بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار + [عکس]

کاپیتان آمریکا یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ کمیک بوک است. ما نیز تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا تشکیل دهیم.

دنیای سینمایی مارول به کاپیتان آمریکا کمک کرد تا به یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های سینمای قرن بیست و یکم شود. اما مشخص است که این شخصیت سابقه بسیار طولانی‌تری در دنیای کمیک بوک دارد. حتی بسیاری از داستان‌های کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول، از بهترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا الهام گرفته‌اند.

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا

چطور کاپیتان آمریکا به رقیب سوپرمن تبدیل شد؟

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا

وبسایت Ranker که برای رتبه بندی‌های مردمی ساخته شده است، لیستی از برترین کمیک های کاپیتان آمریکا با نظر مردم دارد. ما نیز تصمیم گرفتیم تا رتبه بندی سایت Ranker را بررسی کرده و تمام موارد آن را به طور کامل تحلیل، و به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای نوشتار بهترین کمیک بوک های Captain America با فیگار همراه باشید.

Captain America: White

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کمیک های Captain America

اگرچه کاپیتان آمریکا شخصیتی است که به خوبی در جامعه مدرن جا بیافتد، اما همچنان جنگ جهانی دوم،‌ دوران طلایی کاپیتان آمریکا بود. کمیک Captain America: White، یکی از بهترین کتاب های کمیک کاپیتان آمریکا است که به شیوه‌ای هیجان انگیز یکی از ماجراهای قدیمی این شخصیت را روایت می‌کند.

داستان این کمیک در رابطه با کاپیتان آمریکا و متحدانش را دنبال می‌کند که درحال متوقف کردن رد اسکال از حمله به فرانسه هستند. این کمیک برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاپیتان آمریکا به عنوان قهرمان را برجسته، و برخی از ایرادات این شخصیت را کمتر می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که این کمیک، تمرکز زیادی بر دوستی کاپیتان آمریکا و باکی بارنز دارد.

بیشتر بخوانید:

Death Of The Dream

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, برترین کمیک های کاپیتان آمریکا

شاید کاپیتان آمریکا محبوب‌ترین ابرقهرمان مارول نبوده باشد، اما همانطور که دنیای سینمایی مارول نشان داد، او یک شخصیتی بخصوص در دنیایی اشباع از ابرقهرمانان است.

داستان کمیک مرگ یک رویا،‌ به میراث کاپیتان آمریکا می‌پردازد. زیرا کاپیتان آمریکا در رویداد جنگ داخلی، دستگیر و متعاقباً ترور شد. این کمیک نشان می‌دهد که کاپیتان حتی در تاریک‌ترین لحظاتش یک ابرقهرمان بود. همچنین با وجود چندین ابرقهرمان بزرگ، همچنان خلأ کاپیتان آمریکا پس از مرگش در این کمیک احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Under Siege

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, برترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا

اگرچه کمیک Under Siege از لحاظ فنی باید در لیست بهترین کمیک های انتقام جویان باشد، اما نقش کلیدی کاپیتان آمریکا در این داستان، آن را در لیست بهترین کمیک های Captain America نیز جای می‌دهد. داستان این کمیک بر بارون زیمور تمرکز دارد که تیم جدیدی از Masters of Evil را جمع کرده تا انتقام جویان را از بین ببرد و در عین حال، کاپیتان آمریکا را با اهداف خاص شخصی شکنجه کند.

تصور انتقام جویان به یک تیم ضعیف، کمی دشوار است اما آن‌ها در این کمیک شکست می‌خورند. با این حال، حماسی‌ترین لحظات داستان زمانی است که کاپیتان آمریکا شخصاً تیم را علیه زیمو رهبری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

The Strange Death Of Captain America

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کمیک بوک های Captain America

کاپیتان آمریکا بارها در کمیک‌ها مرده است. اما کمیک The Strange Death Of Captain America نه تنها او را می‌کشد، بلکه به این موضوع می‌پردازد که ممکن است استیو راجرز در تمام این مدت کاپیتان آمریکا نبوده باشد.

داستان این کمیک در رابطه با ریک جونز است که با این فقدان کنار می‌آید و حسی هنری و سورئال را به مخاطبان انتقال می‌دهد. در طول این داستان، مخاطبان برای یک پایان بسیار هیجان انگیز آماده می‌شوند که ممکن است قابل پیشبینی باشد اما بسیار سرگرم کننده است.

بیشتر بخوانید:

The Death Of The Red Skull

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کمیک های Captain America

اگرچه کاپیتان آمریکا تاکنون با شرورهای بسیار زیادی در دنیای کمیک رو به رو شده است، اما بدون شک بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها رد اسکال است. این دو یک تاریخچه طولانی با یکدیگر دارند که ریشه‌هایش در جنگ جهانی دوم است. اما کمیک The Death Of The Red Skull، رویارویی نهایی آن‌ها محسوب می‌شود.

در این کمیک، رد اسکال یک مرد مسن‌تر نمایش داده می‌شود که تصمیم دارد تا پیش از مرگش، برای آخرین بار از کاپیتان آمریکا انتقام بگیرد. برای انجام چنین کاری، رد اسکال تلاش می‌کند تا کاری کند که کاپیتان آمریکا او را بکشد و بدین صورت، انتقام خود را گرفته باشد. نبرد بین کاپیتان آمریکا و رد اسکال در این کمیک، یک نبرد بسیار حماسی است.

بیشتر بخوانید:

Man Without A Country

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, برترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا نماد کشور ایالات متحده است. با این تفاسیر، شاید کمی سخت باشد که او را یک قانون شکن و مخالف ایالات متحده حساب کنیم. کمیک Man Without A Country نیز به همین مسئله می‌پردازد و همانند فیلم جنگ داخلی در دنیای سینمایی مارول، کاپیتان آمریکا را تبدیل به یک قهرمان قانون شکن می‌کند.

در این کمیک، رد اسکال خاطرات کاپیتان را می‌دزدد و از آن‌ها برای متهم کردن او به اعمال خیانت آمیز استفاده می‌کند. این منجر به تبعید کاپیتان آمریکا از کشور می‌شود اما او نیز تصمیم می‌گیرد تا همچنان به عنوان یک ابرقهرمان سرکش به مسیر خود ادامه دهد. مسائلی که در این کمیک به آن‌ها پرداخته می‌شود، دلیلی است که آن را در لیست برترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

War & Remembrance

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, برترین کمیک های کاپیتان آمریکا

در طول تاریخچه کمیک‌ها، کاپیتان آمریکا قهرمانی بوده است که هم در دوران گذشته و هم در دوران مدرن نقش مهمی را ایفا کرده است. کمیک War & Remembrance نیز یک تعادل را بین این جنبه مهم کاپیتان آمریکا ایجاد می‌کند. داستان این کمیک همانند یک ماجراجویی قدیمی است اما همزمان وضعیت نمادین کاپیتان را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

کاپیتان با تعدادی از شرورها نظیر باتروک و استراکر در این کمیک مبارزه میکند. همچنین او با برخی شخصیت‌های قدیمی‌تر نظیر یونیون جک و یا بارون بلاد متحد می‌شود. این کمیک حتی این ایده را مطرح می‌کند که کاپیتان آمریکا می‌تواند رئیس جمهور ایالات متحده شود.

بیشتر بخوانید:

Operation Rebirth

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کتاب های کمیک کاپیتان آمریکا

همانطور که بالاتر نیز گفتیم، رد اسکال بزرگ‌ترین دشمن کاپیتان آمریکا در تمام داستان‌های او است. با این حال، یکی از بهترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا داستان اتحاد کاپیتان آمریکا و رد اسکال را روایت می‌کند. در این کمیک، کاپیتان آمریکا دوباره منجمد شده است و این بار رد اسکال او را از یخ بیرون می‌آورد تا با کمک کاپیتان، از تسخیر جهان توسط آدولف هیتلر جلوگیری کند.

این کمیک ادای احترامی است که سبک داستان‌های قدیمی کاپیتان آمریکا. همچنین این کمیک به شیوه‌ای جالب، به داستان عاشقانه بین استیو راجرز و شارون کارتر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

Captain America No More

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کتاب های کمیک کاپیتان آمریکا

طرفدارن سینما در سال 2019 و پس از فیلم پایان بازی، مجبور بودند تا با بازنشستگی کاپیتان آمریکا کنار آیند. اما او بارها سپر خود را در کمیک‌ها رها کرده بود. به یادماندنی‌ترین آن‌ها نیز کمیک Captain America No More یا کاپیتان آمریکایی دیگر نیست بود. در این کمیک، استیو راجرز از کاپیتان آمریکا بودن فاصله می‌گیرد و جان واکر خشن‌تر، تبدیل به جایگزین او می‌شود.

مشاهده شخص دیگری که سپر کاپیتان آمریکا را به دست می‌گیرد، راهی عالی است که با به یاد بیاوریم استیو راجرز چقدر قهرمان است. همچنین این داستان به این مسئله نیز می‌پردازد که استیو راجرز حتی اگر کاپیتان آمریکا نباشد، همچنان یک قهرمان باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

The Winter Soldier

بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا
بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا, بهترین کمیک بوک های Captain America

افراد زیادی وجود دارند که Captain America: The Winter Soldier را بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول تا به امروز می‌دانند. بنابراین جای تعجبی نیست که کمیک الهام بخش آن فیلم، در رتبه اول لیست بهترین کمیک بوک های کاپیتان آمریکا قرار گیرد. این کمیک داستان مقابله کاپیتان آمریکا با یک قاتل مرموز شوروی معروف به سرباز زمستان را روایت می‌کند. اما در پایان این داستان، کاپیتان متوجه می‌شود که سرباز زمستان کسی نیست جز دوست صمیمی‌اش باکی بارنز که شست و شوری مغزی داده شده است.

شاید طرفداران ندانند که باکی در آن زمان شخصیت محبوبی در کمیک‌ها نبود. او سال‌ها‌ پیش به عنوان دستیار کاپیتان آمریکا معرفی شد اما این کمیک، او را تبدیل به صمیمی‌ترین دوست کاپیتان کرد که منجر به داستان‌هایی کاملاً احساسی می‌شود. همچنین شخصی‌ترین مبارزه کاپیتان آمریکا، در همین کمیک شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا کیست؟

کاپیتان آمریکا لقب استیو راجرز، یک ابرسرباز آمریکایی است. البته که تاکنون افراد دیگری نیز نظیر باکی بارنز، سم ویلسون و جان واکر لقب کاپیتان آمریکا را داشته‌اند.

اولین کمک کاپیتان آمریکا کدام است؟

این شخصیت برای اولین بار در شماره اول سری کمیک کاپیتان آمریکا و در سال 1941 حضور یافت.


2 thoughts on “بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار + [عکس]

  1. سلام و وقت بخیر

    ترجمه ، نگارش و ویرایش این همه مطلب با این حجم از گستردگی (از مارول تا DC) واقعا نشانه شور و اشتیاق و علاقه هست.
    واقعا خسته نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *