بهترین کمیک های ولورین ؛ شروری که تبدیل به ابرقهرمان شد

از زمان معرفی ولورین تاکنون، شاهد انتشار بسیاری از بهترین کمیک های ولورین بوده‌ایم. با فیگار همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

ولورین برای اولین به عنوان یکی از دشمنان هالک در کمیک‌های مارول ظاهر شد. اما طولی نکشید که او به مردان ایکس پیوست و تبدیل به مشهورترین جهش یافته مارول شد. حتی زمانی که بهترین کمیک های مردان ایکس درحال از دست دادن مخاطب بودند، این ولورین بود که جانی تازه به داستان‌های مردان ایکس بخشید.

بهترین کمیک های ولورین

شروری که تبدیل به ابرقهرمان شد

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های ولورین را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین

لوگان یا ولورین، یکی از عذاب کشیده‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول است. او نامیرا است اما درد را تحمل می‌کند. لوگان سال‌ها است که زندگی پر عذابی داشته است اما همچنان به عنوان یک ابرقهرمان، حاضر است تا برای مردم بجنگد. در ادامه با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های لوگان بپردازیم.

The Incredible Hulk #181

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, برترین کمیک های لوگان

شماره 181 از سری کمیک‌های هالک باورنکردنی، آغازگر تمام ماجرای ولورین و برترین کمیک Wolverine بود. اگرچه که برخی اولین حضور ولورین را در شماره 180 این سری محسوب می‌کنند. لن وین و ترسیم هرب تریمپ در این کمیک لوگان را به عنوان دشمن هالک خلق کردند.

در آن زمان، چنگال‌های ولورین تنها بخشی از دستکش‌های او بود. همچنان ماسک ولورین تفاوت زیادی با چیزی داشت که امروزه با آن شناخته می‌شود. اما بدون شک آغاز ماجرا یکی از بهترین کمیک های Wolverine و می‌تواند اطلاعات زیادی از این شخصیت را به طرفداران ولورین بدهد.

بیشتر بخوانید:

The Uncanny X-Men #142

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, بهترین کمیک لوگان

شماره 142 The Uncanny X-Men نیز یکی از مهم‌ترین و بهترین کمیک های لوگان است. همچنین این کمیک اولین باری است که به دنیای لوگان پیر مجدداً اشاره می‌شود. لازم به ذکر است که تایم لاین لوگان پیر، یکی از تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول محسوب می‌شود.

فصل دوم خط داستانی‌ روزهای گذشته آینده نیز کلیدی است برای نشان دادن قدرت‌های لوگان. اگر به فکر خرید کمیک ولورین هستید، احتمالاً این کمیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. در این داستان، لوگان در یکی از نمادین‌ترین لحظات مارول کامیکس به طرز وحشیانه‌ای توسط یک نگهبان کشته می‌شود. البته که او در کمیک‌های آینده باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

Wolverine #36

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, برترین کمیک Wolverine

امروزه ولورین به عنوان یکی از خشن‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول شناخته می‌شود. اما باید بدانید که آغاز این داستان‌های خشن و تلخ، از شماره 16 کمیک ولورین بود. اثری که عده زیادی آن را بهترین کمیک لوگان می‌نامند.

این اثر توسط لری هاما نوشته، و توسط مارک سیلوستری طراحی شده است. همچنین این داستان به تاریخچه لوگان می‌افزاید. در این شماره است که ما متوجه می‌شویم لوگان در دهه 30 میلادی، در جنگ داخلی اسپانیا می‌جنگیده و برخورد جالبی با نویسنده، ارنست همینگوی داشته است.

بیشتر بخوانید:

Ultimate X-Men #41‌

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, ولورین کمیک

ولورین در هر کاری که انجام می‌دهد، بهترین است و شماره 41 کمیک Ultimate X-Men این مسئله را ثابت می‌کند. در این رویداد، ولورین باید با ماموریت قتل یک نوجوان جهش یافته دست و پنجه نرم کند.

نوجوان ذکر شده، با قدرت‌های خود درحال قتل عام تمام مردم است. اما باید بدانید که کارهای او ناخواسته هستند و به همین دلیل، ولورین نیز دوست ندارد تا به او آسیبی برساند. با این حال، ولورین تنها کسی است که به دلیل عامل شفا بخش می‌تواند تا حد زیادی به این نوجوان نزدیک شده و جلوی او را بگیرد. این کمیک به دلیل درگیری‌های انسانی، به سادگی وارد لیست برترین کمیک های Wolverine می‌شود.

بیشتر بخوانید:

The Incredible Hulk #340

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, بهترین کمیک های Wolverine

ولورین و هالک بارها با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از بهترین آن‌ها، شماره 340 کمیک‌های هالک باورنکردنی بود. ما می‌توانیم این کمیک را غیر از رترین کمیک لوگان جزو بهترین کمیک‌های هالک نیز محسوب کنیم. در این مبارزه حماسی، تاد مک فارلین که جزو مهم‌ترین طراحان کمیک آن دوره بود، هر صحنه را به تصویر می‌کشید.

داستان این کمیک در دالاس شکل می‌گیرد. این بار حتی ولورین نمی‌خواهد با هالک بجنگد اما به نظر می‌رسد که هالک کنترل خود را از دست داده و درحال نابودی همه چیز است. پس ولورین باید در یکی دیگر از برترین کمیک های لوگان به نبردی حماسی با هالک رفته و او را متوقف کند. به همین علت است که آن را برترین کمیک ولورین می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

Wolverine #66‌

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, دانلود کمیک Old Man Logan

اگر به دنبال دانلود کمیک Old Man Logan هستید، درواقع باید شماره 66 کمیک ولورین را دانلود کنید. این کمیک شامل اولین حضور شخصیت لوگان پیر در کمیک‌های مارول می‌شود. این برداشت کاملاً جدیدی از این شخصیت است که طرفداران تاکنون مشاهده نکرده بودند.

این بار اکثر ابرقهرمانان مرده‌اند و لوگان نیز درحال تجربه زندگی بسیار تلخی است. شاید لوگان پیر قوی‌ترین نسخه ولورین نباشد، اما یکی از مصمم‌ترین آن‌ها است و می‌تواند با هالک آینده که بسیار دیوانه‌تر و قوی‌تر است مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

Wolverine #10

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, خرید کمیک ولورین

نبردهای ولورین و سابرتوث بارها در برترین کمیک ولورین تکرار شده‌اند. یکی از بهترین آن‌ها نیز شماره 10 کمیک‌های ولورین بود. این کمیک اهمیت زیادی در پیشینه ولورین دارد و ما با بزرگ‌ترین دشمن او، بیشتر آشنا می‌شویم.

همچنین این کمیک دلیل اصلی دشمنی آن‌ها را آشکار می‌کند. سابرتوث نامزد ولورین را به قتل رسانده بود و با این کار، باعث شد تا ولورین هیچ‌گاه او را فراموش نکند. بدین صورت، ما شاهد انتقام لوگان از سابرتوث در بهترین کمیک Wolverine بودیم.

بیشتر بخوانید:

Marvel Comics Presents #72

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, برترین کمیک های Wolverine

شماره 72 کمیک Marvel Comics Presents یکی دیگر از موضوعات مهم در تاریخچه شخصیت ولورین را برای طرفداران آشکار می‌کند. پس می‌توانیم آن را نیز بهترین کمیک Wolverine محسوب کنیم. در این کمیک، فاش شد که لوگان سوژه برنامه Weapon X بوده و پنجه‌های جنس آدامانتیوم او، حاصل آزمایش‌هایی بی‌رحمانه‌ بوده‌اند.

کل این داستان توسط ویندزور اسمیت نوشته شده است. او بینش جدیدی را از گذشته اسرار آمیز لوگان به طرفداران نمایش می‌دهد. همچنین این کمیک شامل برخی از تصاویر بسیار نمادین است که مستقیماً در فیلم‌های سینمایی ولورین تکرار شدند.

بیشتر بخوانید:

Uncanny X-Men #133

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, بهترین کمیک های لوگان

ولورین ولورین کمیک Uncanny X-Men را نیز به نام خود ثبت می‌کند. داستان این کمیک تمرکز ویژه‌ای بر فونیکس سیاه، یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک دارد اما همزمان داستان ویژه‌ای برای ولورین است. همچنین سوپرایزهای ویژه‌ای در این کمیک برای طرفداران ولورین وجود دارد که پس از خواندن آن شوکه خواهید شد. پس همین حالا نام این کمیک را نیز در لیست بهترین کمیک ولورین شخصی خود وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

Wolverine #1 (1982)

بهترین کمیک های ولورین
بهترین کمیک های ولورین, خرید کمیک ولورین

در نهایت کمیکی که آن را بهترین کمیک ولورین می‌نامیم، شماره اول سری کمیک‌های ولورین در سال 1982 است. لوگان در این کمیک با نینجاها مبارزه می‌کند و تلاش می‌کند تا ماریکو که بزرگ‌ترین عشق زندگی‌اش بود زندگی کند. این کمیک لایه‌های زیادی به شخصیت ولورین داد که بعدها در آثار زیادی به تمام آن‌ها اشاره شد.

این مورد از بهترین کمیک های Wolverine پر سال 1982 توسط کریس کلرمونت، یکی از بهترین نویسنده های کمیک که بر آثار مردان ایکس کار کرده است، به همراه هندمند فرانک میلر، ساخته شده است. هر دوی آن‌ها استعداد ویژه‌ای در ساخت کمیک‌ها و البته علاقه به نینجاها داشتند که نتیجه آن ایجاد چنین کمیک بی‌نظیری بود. اثری که برای اولین بار جنبه عرفانی را به ولورین افزود و اکنون آن را بهترین کمیک Wolverine محسوب می‌کنبم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ولورین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های ولورین

اولین کمیک لوگان کدام است؟

لوگان برای اولین بار در شماره 181 سری کمیک‌های هالک بارونکردنی به عنوان یک ابرشرور حضور یافت.

کمیک لوگان پیر کدام است؟

شخصیت لوگان پیر برای اولین بار در شماره 66 سری کمیک‌های ولورین حضور یافت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *