جذاب ترین بازیگران مرد ترک در سال 2023 + نظر هوش مصنوعی

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی در سال 2023 از نظر شما کدام بازیگران هستند؟ اوزچیویت، کیوانچ و چاتای از جمله بازیگرانی‌اند که پیوسته در صدر قرار دارند.

استفاده از اصطلاح خوشگل ترین بازیگر ترکیه مرد به جا نیست؛ اما در این نوشتار می‌توانید به جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه 2023 از نگاه سایت فیگار آشنا شوید. در صورت پسند بازی آن‌ها به تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایشان بنشینید.

بیشتر بخوانید: خوشگل‌ترین و جذاب‌ترن بازیگران زن ترک در سال 2023 + نظر هوش مصنوعی

نامزدهای خوش تیپ ترین بازیگران ترکیه 2023

  • کرم بورسین
  • بوراک دنیز
  • بوراک اوزچیویت
  • انگین آکیورک
  • جان یامان
  • کیوانچ تاتلیتوغ
  • آلپ نوروز
  • یوسف چیم
  • برک آتان

خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی

خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی
خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی
  1. Kıvanç Tatlıtuğ (کیوانچ تاتلی توع)
  2. Çağatay Ulusoy (چاعتای اولسوی)
  3. Engin Akyürek (انگین آکیورک)
خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی
خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی

4. Burak Özçivit (بوراک اوزچیویت)
5. Mehmet Günsür (مهمت گونسور)
6. Barış Arduç (باریش آردوچ)

خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی
خوشتیپ ترین بازیگر مرد ترکیه بر اساس هوش مصنوعی

7. Tolga Sarıtaş (تولگا ساریتاش)
8. Buğra Gülsoy (بوعرا گولسوی)

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

لیستی از جذاب‌ترین مردان ترکیه

Kıvanç Tatlıtuğ

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه 2023
جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه 2023

تقریبا غالب ایرانی و طرفداران سریال‌های ترکی با بازیگر جذاب ترکیه با نام کیوانچ تاتلی‌توع آشنا هستند؛ البته اکثرا او را با نام بهلول به خاطر دارند. کیوانچ در سریال‌های معروف بسیاری همچون: عشق ممنوع، کوزی گونی، شجاع و زیبا، سعید و شورا و “تصادف” حضور داشته است.

اوج هنر او را می‌توان در فیلم سینمایی “رویای پروانه” و “زود باش پسرم” مشاهده کرد. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ۲۰۰۲ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد. پخش چند سریال او در شبکه فارسی زبان جم تی‌وی باعث محبوبیت او در ایران شد. سریال یاکاموز در ژانر فانتزی آخرین سریال ترکی نتفلیکس است که در سال 2022 منتشر شد و کیوانچ در آن به ایفای نقش پرداخته است.

Çağatay Ulusoy

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه 2023
جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه 2023

چاعتای اولسوی متولد 1990 است. او مدل ترکی بود که برنده مسابقه مدلینگ در ترکیه شد و به عنوان بهترین مدل ترکیه در این سال لقب گرفت و در همین شب به عنوان بهترین مدل سال نیز انتخاب شد. بعد از این اتفاق در سال 2010، از او برای بازی در سریال‌های بسیار دعوت شد. سال 2011 در سریال فریحا، چاعتای به ایفای نقش امیر پرداخت و از آن به بعد محبوبیت به دست آورد.

ایفای نقش یامان در سریال جزر و مد بر شهرت او افزود. در سال 2016 نیز به همراه آراس بولوت اینملی، چتین تکین‌دور و بنسو سورال، در سریال نفوذی حضور داشت و با این اسامی همبازی بود. تقریبا غالب فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها حضور داشته است، جزء محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند. “دلیبال” و “خانه‌های کاغذی” که از فیلم‌های ترکی نتفلیکس است، از نمونه‌ فیلم‌های برتری هستند که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

در فیلم دلیبال، چاعتای نقش یک کاراکتری را بازی می‌کند که دچار اختلالات دو قطبی است و به خوبی از عهده نقش برآمده است. چاعتای در اولین سریال فانتزی و تاریخی ترکیه که از پلتفرم نتفلیکس به نمایش درآمد، “هاکان محافظ”، نقش هاکان محافظ و جد خودش را ایفا کرد. اخیرا در سریال “خیاط” به ایفای نقش پرداخته است که قرار است از پلتفرم دیزنی پلاس ترکیه به نمایش درآید.

Aras Bulut İynemli

زیباترین بازیگران مرد ترکیه
زیباترین بازیگران مرد ترکیه

آراس بولوت اینملی در سال 2011 فعالیت خود را با سریال “روزی روزگاری” و ایفای نقش مته آغاز کرد. او در این سریال درخشید و توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد. بعد از آن در فصلی از سریال تاریخی “حریم سلطان” نقش پسر سلطان سلیمان را ایفا نمود.

بعد از اتمام پروژه مارال برای شبکه تی‌وی 8، آراس در سریال نفوذی در نقش مرت حضور داشت و بسیار درخشید. نفوذی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اکشن مافیایی ترکی است که به تهیه کنندگی شرکت آی‌یاپیم تولید شده بود. بعد از آن نیز مدت طولانی دور نماند و در فصل پاییز 2017 با سریال گودال مهمان خانه مردم شد. سریال گودال در بسیاری از کشورهای دنیا همچون عربستان، امریکا، ایران، روسیه، کشورهای شرقی، استرالیا و کشورهای اروپایی محبوبیت فراوان به دست آورد.

بعد از گودال، وی در پروژه آتاتورک شرکت کرد و این سریال قرار است در سال 2023 از پلتفرم دیزنی پلاس به نمایش در آید. او اکنون یکی از چهره‌های تبلیغاتی دیزنی پلاس در ترکیه است.

Kerem Bürsin

نامزدهای خوش تیپ ترین بازیگران ترکیه 2023
نامزدهای خوش تیپ ترین بازیگران ترکیه 2023

کرم بورسین جذاب را از سریال‌های “در انتظار آفتاب” که یکی از بهترین سریال‌های مدرسه‌ای ترکی است و “تو در خانه ام را بزن” به خاطر داریم. کرم بورسین در کشورهای مختلفی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی و ایالات متحده آمریکا زندگی کرده‌است.

بورسین قبلاً در سال ۲۰۱۰ در فیلم‌های تلویزیونی آمریکایی از جمله Sharktopus بازی کرده بود. بورسین هر دو سینمای هالیوود و ترکیه را دنبال می‌کند و ترجیح می‌دهد از هر دو زبان انگلیسی و ترکی در هنگام بازی در فیلم‌هایش استفاده کند. کرم بعد از جدایی از سرنای ساریکایا، مدت کوتاهی را با پارتنرش هانده ارچل گذراند و بعد از یکدیگر جدا شدند.

“Unutursam Fısılda” و “Can Feda” از نمونه‌ فیلم‌هایی هستند که کرم در آن‌ها درخشیده است. بورسین با بازی در نقش «کرم سایر» در سریال در انتظار آفتاب از کانال D شناخته شد.

Burak Özçivit

زیباترین بازیگران مرد ترکیه
زیباترین بازیگران مرد ترکیه

بوراک اوزچیویت بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بیشتر برای بازی در نقش‌هایش در چکاوک (۲۰۱۳) و عشق سیاه (۲۰۱۵) شناخته شده‌ است. وی در حال حاضر در سریال داستان تاریخی و ماجراجویی مؤسس عثمان به عنوان عثمان خان|عثمان غازی بازی می‌کند.

او با فاحریه اوجن، بازیگر و مدل ترکیه در سال 2017 ازدواج کرد. فرزند اول آن‌ها پسر شیرینی به نام کارن است که در سال 2019 به دنیا آمد. فاحریه اکنون باردار است و منتظر تولد فرزند دومشان هستند.

بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود. پس از آن نیز به همراه همسرش فخریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

بوراک بعد از چکاوک باری دیگر به همراه فاحریه در فیلم سینمایی “عشق شبیه توست” همبازی شد و پس از آن در سریال پربینندهٔ عشق سیاه (Kara Sevda) به ایفای نقش پرداخت. همچنین پس از فیلم سینمایی “عشق شبیه توست” که نخستین تجربهٔ تهیه‌کنندگی او نیز به‌شمار می‌رود، در فیلم سینمایی “برادر من” به همراه مورات بوز، پینار دنیز و آصلی انور ایفای نقش کرد.

Onur Tuna

معروف ترین بازیگران مرد ترکیه
معروف ترین بازیگران مرد ترکیه

انور تونا بعد از حضور در سریال‌های بسیار، در سریال سیب ممنوعه به ایفای کاراکتر علیهان پرداخت. اما بعد از فصل یک از این سریال جدا شد و به عنوان کاراکتر اصلی در سریال “دکتر معجزه گر” نقش دکتر جراح فرمان ارییعیت را بازی کرد.

انور متولد چاناک‌کاله ترکیه در سال 1985 است. “Bi Küçük Eylül Meselesi”، “Ağır Romantik” و فیلم سینمایی کمدی ترکی جدید “Benden Ne Olur” از جمله فیلم‌هایی هستند که تونا در آن‌ها حضور داشته است.

Can Yaman

نامزدهای خوش تیپ ترین بازیگران ترکیه 2023
نامزدهای خوش تیپ ترین بازیگران ترکیه 2023

جان یامان سریال “ماه کامل” کجا و جان در سریال “پرنده سحرخیز” کجا؟ این بازیگر جذاب با اندام متناسب و عضلانی‌اش توجه بسیاری از هوادارانش را به خود جلب کرده است. او زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

جان یامان به تازگی در سریال‌های ایتالیایی نیز به ایفای نقش می‌پردازد. او نیز یکی از چهره‌های تبلیغاتی دیزنی پلاس در ترکیه است و سریال جدید او به زودی از این پلتفرم منتشر خواهد شد.

نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) می‌باشد که در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته‌است. سپس در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر به ایفای نقش پرداخت.

بازی در این سریال برای جان یامان موفقیت‌های بسیاری در کشور ترکیه و نیز در سطح جهانی در پی داشت. دوبله فارسی این سریال را با نام “عطر عشق” از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. جدیدترین سریال او سریال آقای اشتباه است. گفتنی است که در این سریال با با پارتنر سابقش یعنی اوزگه گورل ایفای نقش کرده‌است.

Kubilay Aka

خوشگل ترین بازیگر ترکیه مرد
خوشگل ترین بازیگر ترکیه مرد

کوبیلای آکا در سریال تاریخی “وطنم تویی” درخشید و بعد از آن در سریال “گودال” با ایفای نقش “جلسون” به محبوبیت رسید. همزمان با سریال گودال، در سریال نتفلیکس عشق 101 کاراکتر کرم را ایفا کرد. یکی از بهترین سریال‌های تینیجری ترکی که می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

بعد از آن کوبیلای در سریال تابستانی 2021 “Cam Tavanlar” و سریال “پسرم” حضور داشت که هر دو سریال‌های موفقی نبودند. هنوز خبری در رابطه با پروژه‌های جدید کوبیلای به گوش نرسیده است.

Uraz Kaygılaroğlu

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

اوراز کایگیلاراوغلو بازیگر توانمند ترکیه ای متولد ۳۰ ژوئن ۱۹۸۷ است. او با بازی در سریال “Pis Yedili” مشهور شد. در سال ۲۰۱۴ با ملیس ایزتن Melis Isiten ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک دختر به اسم ادا است. خیلی از دوستان اوراز، او شبیه به تام هاردی است.

سریال دختر سفیر یک سریال درام عاشقانه با نگاهی به رفتار دیپلماتیک است که اوراز در این سریال حضور داشت. در این درام ترکیه ای اوزار کایگیلار اوغلو با بازیگرانی همچون نسلیهان آتاگول، انگین اکیورک، تولین یازکان و ارهان آلپای همبازی است.

سریال اینترنتی “دقیقا دقیقا”، مینی سریال کمدی اجتماعی است که اوراز و نیلپری شاهین‌کایا در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. از سریال‌های اخیر او می‌توان به سریال “سه قرون” و سریال کمدی نتفلیکس ترکی “Ersan Kuneri” به کارگردانی جم ییلماز اشاره کرد. “سه قرون” را با دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید.

Burak Deniz

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

بوراک دنیز (زاده ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره‌ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

دو غریبه،‌ بمان، شاهماران، عشق‌های نیمه تمام،‌ داستان ما، ماراشلی، دروغگوهای کوچک شیرین، ملکه شب، جزر و مد و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که بوراک دنیز در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. در سریال دو غریبه بار دیگر با هانده ارچل همبازی خواهد شد.

Birkan Sokullu

خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

بیرکان سوکوللو بسکتبالیست اسبق و بازیگر فعلی ترکیه‌ای است که برای حضور در سریال‌های تلویزیونی به خصوص “فاتح”،”الیف”، “آهنگ زندگی” شناخته شده است. در سریال آهنگ زندگی با بورجو بیریجیک که اکنون در سریال‌های فاطما و دختر پشت پنجره به ایفای نقش می‌پردازد، همبازی بود.

اما سریالی که اخیرا بیرکان در آن درخشید، سریال روانشناختی و محبوب “آپارتمان بی‌گناهان” بود. این سریال با 71 قسمت از شبکه TRT1 به نمایش درآمد. در این سریال بیرکان با اسامی همچون: ازگی مولا، مروه دیزدار، فراح زینب عبدالله و بسیاری دیگر همبازی بود. برخی دیگر از جذاب‌ترین مردان ترکیه در ادامه نوشتار خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی برای شما معرفی شده‌اند. (ترتیب خاصی در معرفی آن‌ها لحاظ نشده است.)

  • Mehmet Günsür

    • مهمت گونسور
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Deniz Can Aktaş

    • دنیز جان آکتاش
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Buğra Gülsoy

    • بوعرا گولسوی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Barış Arduç

    • باریش آردوچ
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Ekin Koç

    • اکین کوچ
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Engin Öztürk

    • انگین اوزترک
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Alperen Duymaz

    • آلپرن دویماز
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • İbrahim Çelikkol

    • ابراهیم چلیک‌کول
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Kaan Urgancıoğlu

    • کاعان اورگانجی‌اوغلو
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
  • Alp Navruz

    • آلپ نوروز
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی
خوش تیپ ترین بازیگران مرد ترکی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *