بهترین کمیک های هرکول ؛ داستان‌هایی از فرزند زئوس در دنیای مارول

هرکول یکی از بهترین خدایان مارول است. پس تا پایان این نوشتار همراه فیگار باشید تا بهترین کمیک های هرکول در دنیای مارول را بشناسید.

هشدار: نوشتار بهترین کمیک بوک های هرکول حاوی اسپویل فیلم ثور: عشق و رعد می‌باشد!

سکانس پس از تیتراژ فیلم ثور: عشق و رعد، شخصیت هرکول را وارد دنیای سینمایی مارول کرد. با وجود انتخاب برت گلدشتاین برای این نقش که بیشتر در سریال تد لاسو شناخته می‌شود، احتمالاً طرفداران دوست دارند تا بدانند هرکول کیست. سفر هرکول از یک دشمن ثور تا تبدیل شدن به یکی از بهترین اعضای انتقام جویان،‌ تنها بخشی از داستان‌های او در دنیای مارول است.

بهترین کمیک های هرکول

داستان‌هایی از فرزند زئوس در دنیای مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های هرکول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول

استن لی و جک کردبی،‌ هرکول را همانند ثور و لوکی از افسانه‌ها و اساطیر قدیمی به کمیک‌های مارول آوردند. هرکول در بسیاری از داستان‌های کلیدی کمیک‌های مارول حضور دارد. احتمالاً حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نیز چنین اهمیتی داشته باشد. پس در ادامه با فیگار باشید تا به معرفی و بررسی بهترین کتاب های کمیک هرکول بپردازیم.

Avengers #10

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک های Hercules
بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک های Hercules

شماره دهم کمیک انتقام جویان، به طور فنی شامل اولین حضور هرکول در دنیای مارول می‌شود. سی سال بعد، کمیک Avengers Forever این قضیه را به طوری بازگو کرد که در آن هرکول یک فریبکار به نظر می‌رسید. البته که دلیل اینکار، ایجاد رقابت بین ثور و هرکول بود که هردو فرزند دو خدای مغرور و بزرگ بودند.

همچنین این شماره شخصیت ایمورتوس را معرفی می‌کند که بعدها مشخص می‌شود یکی از قدرتمندترین نسخه‌های کانگ فاتح است. او هرکول را از زمان خارج می‌کند تا با ثور بجنگد. با وجود نقش کلیدی کانگ فاتح در کتاب جدید دنیای سینمایی مارول، این کمیک اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

Avengers #267

شماره 267 انتقام جویان یک نبرد کلیدی از جنگ هرکول که اکنون عضوری از انتقام جویان است، و کانگ را به ما نشان می‌دهد. پیچیدگی و عمق داستان کانگ در این کمیک زمانی بیشتر می‌شود که عشق دیرینه‌اش راوونا و البته شورای کانگ‌ها باز می‌گردند.

هرکول ظاهراً کانگ را نابود می‌کند اما خیلی زود متوجه می‌شود که این کانگ تنها یک ربات بود. در ادامه انتقام جویان در دامی می‌افتند که به نظر می‌رسد کانگ قرار یک بار برای همیشه آن‌ها را نابود کند.

بیشتر بخوانید:

Hercules #1

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک بوک های هرکول

اولین کمیک سریالی انفرادی هرکول، در سال 1982 آغاز شد و شماره اول این کمکی نیز جزو بهترین کمیک بوک های Hercules محسوب می‌شود. در این کمیک، زئوس هرکول را از المپیوس بیرون می‌کند و او نیز در کهکشان‌ها می‌گردد تا زمانی که در کهکشان آندرومدا با گالاکتوس درگیر می‌شود.

طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که هرکول به ماجراجویی‌های خود در مینی سریال‌های دیگرش که توسط باب لیتون ساخته شده‌اند ادامه می‌دهد. همچنین لازم به ذکر است که تمام این داستان‌ها در قرن 24 و پس از اکثر داستان‌های مارول رخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

X-Treme X-Men #7

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک بوک های Hercules

نسخه‌های زیادی از هرکول در دنیای مارول وجود دارد و یکی از آن‌ها، عاشق ولورین در کمیک X-Treme X-Men #7 شد. این کمیک نشان می‌دهد که هرکول نیز می‌تواند زندگی آرام و شادی را داشته باشد و عشق را با نسخه قدرتمند ولورین که پنجه‌هایش از آدامانتیوم طلایی ساخته شده‌اند تجربه کند. بدین صورت، این شماره تبدیل به یکی از بهترین کمیک بوک های Hercules می‌شود.

در این دنیا، زئوس هرکول را به دلیل روابط عاشقانه‌اش با ولورین از المپیوس بیرون می‌کند. هرچند که این دو همچنان به زندگی با یکدیگر ادامه داده و از جهان‌های موازی حفاظت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

Thor #291

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کتاب های کمیک هرکول

هرکول و ثور اغلب در کمیک‌ها با یکدیگر خصومت دارند. با این حال‌ آن‌ها در شماره 291 کمیک ثور،‌ تیم شده و به جنگ با سلسیال‌ها می‌روند. ثور و هرکول یک ارتش ترکیبی از آزگاردی‌ها و المپیوسی‌ها را تشکیل می‌دهند تا با قدرت بیشتری با سلستیال‌ها مقابله کنند.

این خط داستانی می‌تواند به سادگی وارد دنیای سینمایی مارول شود زیرا تمام شخصیت‌های اصلی آن،‌درحال حاضر در دنیای سینمایی مارول حضور دارند. همچنین چنین داستانی می‌تواند بخش اساطیری سینمای مارول را به اوج خود برساند.

بیشتر بخوانید:

Avengers #274

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کتاب های کمیک هرکول

هرکول در شماره 274 انتقام جویان، با یکی از بزرگ‌ترین تهدیداتش مواجه می‌شود. گروه خدمه ویرانگر، در این کمیک به هرکول حمله می‌کنند. با وجود قدرت‌های خداگونه هرکول، او یک شکست بسیار بزرگ و وحشیانه را توسط این گروه تجربه می‌کند.

آن‌ها هرکول را چندین بار به کما می‌برند و دوباره این کار را تکرار می‌کنند. این کمیک یکی از بهترین کمیک های انتقام جویان نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Herc #7

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک بوک های Hercules

بخش زیادی از داستان‌های سرگرم کننده مارول در بهترین کمیک های Hercules قرار می‌گیرند. شماره هفتم کمیک Herc نیز این شخصیت را در خط داستانی جزیره عنکبوتی قرار می‌گیرند. در این داستان، هرکول و چندین شخصیت دیگر توسط عنکبوت نیش خورده و تبدیل به نسخه‌ای از مرد عنکبوتی می‌شوند.

ترکیب هرکول و مرد عنکبوتی، شخصیت Spider-Herc یا هرکول عنکبوتی را شکل می‌دهد که بدون شک یکی از قوی‌ترین نسخه‌های مرد عنکبوتی تاکنون است. کمی بعد نیز ملکه عنکبوت‌ها او را به بردگی گرفته و در برابر مردان ایکس قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Incredible Hercules #120

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, برترین کمیک های هرکول

همانند دنیای کمیک، رویداد تهاجم پنهان بزودی به یکی از مهم‌ترین وقایع دنیای سینمایی مارول نیز تبدیل خواهد شد. هرکول نقشی کلیدی در این رویداد داشت و شماره 120 سری Incredible Hercules به همین مسئله می‌پردازد. هرکول با کلیبن، یک اسکرول ابدی و رهبر آن‌ها می‌جنگد و نبردی بسیار حماسی را شکل می‌دهد.

هرکول متوجه می‌شود که قدرت او و کلیبن تقریباً برابر است اما در نهایت با کمک اسنوبرد، پیروز نبرد می‌شود. آن‌ها باهم با استفاده از استخوان‌های یک خدای بزرگتر، به کلیبن حمله می‌کنند و او را می‌کشند. این کار ظربه عظیمی را به اسکرول‌ها وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Thor Annual #1

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, بهترین کمیک های Hercules

هرکول برای اولین بار در سال 1965 و در کمیک Thor Annual وارد دنیای مارول شد. جک کربی، طراح افسانه‌ای مارول، هرکول و ثور را در اولین نبردشان با سبکی کلاسیک و بسیار جذاب به تصویر می‌کشد. رقابت این دو شخصیت، در چند صفحه از این کمیک می‌گذرد.

با توجه به اینکه زئوس به هرکول درستور داده است تا از ثور به خاطر اقداماتش انتقام بگیرد، احتمالاً در آینده دنیای سینمایی مارول نیز شاهد چنین مبارزه‌ای خواهیم بود. اولین نبرد آن‌ها در دنیای سینمایی مارول می‌تواند برخی از تصاویر نمادین و کلاسیک این کمیک را در سینما بازسازی کند.

بیشتر بخوانید:

Tales To Astonish #79

بهترین کمیک های هرکول
بهترین کمیک های هرکول, برترین کمیک های هرکول

هرکول بارها با ثور جنگید اما شاهد بزرگترین نبرد او در کمیک‌ها، مربوط به شماره 79 کمیک Tales To Astonish باشد. این داستان کلاسیک برای اولین بار هرکول را در مقابل هالک قرار داد. هالک در این کمیک، باری دیگر قدرت‌های فوق بشری خود را به مخاطبان و البته هرکول ثابت کرد.

این شماره یک بار دیگر شامل تصاویر خیره کننده جک کربی و داستانی از استن لی است. این داستان تمایل هرکول در جنگیدن صرفاً برای اثبات قدرتش را نشان می‌دهد. با این حال، ما شاهد طبیعت خوب او نیز هستیم که در نهایت با هالک و ثور دوست می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های هرکول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های هرکول

‌هرکول کیست؟

هرکول فرزند زئوس و یک نیمه خدا در اساطیر یونان است که در کمیک‌های مارول نیز به تصویر کشیده شده است.

آیا هرکول یک ابرشرور است؟

خیر. هرکول درگیری‌های زیادی با ثور دارد و بارها به عنوان دشمن او دیده شده است اما هرکول همچنان یکی از مهم‌ترین اعضای انتقام جویان است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *