بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم (All Of Us Are Dead)

همه ما مرده‌ایم یک سریال کره‌ای زبان از نتفلیکس به نویسندگی چون سونگ ایل و کارگردانی لی جائه کیو و کیم نام سو است. با نوشتار بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم همراه فیگار بمانید.

این سریال بر اساس وبتون Now at Our School اثر Joo Dong-geun است. ما همه مرده ایم روایتگر داستان دانش آموزان یک مدرسه (بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی) است که وقتی معلوم می‌شود ویروس زامبی (بهترین فیلم های ویروسی 2022) بین مردم پخش شده، درون مدرسه خود حبس می‌شوند.

بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم

سریال هایی شبیه All Of Us Are Dead

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم خواهید خواند به شرح زیر است:

ژانر زامبی (بهترین فیلم های کره ای زامبی محور) در طول سال ها فراز و نشیب های خود را داشته است. اخیراً با فیلم هایی مانند Blood Quantum و تجدید حیات فرنچایز Resident Evil (نقد فصل اول سریال رزیدنت اویل تاریکی بی نهایت) شروع به بازگشت کرده است. در ادامه با فیگار بمانید تا شما را با بهترین سریال های شبیه ما همه مرده ایم آشنا کنیم.

نقد فصل 1 سریال All of Us are Dead 2022 

Kingdom – Stream On Netflix

علیرغم اینکه این سریال در یک دوره تاریخی (بهترین فیلم ها و سریال های تاریخی 2022 و 2021) بسیار متفاوت می‌گذرد، حساسیت‌های وحشتناک کره ای (بهترین فیلم ها و سریال های ترسناک ژاپنی 2022 و 2021 و تمام دوران) همانند سریال All of Us Are Dead به خوبی منعکس می‌شود. کینگدام دسیسه‌های کاخ دوره چوسون را با یورش زامبی‌های شرور در هم می‌آمیزد زیرا یک بیماری ویروسی در دربار سلطنتی پخش می‌شود.

هر دو سریال با تمرکز عمدی بر کنش فانتزی (بهترین فیلم های فانتزی 2022)، کار بزرگی را در به تصویر کشیدن فرهنگ کره در مقاطع مختلف تاریخی انجام می‌دهند و در عین حال بر انسانیت جهانی هر دوره زمانی تاکید می‌کنند.

The Walking Dead – Stream On Netflix

سخت است که مجموعه‌ای از سریال‌های تلویزیونی زامبی محور (بهترین فیلم ها و سریال های زامبی 2022) سطح بالا را جمع‌آوری کنید و از سریال پرطرفدار و پیشرو The Walking Dead، صرفنظر کنید. علاوه بر گریم فوق‌العاده‌ای که در سرتاسر این سریال برجسته است، این درام باعث می‌شود با تعلیق منحصربه فردی که در روابط بین شخصیت‌ها ایجاد می‌کند شما را تا انتها درگیر کند.

این سریال داستان زندگی پلیسی را نشان می‌دهد که در یک مأموریت تیر می‌خورد و به کما می‌رود. وقتی بیدار می‌شود، متوجه می‌شود همهٔ مردم شهر تبدیل به مردهٔ متحرک شده‌اند و شهر به‌هم ریخته‌است.

Z Nation – Stream On Netflix

می توان گفت که Z Nation سریالی بهتر از The Walking Dead است، با اکشن (بهترین سریال های اکشن 2022) خستگی ناپذیر زامبی‌محور که بر ملودرامی که سراغ دارید متفاوت است. این توصیف در مورد All of Us Are Dead نیز صدق می‌کند، جایی که قتل عام بی امان در طول ساختار روایی سریال، طرفداران را تا انتها با خود همراه می‌کند.

Z Nation دارای مجموعه‌ای جذاب از شخصیت‌هایی است که ریشه‌یابی و دنبال کردن آن‌ها بسیار آسان است، زیرا در طول یک آخرالزمان (بهترین سریال های ماوراءالطبیعه 2022 و 2021) کابوس‌وار زامبی‌طور به دنبال پناهگاه می‌گردند. علاوه بر این، می‌توان یک شباهت واقعی بین نقش Cheong-san در All of Us Are Dead و نقش 10k در Z-Nation ایجاد کرد، دو شخصیت جوان بسیار شجاع که همه چیز را برای نجات دوستان خود قربانی می‌کنند.

Black Summer – Stream On Netflix

پس از معرفی Z Nation، وقت آن است که برای به تصویر کشیدن مفاهیمی از جنس زنده ماندن (بهترین فیلم ها و سریال های ژانر بقا 2022) از تابستان سیاه، که توسط نتفلیکس تولید شده است، حرف بزنیم. داستان در روزهای اولیه یک دنیای آخرالزمانی (سریال های ترسناک 2022 و 2021) زامبی‌وار اتفاق می‌افتد، جایی که یک مادر مجرد (جیمی کینگ) ناامیدانه به دنبال دختر گم شده خود می‌گردد. تابستان سیاه دارای لحن جدی و فضاسازی دراماتیکی است که در سریال All of Us Are Dead هم ارائه شده است و بر اهمیت خانواده در این فرآیند تأکید دارد.

Sweet Home – Stream On Netflix

سازندگان این سریال با وجود طرح رویارویی انسان با هیولاها، از درگیری با این سوژه به عنوان اصلی‌ترین نکته اثرشان فاصله معنا‌داری می‌گیرند. در عوض سازندگان این سریال از عامل هیولا به عنوان یک استعاره موذیانه برای نشان دادن درگیری عمیق و درونی انسان با خود واقعی‌اش بهره برده‌اند. به واقع سریال Sweet Home اثری آخرالزمانی و ترسناک است که جهان خشنِ ترسیم شده در آن نوعی از فرمول آثار بقا محور را به نمایش می‌گذارد.

The Uncanny Counter – Stream On Netflix

اگر کسی زامبی‌ها را با شیاطین عوض کند، All of Us Are Dead بسیار شبیه The Uncanny Counter است، یک درام کره ای ترسناک و فانتزی با ساختار روایی قدرتمند که باید آن را ببینید.سریال شکارچیان شگفت انگیز

سو دال می (Bae Suzy) دختر سخت کوش و پرتلاشیست که از شیوه زندگی خود متنفر است و برای رسیدن به استقلال و تاسیس شرکت خود و پولدار شدن، کارهای پاره وقت زیادی انجام می‌دهد، از طرفی نام دو سان (Nam Joo Hyuk) موسس شرکت Samsan Tech، فردی باهوش و موفقیست که در ابتدای کارش دچار شکست می‌شود…

Hellbound – Stream On Netflix

از نظر سینمایی، «همه ما مرده‌ایم» بسیار شبیه به فیلم فوق‌العاده قطار به بوسان محصول 2016 به کارگردانی سانگ هو یون است. یون همچنین کارگردانی سریال ترسناک Hellbound را برعهده داشت که در آن جانوران ماورایی هیولاگونه به طور ناگهانی ظاهر می‌شوند و بشریت را تهدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

Betaal – Stream On Netflix

اگر به سریال‌های زامبی‌طور که فرهنگ و افسانه‌های اساطیری متفاوتی را بررسی می‌کند، علاقه دارید… سریال هندی Betaal از نتفلیکس را نباید از دست بدهید. داستان در یک دهکده دورافتاده و جنگ زده هند اتفاق می‌افتد که در آن یک سرباز و نیروهای زامبی شده‌اش باید با یک گردان انسانی مقابله کنند.

Squid Game – Stream On Netflix

وقتی صحبت از پربیننده‌ترین سریال های کره ای نتفلیکس می‌شود، قطعا باید سریال Squid Game را از زیر نظرتان رد کنید. در واقع، بزرگترین سریال تاریخ نتفلیکس که تاریخ سریال‌سازی کره‌ای را زیر و رو می‌کند و مفاهیمی چون بازی زندگی و مرگ را در جهانی پر از کثافت مطرح می‌کند.

حقیقت این است که طرفداران All of Us Are Dead احتمالا قبلا بازی ماهی مرکب (تحلیل فلسفی سریال Squid Game) را دیده اند. در روند سریال ما همه مرده‌ایم می‌بینید که شخصیت‌ها برای فرار از شیوع زامبی‌ها، اغلب از بازی‌های مبتکرانه و تاکتیک‌های اتاق فرار برای زنده ماندن به روش‌هایی شبیه به سریال Squid Game (سوتی های سریال sQUID gAME)‌ استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های شبیه همه ما مرده ایم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *