایت می‌شود.

کانشو به او دید در شب، توانایی صحبت با ارواح، و برخی اوقات توانایی شفای خودش به واسطه قدرت ماه را می‌دهد. البته لازم به ذکر است که بحث‌های زیادی در رابطه با واقعی یا توهم بودن جنبه‌های مختلف شوالیه ماه وجود دارد. به دلیل روان پریشان شوالیه ماه، عده زیادی تصور می‌کنند که تمام قدرت‌های ماورایی این شخصیت تنها توهم هستند. با این حال، حتی بدون قدرت‌های ماروایی، شوالیه ماه یکی از قوی ترین شخصیت های Moon Knight محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه

اختلال چند شخصیتی شوالیه ماه چگونه است؟

مارک اسپکتور که شخصیت اصلی شوالیه ماه است، از اختلال چند شخصیتی رنج برده و به همین دلیل، چندین شخصیت مختلف از جمله استیون گرنت و جیک لاکلی در ذهن او وجود دارند.

آیا کانشو واقعی است؟

واقعی بودن یا نبودن کانشو، یکی از بزرگ‌ترین سوالات دنیای کمیک است. کسی اطمینان ندارد که کانشو یک خدای مصری واقعی است و یا او تنها بخشی از توهمات ناشی از اختلال چند شخصیتی مارک اسپکتور است.


One thought on “قوی ترین شخصیت های شوالیه ماه ؛ استیون، مارک، و جیک، کدام یک قوی‌تر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *