معرفی گروه ایلومیناتی مارول ؛ چه کسانی در این گروه مخفی فعالیت می کنند؟

پس از انتقام جویان، یکی از مشهورترین گروه‌های مارول، ایلومیناتی نام دارد. در ادامه با فیگار همراه باشید تا به معرفی گروه ایلومیناتی مارول بپردازییم.

با وجود حضور گروه ایلومیناتی در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، احتمالاً شما قصد دارید تا بدانید که ایلومیناتی‌ های مارول چه کسانی هستند . همچنین شایعات زیادی مبنی بر ساخت پروژه اختصاصی ایلومیناتی در دنیای سینمایی مارول مطرح است که اهمیت تیم ایلومیناتی در مارول را بیشتر می‌کند.

معرفی گروه ایلومیناتی مارول

چه کسانی در این گروه مخفی فعالیت می کنند؟

معرفی گروه ایلومیناتی مارول
گروه ایلومیناتی در مارول

گروه ایلومیناتی در مارول به بزرگ‌ترین موقعیت‌ها دست یافت، دستکش ابدیت تانوس را به دست کرفت و سرنوشت جهان‌های موازی را تغییر داد؛ اما در این راه، به چیزی غیر از یک گروه ابرقهرمانی تبدیل شد.

ایلومیناتی نامی است با قرن‌ها تاریخ در دنیای واقعی. در دنیای واقعی، ایلومیناتی شامل افرادی روشنفکر می‌باشد که به صورت مخفیانه، در رابطه با سرنوشت جهان تصمیم گیری می‌کنند. گفته‌های زیادی در رابطه با این گروه در دنیای واقعی وجود دارد که برخی آن را یک تئوری توطئه، و برخی آن را واقعیتی غیر قابل انکار می‌دانند.

تیم ایلومیناتی در مارول گروهی از ابرقهرمانان هستند که پس از جنگ کری‌ها و اسکرول‌ها توسط تونی استارک یا همان مرد آهنی تشکیل شد. او اعتقاد داشت که با جمع کردن باهوش‌ترین ابرقهرمانان زمین، می‌تواند یک گروه از افرادی داشته باشد که هرکدام دانشی منحصر به فرد داشته و می‌توانند از جنگ‌های بزرگی نظیر جنگ کری‌ها و اسکرول‌ها جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

ایلومیناتی‌ های مارول چه کسانی هستند ؟

معرفی گروه ایلومیناتی مارول
نام اعضای گروه ایلومیناتی
  • تونی استارک، با نام مستعار مرد آهنی، رهبر انتقام جویان
  • رید ریچاردز، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، رهبر چهار شگفت‌انگیز
  • نامور، پادشاه آتلانتیس
  • بلک بولت، پادشاه نا انسان‌ها
  • دکتر استیفن استرنج، جادوگر اعظم و رهبر عرفانی
  • پروفسور چارلز اکساویر، رهبر جهش یافته‌ها

بیشتر بخوانید:

معرفی تیم ایلومیناتی در مارول

این ترکیب اولیه گروه ایلومیناتی در مارول بود. آن‌ها با کمک یکدیگر، تهدید‌های احتمالی زمین را پیشبینی، و آن‌ها را سرکوب کردند. هنگامی که آن‌ها بیش از حد از هالک ترسیدند، او تله‌ای ساختند که او را با استفاده از یک موشک به فضا فرستاد. در نتیجه، خط داستانی سیاره هالک شکل گرفت که یکی از بهترین کمیک های هالک محسوب می‌شود.

در زمانی، گروه ایلومیناتی تصمیم گرفت تا دستکش ابدیت تانوس را بازسازی کرده و در پیش خود نگه دارند تا به دست افراد اشتباهی نیافتد. این گروه سنگ‌های ابدیت را بین خود تقسیم کرده و سوگند خوردند تا هیچ‌گاه از آن‌ها استفاده نکنند.

هنگامی که ایلومیناتی تصور کرد بلک بولت کشته شده است، ششمین سنگ را به کاپیتان آمریکا واگذار کرد. کاپیتان آمریکا می‌توانست وجدان گروه باشد، اما این وجدان، زیاد دوام نیاورد.

بیشتر بخوانید:

چالش ایلومیناتی

معرفی گروه ایلومیناتی مارول
کاپیتان آمریکا درحال استفاده از دستکش ابدیت تانوس

بزرگ‌ترین چالش گروه ایلومیناتی، در سری کمیک‌های New Avengers: Illuminati و در سال 2013 رخ داد. پلنگ سیاه متوجه شده جهان اصلی مارول و یک جهان موازی دیگر، درحال برخورد با یکدیگر هستند و نتیجه این برخورد، نابودی هر دو جهان است.

کاپیتان آمریکا با اکراه از دستکش بینهایت برای نجات هر دو دنیا استفاده می‌کند؛ اما نتیجه کار او، نابودی سنگ‌های ابدیت بود. در ادامه تفرقه بزرگی در گروه ایلومیناتی ایجاد شد که عده‌ای به دنبال یک راه تازه بودند و عده دیگر قصد نابودی جهان دیگر را برای نجات جهان خودشان داشتند.

کاپیتان آمریکا به شدت با نابود کردن دنیای مقابل مخالف بود اما ایلومیناتی با آن‌ها موافق نبودند. در ادامه دکتر استرنج تصمیم گرفت تا با پاک کردن حافظه کاپیتان آمریکا، کاری کند که او هرگز چیزی از ایلومیناتی به یاد نیاورده و این گونه مشکل عظیم این گروه را حل کند.

بیشتر بخوانید:

ایلومیناتی در دنیای سینمایی مارول

معرفی گروه ایلومیناتی مارول
دکتر استرنج در مقابل گروه ایلومیناتی

درحال حاضر، گروه ایلومیناتی در دنیای سینمایی مارول و در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون به وجود آمده است. آینده این گزوه بسیار مهم، به شرایط زیادی بستگی دارد اما ما می‌توانیم امیدوار مشاهده آن‌ها در آثار بعدی دنیای سینمایی مارول باشیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی گروه ایلومیناتی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با معرفی گروه ایلومیناتی مارول

ایلومیناتی‌ های مارول چه کسانی هستند ؟

مرد آهنی، دکتر استرنج، پرفسور اکس، آقای شگفت انگیز، بلک بولت، و نیمور اعضای اصلی و اولیه ایلومیناتی مارول هستند. لازم به ذکر است که کاپیتان آمریکا نیز در یک بازه زمانی عضو این گروه بوده است.

آیا گروه ایلومیناتی در دنیای سینمایی مارول وجود دارد؟

بله. این گروه مخفی، در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون وارد دنیای سینمایی مارول شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *