بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول ؛ با این گروه ابرقهرمانی مخوف بیشتر آشنا شوید

اگر پس از تماشای فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون به گروه ایلومیناتی علاقمند شدید، با نوشتار بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول همراه فیگار باشید.

گروه ایلومیناتی یکی از مهم‌ترین جوانب فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون بود. ما پیش‌تر به معرفی گروه ایلومیناتی مارول پرداخته‌ایم. با این حال، برای کسانی که همواره دوست دارند تا اطلاعات بیشتری از این گروه مخفی و متفاوت داشته باشند، مطالعه بهترین کمیک های مارول ایلومیناتی بهترین پیشنهاد است.

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول

با این گروه ابرقهرمانی مخوف بیشتر آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

گروه ایلومیناتی در برخی از مهم‌ترین رویدادهای مارول حضور و تاثیر داشته است. با توجه به فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، احتمال تشکیل این گروه در جهان اصلی دنیای سینمایی مارول وجود دارد. پس بهترین کمیک های گروه ایلومیناتی نیز می‌توانند ما را برای رویارویی بیشتر با این گروه آماده کنند.

New Avengers #7

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
گردهم آمدن اعضای گروه ایلومیناتی برای اولین بار

یکی از بهترین کمیک بوک های مارول ایلومیناتی اولین آن‌ها است. گروه ایلومیناتی برای اولین بار در شماره هفتم کمیک‌های انتقام جویان جدید تشکیل شد. در این کمیک، مرد آهنی برای اولین بار برخی از باهوش‌ترین افراد زمین را گردهم می‌آورد تا در رابطه با ظهور سنتری، یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک مارول بحث کنند.

تز اصلی تشکیل این گروه، به اشتراک گذاری اطلاعات بین برخی از باهوش‌ترین و با تجربه‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول است. با این حال، در این مورد تنها رید ریچارد است اطلاعاتی در مورد سنتری دارد و با به اشتراک گذاشتن آن‌ها، باعث می‌شود تا مرد آهنی بتواند بر او غلبه کند.

بیشتر بخوانید:

World War Hulk #1

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
رویداد جنگ جهانی هالک

یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به هالک در دهه 2000، در دسته برترین کمیک های ایلومیناتی مارول نیز قرار می‌گیرد. در این کمیک، هالک پس از رویداد سیاره هالک که از زمین رانده شده بود، با افکاری پر از انتقام به زمین باز می‌گردد.

چیزی که این کمیک را تبدیل به بهترین کمیک ایلومیناتی مارول می‌کند، حضور پررنگ گروه ایلومیناتی در آن است. ایلومیناتی در ابتدا واکنشی بسیار منفی به نسبت کاری که هالک درحال انجام است نشان می‌دهد. از سوی دیگر،‌ هالک نیز به اشتباه تصور می‌کند که ایلومیناتی قاتل همسر او است. به همین دلیل جنگی بزرگ میان آن‌ها رخ داده و یکی از بهترین کمیک های مارول ایلومیناتی مشترک با هالک ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Civil War #6

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
دکتر استرنج در جنگ داخلی مداخله نمی‌کند

ایلومیناتی نقش مستقیمی در رویداد جنگ داخلی نداشت. با این حال، انقعال دکتر استرنج در شماره ششم جنگ داخلی عامل اصلی تبدیل شدن این مورد به یکی از برترین کمیک های ایلومیناتی مارول است.

مرد آهنی نقش پررنگی در جنگ داخلی دارد و از سوی دیگر، دکتر استرنج ترجیح می‌دهد تا در جنگ دخالتی نداشته باشد. بدین صورت، یک تضاد بزرگ در شورای ایلومیناتی ایجاد شده و این گروه را با بحران جدیدی مواجه می‌کند. بحرانی که عامل ایجاد یکی از برترین کمیک های ایلومیناتی مارول می‌شود.

بیشتر بخوانید:

New Avengers Vol. 3 #3

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
اعضای ایلومیناتی حافظه کاپیتان آمریکا را برای همیشه پاک می‌کنند

شماره سوم از جلد سوم انتقام جویان جدید به مخاطبان نشان می‌دهد که ایلومیناتی تا چه حد در انجام اهداف خود جاه طلب است و چرا می‌گویند که این گروه در راه نجات جهان، اعمال غیر ابرقهرمانی انجام داده است. در این کمیک، شورای ایلومیناتی تصمیم می‌گیرند تا ذهن دکتر استرنج را به دلیل مخالفت با سیاست‌های آن‌ها پاک کنند.

ایلومیناتی تصمیم دارد تا با استفاده از سنگ‌های ابدیت یک سلاح کیهانی ایجاد کند که می‌تواند از دنیای اصلی کمیک‌های مارول یعنی زمین 616 در برابر هجوم دیگر جهان‌ها محافظت کند. کاپیتان آمریکا با ساخت چنین سلاح ویرانگری مخالف است اما با تصمیم ایلومیناتی، دکتر استرنج ذهن او را پاک کرده و کاپیتان آمریکا تمامی اتفاقات در رابطه با ایلومیناتی را از یاد می‌برد.

بیشتر بخوانید:

New Avengers: Illuminati #5

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
اعضای ایلومیناتی درحال بررسی جسد اسکرولی که خود را شبیه الکترا کرده بود

گروه ایلومیناتی نقش پررنگی در رویداد عظیم تهاجم مخفی داشت. لازم به ذکر است که یک اقتباس سریالی براساس رویداد تهاجم مخفی در دست ساخت قرار دارد. نقش ایلومیناتی در این رویداد، مربوط به یکی از بهترین کمیک بوک های مارول ایلومیناتی می‌شود.

آن‌ها در شماره پنجم کمیک انتقام جویان جدید: ایلومیناتی جسد یک اسکرول که خود را به عنوان الکترا جای زده بود بررسی کرده و تلاشی مبنی بر متوقف کردن تنش‌های اسکرول‌ها انجام می‌دهند. هرچند که نتیجه کارهای آن‌ها بی‌ثمر می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

New Avengers: Illuminati #2

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
رید ریچارد سنگ‌های ابدیت را جمع آوری می‌کند

سنگ‌های ابدیت یکی از مهم‌ترین اشیای باستانی در دنیای مارول هستند. شماره دوم انتقام جویان جدید: ایلومیناتی یکی دیگر از بهترین کمیک های گروه ایلومیناتی است. در این کمیک، رید ریچارد سنگ‌های ابدیت را جمع آوری می‌کند تا تمام آن‌ها را نابود کرده و از تمام تهدیدات آن‌ها جلوگیری کند. اما با تصمیم او، شورا دچار هرج و مرج شده و مخالفت‌ها با رید زیاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

New Avengers Vol. 3 #14

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
نسخه موازی گروه ایلومیناتی

با توجه به فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، شماره 14 از جلد سوم کمیک انتقام جویان جدید بهترین کمیک مارول ایلومیناتی برای طرفداران این فیلم است. گروه ایلومیناتی در این کمیک، شباهت بیشتری به این گروه در فیلم دکتر استرنج دارد.

وجه تشابه این دو گروه با یکدیگر، حضور شخصیت‌ کاپیتان بریتانیا است. در گروه ایلومیناتی فیلم دکتر استرنج در جها‌ن‌های موازی جنون نیز کاپیتان کارتر به جای شخصیت کاپیتان بریتانیا عضو این گروه بود.

بیشتر بخوانید:

Avengers #43

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
گروه ایلومیناتی مرد آهنی برتر را آزاد می‌کنند

عده زیادی شماره 43 انتقام جویان را بهترین کمیک مارول ایلومیناتی می‌دانند. در این کمیک، شورای ایلومیناتی مرد آهنی برتر را که در یک مکعب شیشه‌ای نگهداری می‌شد آزاد کرد. سپس، نبردی بزرگ بین مرد آهنی و مرد آهنی برتر رخ داد.

تا پیش از اکران فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، شایعات زیادی در رابطه با حضور مرد آهنی برتر در این فیلم وجود داشت. اگر شما نیز دوست دارید تا در یک جهان موازی دیگر شاهد مرد آهنی برتر در کنار ایلومیناتی باشید، احتملاً انتقام جویان شماره 43 بهترین کمیک ایلومیناتی مارول برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Incredible Hulk #92

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
شورای ایلومیناتی تصمیمی مبنی بر تبعید هالک از زمین می‌گیرند

یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های ایلومیناتی مارول شماره 92 کمیک‌های هالک باور نکردنی است. در این کمیک، ایلومیناتی که هالک را یک تهدید بزرگ می‌بیند، تصمیم می‌گیرد تا خودسرانه او را از زمین تبعید کرده و با ایجاد یک تله، او را به مقصدی نامشخص در فضا پرتاب کند.

در نهایت هالک به ساکار می‌رسد و رویداد بزرگ سیاره هالک شکل می‌گیرد. او در این سیاره زندگی کرده و حتی تشکیل خانواده می‌دهد. در نهایت نیز هالک به زمین بازگشته و با انتقام از ایلومیناتی، یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های ایلومیناتی مارول را به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

New Avengers: Illuminati #1

بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول
تچالا درخواست ایلومیناتی برای ملحق شدن به آن‌ها را نمی‌پذیرد

شاید بتوانیم شماره اول از سری انتقام جویان جدید: ایلومیناتی را در رتبه اول بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول قرار دهیم. این کمیک به منشاء این گروه بسیار بزرگ می‌پردازد. همچنین شخصیت پلنگ سیاه از مهم‌ترین شخصیت‌های این کمیک است.

در این مورد از بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول ، اعضای ایلومیناتی به پلنگ سیاه پیشنهاد می‌دهند تا به آن‌ها بپیوندد. پلنگ سیاه نیز با پنهان کاری مخالف است و درخواست آن‌ها را نمی‌پذیرد. در ادامه اما پلنگ سیاه به آن‌ها می‌پیوندد اما ایلومیناتی نیز عواقب کارهای یک‌جانبه خود را که پلنگ سیاه هشدار داده بود مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های ایلومیناتی مارول

اولین حضور ایلومیناتی در کدام کمیک است؟

گروه ایلومیناتی برای اولین بار در شماره هفتم کمیک انتقام جویان جوان و توسط مرد آهنی تشکیل شد.

اعضای اصلی گروه ایلومیناتی چه کسانی هستند؟

اعضای اصلی گروه ایلومیناتی در کمیک‌های مارول، شامل مرد آهنی، دکتر استرنج، بلک بولت، آقای شگفت انگیز، پروفسور ایکس و نیمور می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *