بهترین نسخه های لوکی ؛ از سیلوی و شاه لوکی، تا رئیس جمهور لوکی

سریال لوکی نسخه‌های مختلفی از این شخصیت‌ را به بینندگان معرفی کرد. اما همچنان بخش زیادی از بهترین نسخه های لوکی در کمیک‌های مارول هستند.

لوکی خدای شرارت اسکاندیناوی است که به دنیای مارول نیز راه یافت. در دنیای سینما نیز لوکی یک شخصیت بسیار محبوب است. به طوری که حتی پس از مرگش نیز یک سریال اسپین آف برای او ساخته شد. سریالی که تبدیل به اثر قابل توجهی در فاز چهارم مارول شد. اما همین سریال نقشی کلیدی در معرفی نسخه‌های موازی لوکی به طرفداران داشت.

بهترین نسخه های لوکی

از سیلوی و شاه لوکی، تا رئیس جمهور لوکی

شما می‌توانید فهرست بهترین نسخه های لوکی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین نسخه های لوکی
بهترین نسخه های لوکی

ما پیش‌تر برخی از بهترین کمیک های لوکی را در فیگار به شما معرفی کرده‌ایم. در همین داستان‌ها، چندین نسخه از لوکی وجود داشتند. دنیای سینمایی مارول نیز چند نسخه جدید از لوکی را معرفی کرد که حتی در کمیک‌ها وجود نداشتند. در ادامه قصد داریم تمام آن‌ها را بررسی کرده و به معرفی بهترین ورژن های Loki بپردازیم.

لوکی تمساح (Alligator Loki)

لوکی تمساح در قسمت چهارم سریال لوکی

یکی از بهترین ورژن های لوکی تاکنون، نسخه‌ای است که تنها یک بار در سریال دیزنی پلاس لوکی دیده شده است. با اینکه تاکنون حتی یک بار نسخه تمساج لوکی در کمیک‌های مارول حضور نداشته است، اما این شخصیت در قسمت چهارم و پنجم سریال لوکی دیده شد.

ممکن است این تمساح نسخه‌ای از لوکی باشد که به شکل یک تمساح تغییر شکل یافته است. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد تا همانند جهان‌های سریال ریک و مورتی،‌ این تمساح از دنیایی آمده باشد که تمامی ساکنان آن تمساح هستند.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور لوکی (President Loki)

بهترین نسخه های لوکی
پوستر تبلیغی جمع‌آوری رای برای رئیس جمهور لوکی

شاید کنار هم قرار گرفتن واژه رئیس جمهور و لوکلی برای عده زیادی عجیب باشد. اما حتی لوکی نیز در یک بازه زمانی تصمیم گرفت تا با پاک کردن تصویر تاریکی که از خودش در ذهن جامعه شکل گرفته بود، تبدیل به رئیس جمهو جدید ایالات متحده شود.

او با دروغ گویی باعث شد محبوبیت بسیار زیادی بین مردمی پیدا کند که سال‌ها پیش خودش به آن‌ها حمله کرده بود. این داستان نه یک داستان ابرقهرمانی، بلکه یک کمیک بوک در رابطه با سیاست است. داستانی که شاید تمام طرفداران کمیک بوک از آن لذت نبرند اما جزو بهترین کمیک های مارول تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

شاه لوکی (King Loki)

بهترین نسخه های لوکی
بهترین نسخه های لوکی

بدون شک شاه لوکی یکی از قوی ترین نسخه های لوکی است. او نسخه‌ای از آینده لوکی است که توانست به طرز وحشیانه‌ای تاج و تخت را از برادرش ثور گرفته و تبدیل به شاه جدید آزگارد شود.

این نسخه از لوکی که برخلاف همیشه برنده نبرد شد، با عنوان ایکول نیز شناخته می‌‌شود.

بیشتر بخوانید:

لوکی زمین TRN707

بهترین نسخه های لوکی
لوکی زمین TRN707 با لباسی متشکل از تمام سنگ‌های ابدیت

یکی از جالب‌ترین و بهترین ورژن های لوکی مربوط به زمین TRN707 است. البته که او از قدرتمندترین نسخه‌های این شخصیت نیز محسوب می‌شود و با در ختیار داشتن تمام سنگ‌های ابدیت، تبدیل به یکی از قوی ترین شرور های مارول شد.

این نسخه از لوکی در یک جهان‌ موازی در رویداد Infinity Wars سال 2017 دیده شد. لازم به ذکر است که او علاوه بر در اختیار داشتن سنگ‌های ابدیت، قدرت کنترل میولنیر را نیز به دست آورده بود که او را بسیار قدرتمند می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بچه لوکی (Kid Loki)

بهترین نسخه های لوکی
بهترین نسخه های لوکی

بچه لوکی نقش کوتاهی در سریال لوکی داشت اما این شخصیت جزو بهترین نسخه های Loki در کمیک‌های مارول است. پس از مرگ لوکی در سال 2010، او باری دیگر در قالب یک کودک متولد شد. اگرچه او فرصتی دوباره برای زندگی داشت، اما هیچکس به او اعتماد نکرد و این آسیب بزرگی به بچه لوکی رساند.

با این حال، او در ادامه تبدیل به یکی از بهترین اعضای انتقام جویان جوان تبدیل می‌شود. با وجود بخش زیادی از اعضای انتقام جویان جوان که همین حالا در دنیای سینمایی مارول حضور دارند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جمع شدن این گروه را در سینما نیز مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

بانو لوکی (Lady Loki)

بهترین نسخه های لوکی
بهترین نسخه های لوکی

اگرچه سیلوی در دنیای سینمایی مارول به نحوی لیدی لوکی یا بانو لوکی محسوب می‌شود، اما این شخصیت تفاوت‌های زیادی در کمیک‌ها دارد. پس از مرگ لوکی در رگناروک، او برای اولین بار در شماره 5 کمیک ثور در سال 2008 حضور یافت.

لیدی لوکی در بدن لیدی سیف تناسخ یافته بود و شخصیتی کاملاً متفاوت از لیدی سیف در دنیای سینمایی مارول را به مخاطبان نشان داد. اگرچه درنهایت لیدی لوکی بدن سیف را رها کرد، اما این شخصیت همچنان در جهان‌های موازی مارول وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

لوکی مغرور (Boastful Loki)

بهترین نسخه های لوکی
تصویری از بچه لوکی و لوکی به همراه پتک میولنیر مغرور در قسمت چهارم سریال لوکی

یکی از قوی ترین نسخه های لوکی که در سریال لوکی حضور یافته‌ است، لوکی مغرور نامیده می‌شود که به نظر می‌رسد نسخه‌ای از میولنیر را در دست داد. البته که این نسخه از میلونیر بسیار متفاوت است و ابعاد بسیار بزرگتری دارد که باعث می‌شود از میلونیر بودن آن اطمینان نداشته باشیم.

با این حال، می‌تواند میلونیر را بلند کند و همین او را تبدیل به یکی از قوی ترین نسخه های لوکی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لوکی کلاسیک

بهترین نسخه های لوکی
ریچارد ای گرانت در نقش لوکی کلاسیک در سریال لوکی

لوکی کلاسیک در سریال لوکی، شخصیتی است که لباسش از نسخه‌های کلاسیک و قدیمی‌تر لوکی در کمیک‌ها الهام گرفته است. همچنین او بسیار پیر است و شخصیت پردازی جذابش، باعث می‌شود همین حضور کوتاهش در سریال او را به یکی از بهترین نسخه های Loki تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

لوکی موازی (Variant Loki)

بهترین نسخه های لوکی
تصویری از لوکی با لباس TVA در قسمت دوم سریال لوکی

لوکی موازی شخصیت اصلی سریال لوکی است. او درواقع لوکی اصلی دنیای سینمایی مارول است اما از زمان پس از وقایع فیلم انتقام جویان، مسیر بسیار متفاوتی را در کرده و وارد سازمان TVA شد. همچنین او مسیر احساسی بسیار متفاوت را طی کرد که آرک شخصیتی جذابی را برای او به وجود آورد.

این احتمال وجود دارد که این نسخه لوکی نیز در آینده به نحوی وارد خط زمانی اصلی دنیای سینمایی مارول شود. با این حال چیزی که واضح است، لوکی موازی از لوکی اصلی دنیای سینمایی مارول بسیار محبوب‌تر واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

سیلوی (Sylvie)

بهترین نسخه های لوکی
سیلوی به عنوان لیدی لوکی در سریال لوکی

اگرچه سیلوی به نظر نسخه اقتباسی لیدی لوکی است، اما می‌توانیم او را کاملاً متفاوت از لیدی لوکی و به عنوان یکی دیگر از بهترین ورژن های Loki معرفی کنیم. سیلوی یک لوکی است که دیگر نمی‌خواهد لوکی باشد. پس از دوران کودکی دلخراشش، او توسط سازمان TVA دستگیر شد و پس از فرار از آن‌ها، تصمیم گرفت تا انتقام خود را گرفته و یک بار برای همیشه TٰVA را نابود کند.

کنار هم قرار گرفتن لوکی و سیلوی در سریال لوکی، یکی از بهترین زوج‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را شکل داد. همچنین این احتمال وجود دارد که به نحوی سیلوی تبدیل به لوکی اصلی آینده دنیای سینمایی مارول شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین نسخه های لوکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین نسخه های لوکی

آیا سیلوی لیدی لوکی است؟

سیلوی براساس شخصیت لیدی لوکی از کمیک‌ها اقتباس شده است با این حال تفاوت‌های بسیار زیادی بین این دو شخصیت وجود دارد که راه سیلوی را از لیدی لوکی جدا می‌کند.

آیا لوکی مذکر است؟

خیر. لوکی عملاً جنسیتی ندارد و با قدرت تغییر شکل خود، می‌تواند به هر جنسیتی که می‌خواهد تغییر شکل دهد.


One thought on “بهترین نسخه های لوکی ؛ از سیلوی و شاه لوکی، تا رئیس جمهور لوکی

  1. ولی اون لوکی موازی،شخصیتش دقیقا مخالف چیزی بود که خود لوکی تو دنیای مارول نشون میداد،اینا جدان .. ولی تو سریال کاراکتر اصلی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *