بهترین کمیک های میس مارول ؛ کمیک هایی که باید پیش از سریال میس مارول بخوانید

هنگامی که در انتظار انتشار سریال Ms. Marvel هستید، شاید بد نباشد تا با مطالعه بهترین کمیک های میس مارول اطلاعات بیشتری از این شخصیت به دست آورید.

هنگامی که اولین تریلر سریال میس مارول منتشر شد، نوید از سریالی شاد و مفرح می‌داد. ما نیز به تحلیل تریلر سریال Ms Marvel پرداختیم و اتفاقاتی که در این سریال خواهد افتاد را بررسی کردیم. کاملا خان یا میس مارول برای اولین بار در سال 2013 خلق، و وارد کمیک‌های مارول شد. شاید میس مارول شخصیتی نسبتاً جدید باشد، اما این دلیل بر کم بودن محبوبیت او نیست.

بهترین کمیک های میس مارول

کمیک هایی که باید پیش از سریال میس مارول بخوانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های میس مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های میس مارول
بهترین کمیک های میس مارول

میس مارول پس از اولین حضور خود در دنیای کمیک، به شدت محبوب شد و با ورود به داستان‌های مختلف، اکنون می‌توانیم لیستی از بهترین کمیک های Ms Marvel را تشکیل دهیم. ارتباط میس مارول و کاپیتان مارول، یکی از مواردی است که اگر کمیک‌ها را مطالعه نکرده باشید احتمالاً برای شما کمی مبهم است. پس می‌توانید تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک های Ms Marvel را بررسی، و به شما معرفی کنیم.

Ms. Marvel Volume 3

بهترین کمیک های میس مارول
بهترین کمیک های میس مارول

جلد سوم کمیک‌های میس مارول، به طور رسمی شامل اولین حضور انفرادی کاملا خان در دنیای کمیک می‌شود. جلدهای پیشین میس مارول، مربوط به کارول دنورز می‌شد و این اولین باری بود که کاملا خان توانست لقب میس مارول را از آن خود کند.

این کمیک، از بهترین کمیک های کاملا خان است و داستان او را به عنوان یک نوجوان مسلمان در شهر جرسی دنبال می‌کند. کاملا دختری است که عاشق ابرقهرمانان است و زمان زیادی را صرف نوشتن داستان‌های تخیلی در رابطه با ابرقهرمانان مورد علاقه‌اش می‌کند. با این حال، یک حادثه به او قدرت‌هایی مشابه رید ریچارد از چهار شگفت انگیز می‌دهد. هرچند که ممکن است این پیش زمینی داستانی در سریال میس مارول دچار تغییراتی شود.

بیشتر بخوانید:

Ms. Marvel Volume 4

بهترین کمیک های میس مارول
کاور جلد چهارم کمیک های میس مارول

جلد چهارم میس مارول یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های میس مارول است.‍ داستان انفرادی میس مارول، پس از دو سال در 2016 ادامه می‌یابد. وقایع این کمیک مدتی پس از جنگ‌های مخفی است و اکنون میس مارول یک عضو انتقام جویان محسوب می‌شود.

درحالی که کمیک قبلی چگونگی تبدیل شدن کاملا خان به میس مارول را نمایش می‌داد، این کمیک میس مارول را به عنوان یک ابرقهرمان کامل نمایش می‌دهد. اکنون کامالا به آرزوی دیرینه‌اش رسیده و باید از جرسی سیتی محافظت کند. طبق معمول داستان‌های کاملا خان، این جلد نیز مملو از ارجاعات به فرهنگ پاپ فعلی است. به سادگی می‌توانیم این جلد را نیز یکی از مهم‌ترین و برترین کمیک بوک های میس مارول محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Civil War II

بهترین کمیک های میس مارول
میس مارول در کارو کمیک جنگ داخلی دوم

کاملا خان بارها به عنوان یک شخصیت فرعی در داستان‌های مهم ظاهر شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جنگ داخلی دوم است. نزاع بین انتقام جویان، به دلیل اکشن پرتنش و پرمخاطره‌اش بین طرفداران بسیار محبوب است. شاید کاملا خان حضور پررنگی در این کمیک نداشته باشد، اما همچنان می‌توانیم این داستان را یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های کاملا خان بنامیم.

در کمال تعجب، کاملا خان کاپیتان مارول، کسی که برای تمام عمرش عاشق او بود را رها کرده به تیم تونی استارک می‌پیوندد. این سری کمیک نه تنها فرصت خوبی برای دیدن کاملا در مبارزات اکشن خوب است، بلکه کاملا را مجبور می‌کند تا برای اولین بار به عنوان یک ابرقهرمان موضع بگیرد. جدای از آن، همچنان این کمیک یک داستان بسیار سرگرم کننده در میان بهترین کمیک بوک های میس مارول دارد.

بیشتر بخوانید:

Champions Vol. 2

بهترین کمیک های میس مارول
میس مارول در کنار دیگر ابرقهرمانان مارول در کاور کمیک Champions

کمیک Champions یک گروه ابرقهرمانی جدید را تشکیل می‌دهد. 5 عضو سابغ انتقام جویان گردهم می‌آیند تا با جرم و جنایت مبارزه کنند. این پنج نفر شامل کاملا خان، سم الکساندر (نوا)، مایلز مورالز (مرد عنکبوتی)، آمادئوس چو (براون) و دختر ویژن، ویوین می‌شوند. بعداً نیز اسکات سامرز با نام مستعار سایکلاپس به آن‌ها ملحق شد.

این گروه جدید در راه مبارزه با جرم و جنایت گام‌های بزرگی برداشتند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیز مبارزه با تهاجم بیگانگان در کنار انتقام جویان بود. دلیل اینکه این کمیک را در دسته بهترین کمیک بوک های Ms Marvel قرار می‌دهیم مشاهده کاملا خان هنگام ملحق شدن به گروهی جدید و همکاری با آن‌ها است؛ گروهی که کاملا یکی از اعضای اصلی و مهم آن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

Secret Warriors Vol. 2

بهترین کمیک های میس مارول
میس مارول در کاور جنگجویان مخفی

کمیک Champions تنها باری نبود که کاملا به یک گروه ابرقهرمانی جدید و مدرن ملحق می‌شود. کمی بعد، او به گروه جنگجویان مخفی نیز پیوست. نتیجه این تیم، تبدیل شدن قسمت دوم کمیک Secret Warriors به یکی از بهترین کمیک بوک های کاملا خان است.

داستان این کمیک روی دیزی جانسون تمرکز دارد که هایدرا را درحال نفوذ به شیلد کشف می‌کند. هایدرا نیز با کمک کاپیتان آمریکا، ناانسان‌ها را هدف قرار داده بود. پس در چنین شرایطی، کاملا خان در معرض خطر بسیار شدید قرار دارد. این باعث حضور بیشتر او در داستان، و تبدیل شدن آن به یکی از برترین کمیک بوک های میس مارول می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Generations: Ms. Marvel & Ms. Marvel

بهترین کمیک های میس مارول
کاپیتان مارول و میس مارول دوباره به یکدیگر می‌پیوندند

کمیک تک شات Generations: Ms. Marvel & Ms. Marvel، اهمیت زیادی از لحاظ داستانی دارد. این کمیک باری دیگر کاملا خان و کارول دنورز را در کنار یکدیگر قرار داده و آن‌ها را علیه بارببارا نلسون متحد می‌کند. کاملا و کارول در جنگ داخلی دوم با یکدیگر درگیر شده بودند، اکنون مجبورند تا باری دیگر با یکدیگر همکاری کنند.

این کمیک تحول شخصیتی جذاب کاملا خان را به خوانندگان نمایش می‌دهد. همچنین همکاری مجدد کاملا و کارول، دلیل راه یافتن این کمیک به لیست بهترین کمیک های میس مارول است. اگر شما یکی از طرفداران میس مارول هستید، بدون شک این بهترین کمیک های میس مارول برای شما پس از داستان جنگ داخلی دوم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

The Magnificent Ms. Marvel

بهترین کمیک های میس مارول
تابلوی به شهر نیو جرسی خوش آمدید در دستان میس مارول

در سال 2019، صلاج الدین احمد که یکی از بهترین نویسنده های کمیک مدرن است، تصمیم گرفت تا داستان اختصاصی کاملا خان را در کمیکی جدیدی روایت کند. این کمیک The Magnificent Ms. Marvel نام گرفت و وارد لیست بهترین کمیک های کاملا خان شد.

پس از داستان‌هایی کمدی و بارها حضور به عنوان شخصیت فرعی، این کمیک کاملا خان را به میدان نبردی کاملاً جدی برد. همچنین این کمیک توانست طرفداران قدیمی کاملا خان را با بازگشت به داستان‌های نیو جرسی راضی کند. در این کمیک، ما شاهد مبارزه کاملا خان با تهاجم بیگانگان فضایی هستیم. در طی داستان کاملا با تونی استارک نیز همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Ms. Marvel Team Up

بهترین کمیک های میس مارول
میس مارول در کنار مرد عنکبوتی

همانطور که از تصویر این عنوان واضح است، کمیک Ms. Marvel Team Up به کاملا خان اجازه می‌دهد تا با یکی دیگر از اعضای انتقام جویان جوان تیم شود. این بار کاملا خان به همراه مرد عنکبوتی اصلی، پیتر پاکر، تیمی جدید را تشکیل داده و علیه یکی از دشمنان مرد عنکبوتی می‌جنگند.

ما می‌توانیم این کمیک را نه تنها یکی از بهترین کمیک بوک های Ms Marvel بلکه یکی از بهترین کمیک های مرد عنکبوتی نیز محسوب می‌کنیم. این بار کاملا و پیتر می‌توانند از عشق مشترک خود به علم استفاده کرده و لحظاتی بسیار ماندگار را خلق کنند که نه تنها برای طرفداران میس مارول و مرد عنکبوتی هیجان انگیز است، بلکه هر طرفدار مارول از آن لذت خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

Outlawed

بهترین کمیک های میس مارول
میس مارول تبدیل به یک قانون شکن می‌شود

کمیک تک شات Outlawed داستان تیم Champions را ادامه می‌دهد. البته که اکنون ابرقهرمانان جدیدی به آن اضافه شده‌اند؛ ریری ویلیامز (قلب آهنی)، خواکین تورس (فالکون)، دختر ماه و چند ابرقهرمان دیگر، از اعضای جدید این کمیک هستند. احتمالاً این کمیک یکی از برترین کمیک های میس مارول برای طرفداران فیلم جنگ داخلی در دنیای سینمایی مارول باشد.

داستان کمیک Outlawed مربوط به مقطعی می‌شود که دولت ایالات متحده تصمیم می‌گیرد تا کار ابرقهرمانان زیر سن قانونی را خلاف قانون بداند. اکنون ابرقهرمانان جوان دست به کارهای غیرقانونی می‌زنند و رسماً تبدیل به خلافکاران ایالات متحده می‌شوند. خلافکارانی که این مورد از برترین کمیک های میس مارول به خوبی داستان آن‌ها را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Ms. Marvel: Beyond The Limit

بهترین کمیک های میس مارول
ظاهرهای مختلف میس مارول در یک قاب

جدیدترین موردی که در لیست بهترین کمیک های میس مارول قرار می‌گیرد، Ms. Marvel: Beyond The Limit نام دارد. Ms. Marvel: Beyond The Limit یک سری کمیک 5 شماره‌ای است که در سال 2021 منتشر شده و طرفداران را برای سریال میس مارول در دیزنی پلاس آماده می‌کند.

سمیرا احمد نویسنده این سری کمیک است و این بار کاملا خان را در داستانی جدید، وارد ماجراجویی در شهر شیکاگو می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که این سری را بین طرفداران به بهترین کمیک های میس مارول تبدیل می‌کند، حضور شخصیت لوکی در کنار میس مارول است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های میس مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های میس مارول

اولین کمیک میس مارول کدام است؟

کاملا خان به عنوان میس مارول برای اولین بار در شماره 13 سری کمیک Captain Marvel حضور یافت. با این حال، اولین حضور اختصاصی او مربوط به جلد سوم سری کمیک Ms Marvel می‌شود.

نام واقعی میس مارول چیست؟

میس مارول در ابتدا یکی دیگر از القاب کاپیتان مارول یا کارول دنورز بود. اما درحال حاضر، لقب میس مارول برای معرفی کاملا خان به کار می‌رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *