بهترین رهبران گروه انتقام جویان ؛ برترین رئیس های انتقام جویان در کمیک های مارول

در کمیک‌های مارول انتقام‌جویان رهبران زیادی در زمان‌های مختلف داشته‌اند. امروز ما با بهترین رهبران گروه انتقام جویان آشنا خواهیم شد.

در دنیای سینمایی مارول، انتقام‌جویان رهبر مشخصی ندارند. با این حال کاملا واضح است که هر دو مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در زمان‌های مختلف به عنوان رهبر این گروه عمل کرده‌اند. در کمیک‌های مارول (بهترین کمیک های مارول 2022) ، از زمان اولین حضور آنها در سال 1963، انتقام‌جویان دارای رهبران بسیاری بوده‌اند.

جدا از کاپیتان آمریکا و مرد آهنی، انتقام جویان شاهد حضور رهبران دیگری نیز بوده است. برخی از این لیدر‌ها ممکن است برای طرفداران معمولی دنیای سینمایی مارول تعجب‌آور باشد.

بهترین رهبران گروه انتقام جویان

برترین رئیس های انتقام جویان در کمیک های مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین رهبران گروه انتقام جویان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان, بهترین رهبر های گروه انتقام جویان

در میان رهبران انتقام‌جویان در کمیک‌ها، شخصیت‌هایی مانند مونیکا رامبو وجود دارند که به تازگی در دنیای سینمایی مارول (بهترین ایستراگ های دنیای سینمایی مارول) معرفی شده‌اند. تبدیل شدن این شخصیت یا افراد دیگری که در لیست بهترین رهبر های گروه انتقام جویان حضور دارند به رهبر اصلی انتقام‌جویان در MCU غیرممکن نیست.


همه شخصیت‌های حاضر در این لیست دارای ویژگی‌هایی می‌باشند که باعث می‌شود تا به یک رهبر عالی تبدیل شوند. پس اگر می‌خواهید با این شخصیت‌ها بیشتر آشنا شوید، با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین رهبران انتقام جویان بپردازیم.

Iron Man

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان, بهترین رهبران انتقام جویان

مرد آهنی یکی از بهترین رهبر های انتقام جویان و یکی از بهترین اعضای انتقام‌جویان در کمیک‌های مارول است. این کاراکتر در دنیای سینمایی مارول به شهرت زیادی میان طرفدران دنیای سینما و تلویزیون رسید. او علاوه بر قدرت‌ها و توانایی‌های قدرتمند‌ش و زره بسیار پیشرفته‌اش، منابع و تجربیات قابل‌توجهی را نیز برای تیم فراهم می‌کند.

اما مرد آهنی یک رهبر عالی نیست. او با تصمیماتش منجر به ایجاد اختلال بین انتقام‌جویان شد. او در کمیک‌ها نیز تصمیمات دیگری گرفته است که باعث ایجاد مشکلات مختلف شد. برای مثال مرد آهنی یک کلون سایبورگ از ثور برای مبارزه با هم تیمی‌هایش ساخت که منجر به مرگ جالوت شد.

Black Widow

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

بلک ویدو یکی از بهترین جاسوسان در کمیک‌های مارول است و به همین دلیل علاقه‌ای به داشتن شهرت زیادی ندارد. با این حال، او برای مدتی در اوایل دهه 90 میلادی رهبری انتقام‌جویان را بر عهده داشت. جنبه منطقی و تجربه‌ی میدانی‌اش او را به یکی از بهترین لیدرهای انتقام جویان تبدیل کرد.

بلک ویدو کسی نیست که به صورت درازمدت فکر کند یا بر روی اخلاق کاری را انجام دهد. او بهترین تصمیم را در سریع‌ترین زمان ممکن می‌گیرد و آنها را انجام می‌دهد. بلک ویدو رهبری یک مسابقه را در یکی از کمیک‌ها برعهده داشت که در آن انتقام‌جویان برخی از بزرگ‌ترین و بهترین شرور های مارول مانند جمجمه قرمز را از بین بردند.

Thor

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

ثور (بهترین کمیک های ثور) یکی از اولین و بهترین رئیس های انتقام جویان می‌باشد. توانایی او در الهام بخشیدن و شجاعت او در بسیاری از اولین نبردهای تیم قابل مشاهده است. اولین نبرد او با کانگ فاتح در Avengers شماره 8 در سال 1964، به نحوی عالی انجام داده شده بود.

او در این دوره انتقام‌جویان را در برابر چندین گونه قدرتمند کانگ فاتح رهبری کرد. اما نتیجه هر نبرد، با شجاعت و تجربه او در میدان مشخص می‌شد. ثور در زمان‌های مختلف هدایت تیم را برعهده داشته و همیشه این نقش را با کمال میل به دیگران واگذار کرده است.

Luke Cage

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

لوک کیج یکی از قوی‌ترین انتقام‌جویان در کمیک‌های مارول است. او گروه انتقام‌جویان را در برخی از چالش‌برانگیزترین دوران‌هایشان رهبری کرده است. اصرار کیج برای انجام کار‌های گروه به روش خود، متفاوت با دیگر رهبران انتقام‌جویان می‌باشد. خونسردی این کاراکتر در زمان‌های حساس و توانایی هدایت تیم به سمت پیروزی، او را به یکی از بهترین رئیس های انتقام جویان تبدیل می‌کند.

اگر با شخصیت لوک کیج آشنا نیستید، حتما سریال Luke Cage را دیدن کنید. این سریال درباره لوک کیج، یک پلیس سابق می‌باشد که به قتل متهم شده است. آزمایشاتی عجیب بر بدن لوک کیج انجام شده است که پوست او را ضدگلوله کرده است.

The Wasp

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

واسپ نه تنها در اولین حضور خود در سال 1963 نام انتقام‌جویان را برگزید، بلکه یکی از اولین و بهترین لیدرهای انتقام جویان نیز می‌باشد. او یک رهبر با‌استعداد با توانایی‌های منحصر به فرد است که انرژی مثبت زیادی را به هم تیمی‌های خود می‌دهد. او حتی لباس بسیاری از اعضا انتقام‌جویان از جمله She-Hulk را ساخته است.

واسپ تیم را در مواقع زیادی رهبری کرده است. از جمله یک نبرد کلیدی در دهه 80 میلادی که شاهد آن بودیم. در این نبرد انتقام‌جویان یکی از بدترین شکست‌های خود را داشتند. Masters of Evil در شماره 277 کمیک‌های انتقام‌جویان که یکی از بهترین کمیک‌های Avengers در دهه 80 است، به عمارت انتقام‌جویان حمله کرده و اعضای گروه را شکست داد.

Falcon

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

سم ویلسون یکی از مهم‌ترین نسخه‌های کاپیتان آمریکا در مارول کامیکس و در حال حاضر دنیای سینمایی مارول پس از سریال Falcon And The Winter Soldier است و در زمان حضورش در این نقش، رهبری انتقام‌جویان را بر عهده داشت. او از استعداد رهبری و تجربه قابل توجه خود برای هدایت انتقام‌جویان استفاده کرد.

او یکی از جالب‌ترین نسخه‌های تیم را رهبری می‌کرد. با اعضایی که جین فاستر، Ms.Marvel و مایلز مورالس را شامل می‌شد. با توجه به حضور تمام این شخصیت‌ها در دنیای سینما، تماشای ملحق شدن آنها به انتقام‌جویان کاملا ممکن است. همچنین سم توانایی خود در رهبری و الهام بخشی را در Falcon And The Winter Soldier نیز نشان داد.

Black Panther

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

Black Panther به معنای واقعی کلمه برای رهبری متولد شده است. او هرگز در زمان خود به عنوان رهبر Wakanda یا Avengers کسی را ناامید نکرده و به همین دلیل او در لیست بهترین رهبران انتقام جویان قرار گرفته است. T’Challa خونسردی خاصی و آرامش را برای تیم به ارمغان می‌آورد و تقریباً از هیچ چیزی خسته نمی‌شود. همین کیفیتی کلیدی می‌باشد با توجه به تهدیداتی که انتقام‌جویان اغلب با آن مواجه هستند.

وظایف او به عنوان پادشاه واکاندا در نقش او به عنوان رهبر انتقام جویان در برخی از سطوح در کمیک تداخل داشته است. این بیشتر به دلیل نگرانی دیگران در مورد داشتن یک شهروند خارجی برای عملیات ظاهراً آمریکایی می‌باشد. او هرگز از انجام وظایف خود منصرف نشد و همین پلنگ سیاه را به یکی از بهترین رهبر های انتقام جویان تبدیل کرد.

Hawkeye

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
هاکای

Hawkeye از برخی جهات به عنوان یک انتقام‌جو ساده در MCU در نظر گرفته می‌شود، اما در کمیک‌های مارول، او رهبر تیم اصلی و همچنین انتقام‌جویان ساحل غربی می‌باشد. کلینت بارتون به طور طبیعی مهربان و لیدر خوبی است و همچنین به قدرت رستگاری اعتقاد دارد. همین او را به یکی از بهترین رئیس های انتقام جویان تبدیل می‌کند.

با این حال، هاکای مقداری خلق و خوی دارد. این می‌تواند برای او در نبرد مفید باشد و منجر به امتناع از تسلیم شدن شود. اما این کار بر علیه او نیز موثر است، همانطور که وقتی او انتقام‌جویان را به دلیل احساساتش نسبت به اسکارلت ویچ (بهترین کمیک های اسکارلت ویچ) ، که عاشق ویژن بود ترک کرد.

Monica Rambeau

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبران گروه انتقام جویان

مونیکا رمبو یکی از قدرتمندترین نسخه‌های کاپیتان مارول است. او در زمانی موقت، به عنوان رهبر انتقام‌جویان نیز خدمت می‌کرد. مونیکا محدودیت‌های زیادی را در دوران تصدی خود تجربه کرد که دلیل پدید آمدن قدرت‌های فوق‌العاده او بود.

مونیکا زمانی که انتقام‌جویان را از تخریب عمارت انتقام‌جویان در اواخر دهه 80 به بیرون هدایت کرد، استعداد رهبری خود را به ما نشان داد.

Captain America

بهترین رهبران گروه انتقام جویان
بهترین رهبر های انتقام جویان

کاپیتان آمریکا با شجاعت، دلاوری و توانایی او در الهام بخشیدن به دیگران شناخته می‌شود. تمام این ویژگی‌ها باعث شد تا او به رهبر عالی برای انتقام‌جویان در کمیک‌های مارول باشد. ایمان او به دیگران نیز قسمتی مهم از شخصیت او می‌باشد. مانند زمانی که او شرورهای سابق مانند هاکای، کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ را به انتقام‌جویان آورد.

شجاعت او برای مبارزه برای آنچه که درست است، او را به یکی از بهترین رهبران انتقام‌جویان تبدیل می‌کند. این بیشتر در فیلم جنگ داخلی به نمایش گذاشته شد، جایی که او از تسلیم شدن در برابر فشارهای عمومی و دولتی خودداری کرد و معتقد بود ایجاد قانون ثبت ابرقهرمانان کاری اشتباه است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین رهبران گروه انتقام جویان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین رهبران گروه انتقام جویان

مرد آهنی چه نوع رهبری می‌باشد؟

مرد آهنی یک رهبر عالی نیست زیرا او با تصمیماتش منجر به ایجاد اختلالاتی بین انتقام‌جویان شد.

کدام شخصیت اولین رهبر‌ گروه انتقام‌جویان می‌باشد؟

مرد آهنی که برپا‌کننده گروه انتقام‌جویان است، اولین رهبر این تیم نیز می‌باشد.


One thought on “بهترین رهبران گروه انتقام جویان ؛ برترین رئیس های انتقام جویان در کمیک های مارول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *