بهترین کمیک های آکوامن ؛ کمیک هایی که باید پیش از فیلم Aquaman 2 بخوانید

طرفداران آکوامن مشتاقانه منتظر بازگشت این شخصیت به قسمت دوم فیلم آکوامن هستند. در همین حین، می‌توانید به مطالعه بهترین کمیک های آکوامن بپردازید.

درحالی که آکوامن به عنوان پادشاه آتلانتیس، بیشتر برای محافظت از دریاها شناخته می‌شود، اما قدرت بسیار زیاد او باعث شده است تا بتواند عضو یکی از بهترین گروه های ابرقهرمانی، لیگ عدالت شود. آکوامن در گروه لیگ عدالت، بارها سیاره زمین را از تهدیداتی بسیار بزرگ نجات داده است.

بهترین کمیک های آکوامن

کمیک هایی که باید پیش از فیلم Aquaman 2 بخوانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های آکوامن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

همانطور که در اولین فیلم آکوامن و البته فیلم لیگ عدالت مشاهده کردیم، متوجه شدیم که او نیز به اندازه بتمن و سوپرمن قهرمان است. اکنون که کمی به اکران فیلم آکوامن 2 نزدیک می‌شویم، شما می‌توانید با مطالعه برخی از بهترین کمیک بوک های آکوامن اطلاعات بیشتری از این شخصیت به دست آورید. تا انتهای این نوشتار با فیگار هماه باشید تا به معرفی بهترین کمیک بوک های آکوامن بپردازیم.

Aquaman: The Atlantis Chronicles

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک بوک های Aquaman

طرفداران کمیک بوک شاید تعجب کنند که ارتباط یک پادشاهی زیر دریاها با دیگر تمدن‌های بزرگ زمین مهم است. این مورد از بهترین کمیک بوک های Aquaman مستقیماً به همین موضوع پرداخته و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اگرچه خود آکوامن در این کمیک بوک حضور ندارد،‌ اما داستان ‌آن برای هر طرفدار آکوامن جذاب خواهد بود. در این مجموعه 7 قسمتی، ما شاهد داستان‌های مختلفی از تاریخچه و اساطیر مختلف آتلانتیس خواهیم بود که به نحوی با داستان آکوامن گره خورده‌اند. همچنین در پایان این مجموعه، ما مشاهده خواهیم کرد که تولد آکوامن لحظه بسیار بزرگی در پادشاهی آتلانتیس و دریاها است.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: Sword Of Atlantis

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کتاب کمیک Aquaman

پس از رویداد بزرگ بحران در زمین‌های نامحدود که از بهترین کمیک های دی سی تاریخ محسوب می‌شود، یک آکوامن جدید معرفی شد. این آکوامن جدید، آرتور جوزف کوری نام دارد که سرنوشت خود را برای تبدیل شدن به آکوامن کشف می‌کند؛ اما نه آن آکوامنی که دیگران می‌شناسند و نه در آن آتلانتیسی که همه می‌شناسند.

در داستان شمشیر آتلانتیس که گاه به عنوان بهترین کتاب کمیک Aquaman شناخته می‌شود، آکوامن وارد آتلانتیسی می‌شود که بیشتر شبیه به یک سرزمین بی‌قانون در فلمرویی فانتزی است. سرزمینی مملو از درگیری‌ها، دسیسه‌ها و بی‌قانونی. آکوامن باید کسیب باشد که تمام مردم آتلانتیس را زیر یک پرچم متحد کند. اگرچه این داستان بسیار کوتاه بود، اما جزو بهترین کمیک های Aquaman محسوب شده و پتانسیل بالای شخصیت آکوامن را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

The Brave And The Bold: Night Gods

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک های Aquaman

معمولاً در داستان‌های آکوامن کمتر پیش می‌آید که او با یک ابرقهرمان دیگر همکاری کند. به همین دلیل، کمیک The Brave And The Bold: Night Gods یکی از متفاوت‌ترین‌ و بهترین کمیک بوک های Aquaman است. در این کمیک، آکومن با یک ضد قهرمان به نام اتریگان که معمولاً با نیروهای ماورا  طبیعه درگیر است، همکاری کند.

در این داستان، خدایان شب آکوامن و اتریگان را مجبور کردند تا با تهدیدهای تاریکی مواجه شوند. این بار طرفداران آکوامن داستانی را می‌خوانند که در جایی تاریک‌تر از اعماق اقیانوس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: The Triton Saga

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک بوک های آکوامن

این که آکوامن در فیلم‌ لیگ عدالت بیسار پرخاشگر بود بی‌دلیل نیست. درواقع این ذات آکوامن از سری داستان‌های دهه 90 میلادی این شخصیت نشأت می‌گیرد. در این داستان، آرتور باید با تهدیدی که تریتون، پسر پوسایدون، ایجاد کرده است مقابله کند. این بدین معنا است که پادشاه آتلانتیس باید با یک خدای واقعی رو به رو شود.

در تمام داستان‌های آکوامن، تریتون به راحتی می‌تواند جایگاه آکوامن را به عنوان پادشاه آتلانتیس کسب کند. حضور چنین شخصیت‌های اسطوره‌ای در فیلم‌های آکوامن نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. در هر صورت، این بهترین کمیک Aquaman است که شما را به تریتون آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Justice League: Drowned Earth

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک Aquaman

رویداد Justice League: Drowned Earth آتلانتیس را به راحتی به عنوان بخش مهمی از دنیای دی‌سی نمایش می‌دهد. در این داستان، لژیون دووم باعث شد که پوسایدن آب‌های زمین را نفرین کرده و باعث ایجاد عواقب بسیار بدی شود.

آکوامن نیز به همراه دیگر اعضای لیگ عدالت، باید با شکل بالاتری از خدایان مقابله کنند. در پایان این داستان نیز آکوامن باید تصمیمات مهمی بگیرد که سرونشت او را در دنیای دی‌سی برای همیشه تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: American Tidal

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک Aquaman

درحالی که فیلم لیگ عدالت و آکوامن نمایی تیره‌تر را از داستان‌های آکوامن به نمایش گذاشتند، بهترین کمیک آکوامن ، Aquaman: American Tidal، دقیقاً نقطه تقابل آن است. طی این داستان، آکوامن تلاش می‌کند تا بخشی از سن دیگو را که درحال غرق شدن است، نجات دهد. هرچند که او در این امر شکست می‌خورد.

غرق شدن سن دیگو به تنهایی بیسار عجیب است اما چیزی که آن‌ را عجیب‌تر می‌کند،‌ این است که مردم سن دیگو حتی نیاز به نجات داده شدن نداشتند. درواقع تمام این مردم توانایی نفس کشیدن زیر آب را به دست آورندند. کنون آکوامن باید با این بحران عجیب سن دیگو که حالا با عنوان ساب دیگو شناخته می‌شود، دست و پنجه نرم کند.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: The Trench

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک آکوامن

پس از رویداد‌ بزرگ Flashpoint، اکنون تمام ابرقهرمانان دی‌سی باید باری دیگر راه خود را در زمین جدید 52 آغاز کنند. آرتور کوری نیز از جمله همین ابرقهرمانان است و در زمین 52 باری دیگر به پادشاه هفت دریا، آکوامن، تبدیل می‌شود.

مجموعه کمیک 6 جلدی Aquaman: The Trench بر شخصیت آکوامن در این جهان جدید تمرکز دارد. همچنین در همین حال، تهدید رو به رشد ترنچ در زیر دریا، چیزی است که آکوامن را درگیر می‌کند. اگر به دنبال بهترین کمیک آکوامن با داستانی نو و متفاوت هستید، این کمیک به شما پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

JLA: The Obsidian Age

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کتاب های کمیک آکوامن

گاهی اوقات اهمیت هرکسی زمانی آشکار می‌شود، که از بین رفته باشد. کمیک JLA: The Obsidian Age نیز دقیقاً به همین موضوع می‌پردازد. پس از ناپدید شدن آتلانتیس و آکوامن در این کمیک، دستیار او، تمپست، تلاش می‌کند تا لیگ عدالت را متقاعد به سفر در زمان و نجات آکوامن و سرزمینش است.

این کمیک یک خط داستانی متناوب دارد و رمز و راز ناپدید شدن آکوامن را روایت می‌کند. نحوه تلاش اعضای لیگ عدالت برای نجات آکوامن در یکی از بهترین کتاب های کمیک آکوامن ، به ما ثابت می‌کند که آکوامن و آتلانتیس بخشی جدایی ناپذیر از دنیای دی‌سی است.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: The Crown Comes Down

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن, بهترین کمیک های Aquaman

گاهی اوقات بدترین چیز در رابطه با حاکم بودن، بار سنگین تاج و تخت است. آکوامن نیز باید این بار را در Aquaman: The Crown Comes Down که از بهترین کتاب های کمیک آکوامن است تحمل کند. به عنوان پادشاه آتلانتیس، آکوامن وظایف بسیار زیادی دارد که باید به تمام آن‌ها رسیدگی کند.

هرچند که این به آن راحتی که به نظر می‌رسد نیست. این بار در بهترین کتاب کمیک Aquaman شاهد داستانی سلطنتی و نبردی میان پادشاهی‌ها خواهیم بود. جنبه‌ای از آکوامن که تاکنون کمتر به‌ آن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید:

Aquaman: Out Of Darkness

بهترین کمیک های آکوامن
بهترین کمیک های آکوامن

زمانی که دنیای جدید 52 با رویداد Convergence به پایان رسید،‌ سری کمیک Rebirth داستان‌هایی جدید را برای شخصیت‌های اصلی دنیای دی‌سی آغاز کرد. در کمیک Aquaman: Out Of Darkness نیز شاهد آرتور کوری خواهیم بود که خود را به عنوان پادشاه آتلانتیس پذیرفته است. اما این داستان تفاوت بسیار زیادی با دیگر داستان‌های آکوامن دارد.

این بار به جای اینکه ما شاهد یک نمای باشکوه از آتلانتیس کامل و  بی‌نقص باشیم، بیشتر به تهدیداتی بر می‌خوریم که تاکنون مشاهده نکرده بودیم. در این کمیک، مرا که به نظر تنها متحد آکوامن است، به همراه او باید به بررسی موضوعات مختلف نظیر توطئه‌های سیاسی، موجودات موجودیت‌های مرموز و تهدیدهای ویرانگر جهان بپردازند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های آکوامن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های آکوامن

نام واقعی آکوامن چیست؟

آرتور کوری‌‌‌ نام اصلی و واقعی آکوامن، پادشاه هفت دریا است.

آیا آکوامن اهل آتلانتیس است؟

بله و خیر. آکوامن فرزندی دو رگه با مادری آتلانتیسی و پدری اهل خشکی‌ها است. همچنین او به عنوان پادشاه حقیقی آتلانتیس شناخته می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *