جذاب ترین مانهوا های پایان یافته ؛ بهترین مانهواهایی که به پایان رسیده اند

مانهواهای به پایان رسیده بسیاری وجود دارد که بسیار سرگرم کننده هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین مانهوا های پایان یافته آشنا شوید.

در دهه اخیر، مانهواهایی که به پایان رسیده‌اند توانسته‌اند توجه بسیاری از طرفداران مانگا را جلب کنند. این داستان‌ها که در کشور کره جنوبی ساخته می‌شوند، دارای هنر شگفت‌انگیز و شخصیت‌های باورنکردنی جالب می‌باشند. مانهواهای محبوب پایان یافته زیادی وجود دارند که می‌توانند برای طرفداران مانگا جذاب باشند. از ژانر اکشن تا تکه‌ای از رندگی، مانهواهای جذاب پایان یافته بسیار سرگرم کننده هستند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مانهوا های پایان یافته

معرفی برترین مانهوا هایی که به پایان رسیده‌اند

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهوا های پایان یافته را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

در دنیای مانهوا، ژانرهای مختلفی وجود دارد که باعث شده است هر فرد با هر سلیقه‌ای بتواند یک داستان جذاب را پیدا کند. یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی که می‌تواند برای داستان‌ها مختلف بیافتد، وقفه در انتشار آن یا کنسل شدن کل مانهوا است. برای همین، کاملا منظقی می‌باشد که چرا برخی به دنبال برترین مانهوا های پایان یافته هستند. پس اگر می‌خواهید با بهترین مانهوا هایی که به پایان رسیده‌اند آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Noblesse

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

Noblesse یکی از محبوب‌ترین مانهواهای جهان در تمام دوران است. این داستان درگیری بین خون آشام‌ها، گرگ‌ها و انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. این داستان اکشن‌های زیادی را به همراه دارد که تماشای آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده و فوق‌العاده است. طرح این داستان بیشتر بر روی اکشن متمرکز شده است. این مانهوا به طور خاص بر مبارزات فردی تمرکز می‌کند، بنابراین سبک هنری آن بسیار واضح است.

در زمان‌های اخیر، رای هیچ دانش قبلی از علم و فناوری بشری ندارد. بنابراین برای آشنایی با جدول زمانی کنونی، او خدمتکار خود، فرانکشتاین را پیدا می‌کند. فرانکشتاین مدیر یک دبیرستان در کره جنوبی است. رای برای یادگیری بیشتر درباره زمان کنونی تصمیم می‌گیرد به مدرسه بپیوندد. او در آنجا با نوجوانی به نام شین وو ملاقات می‌کند، ملاقاتی که زندگی او را کاملا متفاوت می‌کند.

Peerless Dad

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

داستان این مانهوا یک رزمی کار حرفه‌ای به نام Noh Gajang را دنبال می‌کند که از پس چالش‌های زندگی خود به راحتی بر می‌آید و اصلا تسلیم نمی‌شود. سفر او شامل نبردهای زیادی در طول راه است و همچنین با مسائلی مانند ازدواج و پدری روبرو می‌شود. با این حال که او دارای مشکلات زیادی در زندگی است، چرا Noh Gajang تسلیم نمی‌شود؟

Bastard

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

هیچ جایی وجود ندارد که سون جین بتواند آرامش پیدا کند. او در مدرسه به دلیل طبیعت آرام و ظاهر ضعیفش به طرز ب‌ رحمانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. با این حال، این منبع اصلی وحشت غیرقابل تصور جین نیست. چیزی که او بیش از هر چیز دیگری از آن می‌ترسد پدر خودش است.

برای بسیاری، پدر جین یک تاجر موفق، سامری خوب و پدری دلسوز است. اما این فقط یک نمایش می‌باشد. در حقیقت، او یک قاتل سریالی دیوانه است و جین همدست ناخواسته او می‌باشد. سال‌هاست که آنها این حقه را انجام می‌دهند و پلیس نمی‌تواند آنها را دستگیر کند. با این حال، وقتی پدرش به یون کیون، یک دانشجوی زیبا علاقه مند می‌شود، جین باید تصمیمی بگیرد – بزدلی باشد که او را مانند بقیه به چوبه دار می‌فرستد یا پسری باشد که از والدین شرور خود سرپیچی می‌کند.

Sweet Home

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

چا هیون یک دانش آموز دبیرستانی منزوی است که روزهایش را در اتاقش با بازی‌های ویدیویی می‌گذراند. اما زمانی که او تمام خانواده‌اش را در یک تصادف رانندگی غم انگیز از دست می‌دهد، مجبور می‌شود خانه و سبک زندگی بی‌دغدغه‌اش را پشت سر بگذارد و به تنهایی به یک آپارتمان جدید نقل مکان کند.

با این حال، همسایگان مزاحم و بی‌پولی او به زودی به کمترین نگرانی او تبدیل می‌شوند زیرا مردم اطراف او ناگهان شروع به تبدیل شدن به هیولاهای وحشتناک می‌کنند و جهان را در هرج و مرج آخرالزمانی فرو می‌برند.

اوضاع زمانی بدتر شد که هیون متوجه می‌شود که خودش کم کم در حال تبدیل شدن به یک هیولا است، در حالی که صدای مرموز در سرش بلندتر و بلندتر می‌شود. با پایان یافتن زمانش، هیون باید با دیگر مستاجران همکاری کند تا علت شیوع بیماری را کشف کند و راهی برای زنده ماندن در این دنیای جدید ناامیدکننده بیابد، در حالی که تمام مدت برای حفظ انسانیت خود می‌جنگد.

Max Level Returner

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

یک روز هیولاهای یک بازی با عجله وارد دنیای زمین شدند و شروع به حمله به مردم کردند و همه را کشتند. ارتش توانایی شکست این هیولاها را نداشت. در آن لحظه بازیکنان برگشتند. بازیکنانی که قبلاً تعداد زیادی از آن هیولاها را در بازی شکست داده‌اند، اکنون توانایی‌های کاراکترهای خود را در واقعیت بدست آورده‌اند. اکنون این بازیکنان تنها کسانی هستند که می‌توانند زمین را از دست این هیولاها نجات دهند.

این مانهوا به دلیل خط داستانی آن در بین طرفداران بسیار محبوب است. Max Level Returner داستانی را توصیف می‌کند که در آن هیولاها به زمین حمله می‌کنند. این مانهوا دارای سبک هنری بسیار خوبی است که توسط صحنه‌های اکشن عالی پشتیبانی می‌شود. داستان آن همچنین شخصیت‌ها را بسیار زیبا توصیف می‌کند.

What’s Wrong With Secretary Kim

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

What’s Wrong With Secretary Kim توسط جئونگ گیونگ یون نوشته شده و کیم میونگمی آن را به تصویر کشیده است. این مانهوا بر اساس رمانی به همین نام در سال 2013 ساخته شده است. این سریال آنقدر محبوب بود که یک منهوا و همچنین یک درام کره‌ای 16 قسمتی را تولید کرد که بین 6 ژوئن تا 26 جولای سال 2018 پخش شد.

وقتی میسو، منشی افسانه‌ای معاون خودشیفته لی یانگ جون، می‌خواهد پس از 9 سال از شرکت خود استعفا دهد، مشکلاتی بین آن‌ها به وجود می‌آید که او شروع به ایجاد احساسات برای میسو می‌کند و تلاش می‌کند او را از ترک شرکت باز دارد. این مانهوا برای طرفداران کمدی‌های رمانتیک محل کار مانند Wotakoi: Love Is Hard For Otaku عالی است.

Something About Us

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

چیزی درباره ما توسط لی یون جی نوشته و تصویرسازی شده است. برای بسیاری از کلیشه‌های ژانر عاشقانه آماده شوید زیرا این مانهوا دارای عشق‌های دوران کودکی است. داستان این مانهوا دو دوست دوران کودکی را دنبال می‌کند که اکنون در دانشگاه هستند. دا گایونگ و هان ووجین اغلب با یک زوج اشتباه گرفته می‌شوند.

اگرچه دیگران آنها را به عنوان یک زوج می‌بینند، آن دو خود را به عنوان دو دوست صمیمی می‌دانند. از آنجا که رابطه آنها مرز بین دوستان و عاشقان را محو می‌کند، آنها نمی‌دانند چگونه آن را برای خود یا دیگران توصیف کنند. در پایان، رابطه آنها بسیار پیچیده‌تر می‌شود.

Siren’s Lament

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

لیرا که از زندگی معمولی خود راضی است، تا حدودی یک فرد خجالتی می‌باشد. با این حال، سبک زندگی راحت او زمانی که به طور تصادفی در دنیای آژیرها فرو می‌رود، ناگهان به بیراهه می‌رود. او اکنون که در یک موقعیت ناآشنا قرار گرفته است، باید تصمیمات مهمی را در طول داستان بگیرد.

درگیر یک نفرین، لیرا خواهد فهمید که دنیای او ممکن است بسیار بزرگتر از آن چیزی باشد که تا به حال تصور می‌کرد. حضور مانهوا Siren’s Lamnet در فهرست بهترین مانهوا های تمام شده یک اولویت برای ما بود.

Freaking Romance

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

یک داستان ماوراء الطبیعه درباره یک زندگی مستقل، پیدا کردن آپارتمان رویایی خود و کشف اینکه مکان جدید شما توسط یک غریبه خوش تیپ از بعد دیگری تسخیر شده است. مطمئنا، او نمی‌تواند شما را ببیند و شما نمی‌توانید او را لمس کنید، اما چه کسی گفته است که هر رابطه‌ای به نحوی عالی شروع می‌شود؟ مانهوا Freaking Romance دارای یکی از عجیب‌ترین داستان‌های دنیای مانهوا می‌باشد. اما همین غیرعادی بودن آن باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد.

The Weight of Our Sky

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

یک نوجوان عاشق موسیقی مبتلا به OCD هر کاری که می تواند انجام می دهد تا راه خود را برای بازگشت به مادرش در جریان شورش های مسابقه ای تاریخی در سال 1969 در کوالالامپور، مالزی پیدا کند.

The Weight of Our Sky داستانی جالب، جسورانه و صادقانه است که امکان پیچیدگی در واقعیت زندگی با بیماری روانی را فراهم می‌کند. این نوع صداقت بسیار نیروبخش است و به چیزی طنین انداز و دلخراش تبدیل می‌شود. اگر به مانهواهای تاریخی علاقه زیادی دارید، The Weight of Our Sky می‌تواند برایتان جذاب باشد.

AXED

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

با اکسلیا آشنا شوید. از زمانی که او یک دختر کوچک بود، تنها چیزی که می‌خواست انجام دهد این بود که یک شکارچی هیولا شود. سرسخت و پرتلاش، او برای رسیدن به آرزویش سخت کار کرد. سپس در روزی که او از مدرسه شکارچی هیولا فارغ التحصیل شد، در حالی که تمام زندگی حرفه‌ای‌اش در پیش بود، جهان صلح ابدی بین هیولاها و انسان‌ها را اعلام کرد. اکنون، با داشتن مدرک بی‌فایده، و هیچ مهارت شغلی مناسب، اکسلیا باید هر شغلی را که می‌تواند پیدا کند، انجام دهد.

اکسلیا در کنار یک دیو عاقل اما ناتوان و یک زن درختی زیبا که ریشه‌هایش به خاک نمی‌رسد، مصمم است ماجراجویی که می‌خواهد را بیابد، حتی اگر این ماجراجویی در یک شغل با حداقل دستمزد باشد.

DICE

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های پایان یافته

چه از لحاظ ظاهر، نمرات، یا زندگی اجتماعی، Dongtae یک بازنده کامل است. وقتی دانشجوی محبوب انتقالی، تائبین به او فرصتی می‌دهد تا همه چیز را تغییر دهد، دانگتای مسیری را برای درست کردن اوضاع در پیش می‌گیرد. این دنیای DICE است، جایی که یک تاس می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد.

The Greatest Villain

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا پایان یافته

تصور کنید کسی به شما قول می‌دهد که چیزی را آموزش دهد اما در نهایت شما را رها می‌کند. چه خواهید کرد؟ درست مثل همین، شخصیت اصلی ما در دبیرستانش به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفت تا اینکه با پسری به نام کیدو آشنا شد.

کیدو قول داد سه ترفند را به ساوو آموزش دهد تا تبدیل به بزرگترین شرور دنیا شود. کیدو دو ترفند به ساوو یاد داد اما بدون آموزش ترفند سوم او را کاملا رها می‌کند. این مانهوا دارای داستانی است که دل خوانندگان را خواهد شکست.

The Breaker

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا های تمام شده

هان چون وو معلم جدید یک آکادمی مشهور است. او قوی‌ترین رزمی کار کل دنیل می‌باشد. چون وو تمام 9 کرسی قدرت را در طول زندگی خود فتح کرده است. در ابتدا، شی وون یک ترسو و همیشه هدف قلدرها بود، طوری که گاهی او را برده یکدیگر نیز می‌کردند. در این زندگی عذاب‌آور او تصمیم می‌گیرد خود را بکشد. با این حال، زمانی که او چون وو را ملاقات می‌کند، ماجرای او عوض می‌شود.

این منهوا در میان تمام موارد دیگر موجود در این لیست منحصر به فرد است. The Breaker هنرهای رزمی را به عنوان ساختار قدرت خود پوشش می‌دهد. همچنین سبک هنری آن مانند مانگا سیاه و سفید است. اگرچه بر خلاف سایر مانهواها، این سبک هنری صحنه‌های اکشن را تاثیرگذارتر می‌کند.

Bloody Sweet

بهترین مانهوا های پایان یافته
بهترین مانهوا هایی که به پایان رسیده‌اند

شین نیریم که مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و طرد شده است، به دنبال راهی برای خروج از زندگی بد خود می‌باشد. او هیچ دوستی ندارد، طرفدار دعوا کردن نیست و به سادگی درد را تحمل می‌کند. همه اینها زمانی عوض می‌شود که نیریم با ولاد فتچو، یک خون آشام چند صد ساله که ناخواسته با نائریم پیمان خون می‌بندد، ملاقات می‌کند.

تنها آرزوی فتچو این است که انسان شود. تنها راه برای انجام این کار نوشیدن خون یک جادوگر است. با گذشت هر ثانیه، این دو یاد می‌گیرند که زخم‌های خود را التیام دهند، زیرا با دوستی‌های از هم پاشیده، پیوندهای خانوادگی تاریک و سایه‌های وحشتناک گذشته فتچو مواجه می‌شوند.

Solo Leveling

بهترین مانهوا های پایان یافته
برترین مانهوا های پایان یافته

این اثر جزو مانهواهای معروف کره‌ای است و شهرت آن به اندازه‌ای می‌باشد که احتمالاً شما نیز با آن آشنایی داشته باشید. این مانهوا نیز همانند بسیاری از دیگر مانهواها، براساس یک رمان به همین نام ساخته شده است. با توجه به امتیاز این مانهوا در سایت MyAnimeList، مانهوا Solo Leveling بهترین مانهوا پایان یافته می‌باشد.

لازم به ذکر است که عده زیادی این مانهوا را یکی بهترین مانهواها با ژانر اکشن می‌نامند. داستان این مانهوا در رابطه با شخصی به نام سونگ جین وو است. او یک شکارچی با رده E می‌باشد که قصد دارد تا سطح خود را تقویت کند. در این مانهوا می‌توانیم شاهد تلاش‌های سونگ جین وو برای تبدیل شدن به یک شکارچی رده S باشیم که بالاترین رده‌ در میان شکارچیان است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهوا های پایان یافته سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “جذاب ترین مانهوا های پایان یافته ؛ بهترین مانهواهایی که به پایان رسیده اند

  1. مانهوا (کی من رنسس کرد یا / چگونه پرنسس شدم) هم تمام شده و قشنگه هم از نظر داستان هم پیچیده است اولاش هم طنز و ماجرا جوی شخصیت ها را هم خوب به تصویر کشیدن تقریبا بیشتر شخصیت ها بیوگرافی و گذشت میگه ، ازدواج دوباره ملکه هم قشنگه و تمام شده زیاد کلیشه نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *