بهترین کمیک های بلید ؛ شکارچی خون آشام های مارول را بشناسید

درحالی که بلید در راه ورود به دنیای سینمایی مارول است،‌ بهترین کمیک های بلید این شخصیت می‌توانند اطلاعات بیشتر از او به شما دهند.

از آنجایی که مارول با سریالی همچون مون نایت بخش تاریک‌تر خود را به دنیای سینما و تلوزیون نمایش داد، طرفداران شدیداً منتظر ورود شخصیت بلید و البته شکل گیری گروه میدنایت سانز در سینمای مارول هستند. بزودی ماهرشالا علی در یکی از فیلم های جدید مارول،‌ نقش بلید را ایفا کرده و وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد.

بهترین کمیک های بلید

شکارچی خون آشام های مارول را بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های بلید را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک های بلید

بلید یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک مارول است که با عنوان شکارچی خون آشام شناخته می‌شود. او عهد بسته است تا جهان را از شر خون آشام‌ها خلاص کند. همچنین او یکی از بهترین اعضای انتقام جویان و پسران نیمه شب است.

Tomb Of Dracula #10

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک های بلید

شماره دهم کمیک مقبره دراکولا، برای اولین بار شخصیت بلید را معرفی می‌کند. در این کمیک، دراکولا، ارباب خون آشام‌ها، به یک کشتی تفریحی حمله می‌کند و بلید نیز برای محافظت از انسان‌ها، به سراغ او می‌رود. اگرچه بلید هنرهای رزمی خود را به خوبی در این کمیک نشان می‌دهد، اما در نهایت دراکولا به آب پریده و با قول انتقام، فرار می‌کند.

ولفمن و کولان بلید را به عنوان یک شخصیت در عصر برنز کمیک بوک معرفی می‌کنند. مهارت ولفمن در نوشتن داستان‌های ترسناک و هنر طراحی کولان، باعث خلق بسیاری از بهترین کمیک بوک های Blade شد.

بیشتر بخوانید:

Marvel Preview #3

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک بوک های Blade

شماره سوم Marvel Preview اولین کمیک انفرادی بلید محسوب می‌شود. این کمیک طرفداران را با بلید بیشتر آشنا کرده و مرشد او را معرفی می‌کنند. همچنین پایان جذاب این داستان، آن را وارد لیست بهترین کمیک بوک های بلید می‌کند.

این کمیک بیشتر به یک رمان گرافیکی شباهت دارد. همچنین به مسائلی همچون نژاد پرستی می‌پردازد که اهمیت زیادی در آن کمیک داشت. برخی المان‌ها نظیر داستان تراژدیک نیز که از معرفه‌های بلید است، در این کمیک دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

Blade The Vampire Hunter #1-10

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک های Blade

اولین کمیک سریالی که به نام خود بلید ثبت شده است، تعداد زیادی از دشمنان او نظیر دراکولا، دیکن فراست و وارنا را به نمایش می‌گذارد که به دنبال قدرت در شهر نیویورک هستند. هرچند که متحدی جدید به نام بیبل جان، به بلید کمک می‌کند تا مقابل آن‌ها بیاستد.

ادگینتون با تکیه بر بسیاری از داستان‌های بزرگ پیش از این، تمام عناصر حیاتی داستان بلید را گردهم می‌آورد و آن‌ها را در قالب یک کمیک سریالی می‌سازد. این داستان پر از شخصیت‌های گوناگون و خون آشام‌های متلاشی شده است.

بیشتر بخوانید:

Blade: Crescent City Blues

بهترین کمیک های بلید
برترین کمیک بوک های بلید

نفرت انگیزترین دشمن بلید، دیکن فراست، با همکاری ملکه جاودانه نیواورلئان، ماری لاوو، کنترل خون آشام‌ها را در بیگ ایزی به دست آورده است.

کولان یکی از خالقان این کمیک، از اثر رنگ‌های متضاد روشن در ساخت تمام کمیک‌هایش استفاده می‌کند. همچنین گلدن به عنوان نویسنده، به طرز ماهرانه‌ای گفتگوی بین بلید و برخی از قدیمی‌ترین دوستانش به زندگی بازگشته‌اند را روایت می‌کند. او نشان می‌دهد که چگونه نفرت بلید از خون آشام‌ها به معنی عشق او به انسانیت است. بدون شک Blade: Crescent City Blues از بهترین کمیک های Blade بوده و تمام طرفداران بلید از آن لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

Blade #1-5

بهترین کمیک های بلید
برترین کمیک های بلید

این سه شماره بلید در سال 2006 و 2007، علاوه بر طراحی‌ و دیالوگ‌های کم نظیر، هرچیزی که طرفداران می‌خواهند را ارائه می‌دهد. از رویارویی با یک مرد عنکبوتی خون آشام، تا دکتر دووم،‌ بابانوئل، ولورین و حتی یک هلی کریر شیلد پر از خون آشام.

این سریال به طرز هنرمندانه‌ای ساخته شده و از طریق فلش بک‌ها در طول داستان، بینشی عالی از جزئیات گذشته بلید را ارائه می‌دهد. همچنین این کمیک اهمیت لوکاس کراس، پدر بلید را در گذشته او مشخص کرده و نشان می‌دهد که چگونه بلید به چنین قاتلی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

Ultimate Avengers 3 #1-6

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک های بلید

یکی از برترین کمیک های بلید که در جهان اصلی 616 جریان ندارد، 6 شماره اول جلد سوم Ultimate Avengers است. این کمیک علاوه بر بلید، جزو بهترین کمیک های انتقام جویان نیز محسوب می‌شود. در این کمیک، پس از آلود شدن دردویل، استیک، کاپیتان آمریکا و هالک، داستان به شیلد کشیده می‌شود. در نهایت ما شاهد یک مبارزه بسیار حماسی بین گروه انتقام جویان با رهبری بلید و ابرقهرمانان خون آشام هستیم.

میلار یک داستان عجیب و غریب از دنیای آلتمیت می‌سازد که او را به رهبر انتقام جویان تبدیل می‌کند. انتقام جویان آلتیمیت یکی از غیر معمول و البته برترین کمیک بوک های بلید است که می‌توانید بخوانید.

بیشتر بخوانید:

Spirits Of Vengeance #1-5

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک بوک های Blade

در کمیک Spirits Of Vengeance، بلید با اکراه می‌پذیرد تا با دایمون هلستروم، ساتانا و گوست رایدر متحد شود و برای نابودی نکروداموس تلاش کنند. این کمیک حال و هوای نوستالوژیک پسران نیمه شب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کمیک دارای پنل‌هایی باشکوه است که بسیار هنرمندانه طراحی شده و چشم‌اندازهای تخیلی بهشت و جهنم را به تصویر می‌کشد. این کمیک پنج شماره‌ای، در لیست بهترین کمیک بوک های بلید قرار گرفته و جنبه‌های جذابی از این شخصیت را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

Wolverine Vs Blade Special #1

بهترین کمیک های بلید
برترین کمیک بوک های بلید

در کمیک Wolverine Vs Blade Special، جهش یافته‌ها به بلید می‌رسند. زمانی که ولورین در سر راه بلید قرار می‌گیرند، هر دو تصور می‌کنند که دیگری بخشی از جامعه خون آشام‌ها است. پس یک درگیری بزرگ بین قاتل خون آشام‌ها و ولورین خشمگین شکل می‌گیرد.

گوگنهایم و ویلکینز با استفاده از دو ابرقهرمان محبوب، این داستان خشن، تاریک و جذاب را ایجاد می‌کنند. این داستان ثابت می‌کند که گوگنهایم و ویلکینز یک زوج بسیار عالی برای ساخت کمیک‌ هستند.

بیشتر بخوانید:

Strikeforce #1-9

بهترین کمیک های بلید
برترین کمیک های بلید

پس از رویداد جنگ قلمروها که جزو بهترین کمیک های فانتزی مارول است، بایفراست نابود شد و تغییر شکل دهندگان نیز به زمین آمدند و به دنبال حکومت هستند. پس بلید با آنجلا، دایمون هلستروم، اسپکتروم، زن عنکبوتی و سرباز زمستان تیم می‌شوند تا با آن‌ها مقابله کنند.

بیشتر بخوانید:

Death Of Doctor Strange: Blade

بهترین کمیک های بلید
بهترین کمیک های Blade

پس از مرگ دکتر استرنج، بزرگترین محافظ زمین از بین رفت. بلید درحالی که درحال مبارزه با خون آشام‌های درحال کودتا است، باید با مهاجمان فرابعدی نیز مقابله کند. همچنین حضور ویکتور، یکی از معدود افرادی که بلید او را دوست خطاب می‌کند، این داستان را تبدیل به یکی از بهترین کمیک بوک های بلید می‌کند.

تصاویر رنگارنگ این کمیک، مفهوم مرگ را بسیار هنری‌ نمایش می‌دهند. این کمیک به خوبی به دشمنی بین دراکولا و بلید می‌پردازد و همزمان دشمن‌هایی کاملاً جدید و محافظ را برای او معرفی می‌کند. لازم به ذکر است که مرگ دکتر استرنج یکی از بهترین کمیک های دکتر استرنج نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بلید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های بلید

خالق بلید کیست؟

مارو وولفمن و جین کولان به صورت مشترک بلید را برای مارول کامیکس خلق کردند.

اولین کمیک بلید کدام است؟

شماره دهم کمیک مقبره دراکولا، برای اولین بار شخصیت بلید را معرفی می‌کند. همچنین شماره سوم Marvel Preview اولین کمیک انفرادی بلید محسوب می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *