بهترین کمیک های دی سی 2022 ؛ از بازگشت بتمن بیاند تا رویداد ویژه واندر وومن

سال 2022 شامل رویدادهای عظیمی برای طرفداران دی‌سی خواهد بود. با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های دی سی 2022 بپردازیم.

بدون شک اگر شما یکی از طرفداران دی‌سی باشید، احتمالاً در ابتدا باید بهترین کمیک های دی سی تاریخ را مطالعه نمایید. اما برای کسانی که قصد دارند کمی بروزتر باشند و اکثر کمیک‌های قدیمی را مطالعه کرده‌اند، بهترین کمیک های DC 2022 گزینه مناسب‌ترین خواهد بود.

بهترین کمیک های دی سی 2022

از بازگشت بتمن بیاند تا رویداد ویژه واندر وومن

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های دی سی 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های دی سی 2022
بهترین کمیک های دی سی 2022

دی‌سی در سال 2021 کمیک‌ها و رویدادهای بسیار محبوبی را منتشر کرد. امسال نیز برخی از بهترین کمیک های 2022 دیسی بسیار محبوب، و برخی که منتشر نشده‌اند مورد انتظار واقع شدند. اگر شما نیز قصد دارید تا جدیدترین کمیک‌های انتشارات دی‌سی را مطالعه نمایید، با نوشتار بهترین کمیک بوک های دی سی 2022 همراه فیگار باشید.

Batman Beyond: Neo-Year

بهترین کمیک های دی سی 2022
تصویر بتمن بیاند در فصل پنجم انیمیشن بتمن بیاند

سال 2022 سال بسیار خوبی برای طرفداران بتمن بیاند است و دو مورد از بهترین کمیک های 2022 دی سی مربوط به این شخصیت می‌شوند. پس از رویدادهای شماره 7 کمیک Batman: Urban Legends، اکنون تری مک گینیس باید باری دیگر لباس بتمن را به تن کرده و این بار انتقام قتل بروس وین را در شهر نئو گاتهام بگیرد.

با وجود تیم نویسندگان کالی کلی و جکسون لنزینگ و همراهی مکس دانبار به عنوان طراح، این کمیک می‌تواند سکوی پرتابی بسیار خوبی برای تری و شخصیت بتمن بیاند باشد. این بار بتمن بیاند می‌تواند در یکی از بهترین کمیک بوک های DC 2022 به صورت کاملاً مستقل و خارج از سایه بروس وین بتمن باشد و فعالیت کند.

زندگی جدید تری در این کمیک آغاز می‌شود و او باید با وجود غم از دست دادن والدینش، غم از دست دادن بروس وین را نیز تحمل کرده و به چیزی فراتر تبدیل شود. چیزی که عمق جدیدی به شخصیت بتمن بیاند، به معنی بتمن فراتر خواهد داد. این دقیقاً همان چیزی است که طرفداران بتمن بیاند از بهترین کمیک های دیسی 2022 می‌خواستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های دی سی 2022
کاور کمیک بوک Batman: Beyond the White Knight

کمیک شوالیه سفید بتمن بیاند، در یک جهان موازی دیگر رخ می‌دهد و باعث می‌شود تا دو نسخه متفاوت از بتمن بیاند به طور همزمان جزو بهترین کمیک بوک های دیسی 2022 باشند. در این خط زمانی، بروس وین در زندان قرار دارد و این باعث می‌شود که تری مک گینیس با لباس شوالیه تاریکی، یک بار دیگر به خیابان‌های گاتهام قدم بگذارد.

شان مورفی کسی که برای اولین بار یکی از بهترین کمیک های بتمن، کمیک بتمن شوالیه سفید را خلق کرد. در این کمیک نیز ما شاهد داستانی آشنا اما جذاب هستیم. این بار جوکر مرد خوبی است که طعمه بدترین اتفاقات شد.

سال گذشته کمیک Batman: White Knight: Harley Quinn به مخاطبان نشان داد که این جهان نیز می‌تواند نگاه جذابی را به شخصیت‌های مربوط به بتمن ارائه دهد. اکنون می‌توانیم ماجراجویی تری مک گینیس این جهان را در میان بهترین کمیک های دیسی 2022 مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های دی سی 2022
آمازون‌ها در رویداد کراس اور Wonder Woman: Trial Of The Amazons

حدود سی سال از آخرین باری که شاهد یک رویداد بزرگ کراس اور از واندر وومن بودیم گذشته است. همزان که صبر طرفداران واندر وومن برای یک کراس اور بزرگ به سر می‌آید،‌ یکی از بهترین کمیک بوک های دی سی 2022 قرار است تا این کراس اور را به آن‌ها هدیه دهد.

در این رویداد جدید واندر وومن، ما باری دیگر آمازون‌ها را مشاهده خواهیم کرد. این بار یارا فلور، دختر شگفت انگیز جدیدی است که ما را در این داستان همراهی میکند. بکی کلونان، مایکل کنراد، ویتا آیالا و استفانی ویلیامز نویسندگانی هستند که برای ساخت و نگارش این کمیک بوک با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا چنین نتیجه‌ای حاصل شود.

بیشتر بخوانید:

Batman/Superman: World’s Finest

بهترین کمیک های دی سی 2022
بتمن و سوپرمن

بتمن و سوپرمن دو نماد بزرگ کمپانی دی‌سی و سری کمیک‌های The World’s Finest هستند. آن‌ها همانند روز و شب می‌مانند و همواره با حضور خود، داستان‌های دی‌سی را بهبود داده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که پس از سال‌ها توقف، مارک وید و دن مورا قصد دارند تا نسخه جدیدی از کمیک‌ The World’s Finest را به عنوان یکی از بهترین کمیک های 2022 دیسی تشکیل دهند.

داستان این کمیک بوک در گذشته‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد. این بار متالو و دووم پاترول شرورهای داستان هستند و بتمن و سوپرمن نیز باید با آن‌ها مقابله کنند. مارک وید نویسنده یکی از بهترین کمیک های تاریخ به نام Kingdom Come است. بازگشت وید به دی‌سی کامیکس یکی از مهم‌ترین وقایع در سال 2022 است که طرفداران را هیجان زده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Monkey Prince

بهترین کمیک های دی سی 2022
شاهزاده میمون درحال مبارزه با بتمن

ورود یک شخصیتی چینی به دنیای دی‌سی کامیکس یکی دیگر از اتفاقات هیجان انگیز در بهترین کمیک های 2022 دی سی است. Monkey Prince یا شاهزاده میمون، شخصیتی چینی است که در سال 2022 برای اولین بار و در یک کراس اور وارد دنیای دی‌سی کامیکس شد.

شاهزاده میمون شخصیتی بسیار باهوش است که اغلب از اکثر دشمنانش پیشی می‌گیرد. او در سال 2022 صاحب یک مجموعه 12 شماره‌ای خواهد شد که پیشبینی می‌شود انتشار آن تا سال 2023 میلادی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

Aquaman

بهترین کمیک های دی سی 2022
تصویر آکوامن جدید دی‌سی

سال 2021 از لحاظ حضور شخصیت‌های جامعه LGBTQ در دی‌سی کامیکس سال بسیار مهمی بود. سال 2022 نیز با یک آکوامن جدید که عضوی از جامعه LGBTQ است آغاز می‌شود. این آکوامن جدید، جکسون هاید نام داشته و یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های دگرباش دی‌سی است.

داستان جدید آکوامن مستقیماً از کمیک‌های Black Manta و  Aquaman: The Becoming نشأت می‌گیرد. این کمیک را می‌توانیم جزو بهترین کمیک های DC 2022 محسوب کنیم زیرا ما شاهد آکوامنی کاملاً جدید و جوان‌تر خواهیم بود که می‌تواند اثر زیادی بر آینده داستان‌های دی‌سی داشته باشد. البته که امسال سال بسیار خوبی برای طرفداران آکوامن خواهد بود و بزودی شاهد اکران قسمت دوم فیلم سینمایی آکوامن نیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

War For Earth-3

بهترین کمیک های دی سی 2022
شخصیت‌های مهم رویداد جنگ برای زمین 3

یکی از بهترین کمیک بوک های دیسی 2022 جنگ برای زمین 3 خواهد بود. طرفداران همواره رویدادهای کوچک را دوست دارند. در این رویداد نیز جوخه انتحاری، آکادمی تایتان‌های نوجوان و فلش در کنار یکدیگر جمع خواهند شد.

هنرمندان زیادی روی این رویداد کار می‌کنند که دلیل اصلی نام بردن آن به عنوان یکی از بهترین کمیک های دی سی 2022 است. واضح است که این کمیک تاثیر بسیار زیادی روی آینده دنیای دی‌سی خواهد داشت و اگر به طور کلی کمیک‌های دی‌سی را دنبال می‌کنید، به هیچ عنوان نباید این مورد از بهترین کمیک بوک های دیسی 2022 را از دست دهید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های دی سی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های دی سی 2022

داستان کمیک Batman Beyond: Neo-Year درباره چیست؟

این کمیک در رابطه با تری مک گینیس است که پس از مرگ بروس وین، باید به صورت کاملاً مستقل به فعالیت خود ادامه داده و تبدیل به یک بتمن بیاند جدید شود.

مهم‌ترین رویداد دی‌سی در سال 2022 کدام است؟

با وجود گذشت سی سال از آخرین رویداد کراس اور واند وومن، کمیک جدید Wonder Woman: Trial Of The Amazons که جزو بهترین کمیک های 2022 دیسی نیز محسوب می‌شود یکی از مورد انتظارترین رویدادهای این سال بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *