آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل ؛ بررسی فصل ها، مپ ها و سلاح ها

در این نوشتار قصد داریم آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل بررسی نماییم. در ادامه این بررسی با ما در فیگار همراه باشید.

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل؛ فصل 5 بازی Call of Duty Mobile In Deep Water رو به پایان است و ما برای شروع فصل 6: The Heat آماده ایم.احتمالاً می‌دانید که شماره گذاری فصل های این بازی با پایان سیزن 13 ریست شد و این شماره گذاری از سر گرفته شد و سیزن 1 جدید New Order نام گذاری شد.

فصل بعدی 2021 فصل 6 است که سیزن بسیار جالبی است و بزرگ‌ترین سیزن بازی از نظر حجم محتوایی است که باید دانلود شود.

در این سیزن آپدیت گرافیکی چشمگیر و متحیر کننده ای صورت گرفته است و کلی اتفاقات دیگر و ما در فیگار همه چیزهایی که باید در مورد فصل بعدی Call of Duty Mobile بدانید را برای شما گردآوری کرده ایم، لذا برای آگاهی از محتوای آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل با ما در فیگار همراه باشید.

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل

بررسی فصل ها، مپ ها و سلاح ها

در ادامه فهرستی از مطالبی که در ادامه نوشتار آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل با آن مواجه خواهید شد آورده شده است:

  • فصل 6 CoD Mobile کی شروع می شود؟
  • مپ های جدید سیزن 6
  • سلاح های جدید فصل 6
  • گیم مود های جدید در فصل 6
  • کلاه خود ها و لباس های کازمتیک جدید در فصل 6
  • یادآوری آنچه در سیزن 5 اضافه شد
  • مپ های جدید سیزن 5
  • سلاح های جدید سیزن 5
  • گیم مود های جدید فصل 5
  • یادآوری آنچه در فصل 4 منتشر شد
  • تم قهرمانان اکشن دهه 80 در فصل 4
  • مپ های جدید سیزن 4
  • سلاح های جدید سیزن 4
  • گیم مود های جدید سیزن 4
  • یادآوری آنچه در فصل 3 منتشر شد
  • سلاح های جدید سیزن 3
  • نقشه های جدید سیزن 3
  • گیم مود های سیزن 3
  • یادآوری آنچه در فصل 2 منتشر شد : سلاح های جدید
  • گیم مود های جدید سیزن 2 
  • یادآوری آنچه در سیزن 1 اضافه شد

فصل 6 CoD Mobile کی شروع می شود؟

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵

فصل بعدی Call of Duty Mobile در 30 ژوئیه 2021 میلادی معادل با 8 مرداد 1400 شمسی شروع شد و The Heat نام دارد و می دانیم که محتوای اصلی این سیزن حول محور زامبی ها است.

شایعات حول محور آپدیت سیزن 6 به گونه ای شروع شد که همه تمرکز ها بر بازگشت مود زامبی به این بازی بود. در عکسی که به عنوان تیزری از این آپدیت منتشر شد نوعی کریستال از جنس اتر در یک آچار که در این عکس است، وجود دارد که به نیاز به سلاح های خاص اشاره دارد؛ سلاح هایی مانند گذشته نیستند. همچنین، زیر این آچار طراحی ای از یک برجک دفاعی را وجود دارد در مورد آن بعداً بیشتر توضیح خواهیم داد. ما می توانیم در تمام نقاط این عکس تکرار عبارت روز 0 شب 0 مشاهده کنیم . اشاره به روز و شب اغلب در رابطه با زامبی ها استفاده می شود و ما گمان می کنیم که این اشارات به حالت Undead Siege که در سیزن 6 اضافه خواهد شد، برمی‌گردد.  ما همچنین می دانیم که شاهد بازگشت برخی از شخصیت های اصلی خواهیم بود چرا که صداهایی آشنا در ویدیوی تیزر نشان داده شده است.

مپ های جدید سیزن 6

ما نقشه در های جدید فصل 6 نقشه ای به نام Slums را داریم. در تصویر زیر می توانید انعکاسی از مجسمه در حیاط مرکزی را مشاهده کنید. نقشه Slums برای اولین بار در Black Ops 2 منتشر شده بود.

قبلا توسط توسعه دهندگان تأیید شده بود که نقشه کلاسیک Nuketown به بازی باز خواهد گشت. در ماه های زمستان ، نقشه Nuketown Russia که ورژنی برفی و با تمی روسی بود نقشه معمولی Nuketown را جایگزین کرد اما، سیزن 6 با نامی مانند The Heat حاکی از آن است کخ وقت آن رسیده که Nuketown را یخ زدایی کرده و آن را به حالت نرمالش برگردانیم.

مدتی پیش یک نقشه صومعه در نسخه بتای چینی ظاهر شد و گیم پلی ای وجود دارد که به لطف YouTube می توانیم آن را مشاهده کنیم. این نقشه همچنین به صورت آزمایشی عمومی ساخته شده است و نشان می دهد که احتمالا این مپ در سیزن 7 به بازی اضافه خواهد شد. این نقشه به عنوان نقشه ای مالتی پلیر در نظر گرفته شده است.

ما همچنین دیده ایم که نقشه Stacks در نسخه Public Test این بازی ظاهر شد، بنابراین این نقشه ممکن است از Modern Warfare در آینده ای نزدیک به CODM بیاید.


بیشتر بخوانید:

تیزر بتل پس سیزن ۶ کالاف دیوتی موبایل ؛ بررسی

آموزش تصویری تنظیمات آواتار PUBG Mobile


سلاح های جدید فصل 6

در سیزن 6 Call of Duty Mobile دو سلاح عرضه شد. اولی یک SMG به نام MX9 است که به مجموعه گسترده ای که قبلاً ارائه شده است می افزاید و دومی تفنگ تک تیرانداز Rytec AMR است. این یک تفنگ تک تیرانداز نیمه اتوماتیک با کالیبر 50 است. این به این معناست که این سلاح برای وان شات کردن فوق العاده عالی است، اما با خشابی کم ظرفیت، باید مطمئن شوید که تک تک هدف های‌تان وان شات می‌کنید تا تیر کم نیاورید. همچنین یک ساتور و آچار به عنوان سلاح های تن به تن به بازی اضافه شده اند و پهباد های Hunter Killer Drone به صورت 4 تایی (به جای تک پهباد) به عنوان اسکور استریک (Scorestreak) به بازی اضافه شده است.

گیم مود های جدید در فصل 6

Activision گیم مود جدید بازی را مدتی پیش تأیید کرد که در آن قرار بود نقشه زامبی ها به نام Shi No Numa به نسخه چینی بازی باز گردد و همچنین قرار بود مود زامبی ها در بازه ای از سال 2021 به Call of Duty Mobile باز گردد و به نظر می رسد سیزن 6 دقیقا زمانی است که مود یاد شده به این بازی باز خواهد گشت. اگر به خاطر دارید مود زامبی ها در مارس 2020 که در واقع سال پیش بود از بازی حذف شد کنار و اکتیویژن در آن زمان گفته بود که این مود به قدر کافی انتظارات را برآورده نمی کند. اکنون یک تیزر کوتاه از Activision منتشر شده است که اشاره به بازگشت زامبی ها به Call of Duty Mobile دارد.

در این ویدیو Sakura که یکی از مناطق Battle Royale Isolated است، نمایش داده شده است و به نظر می‌رسد این منطقه یکی مناطق گیم مود Undead Seige خواهد بود. این گیم مود یک گیم مود بتل رویال خواهد بود که در آن شما باید پنج شب و روز زنده بمانید.

این جایی است که برجک ها وارد می شوند که در عکس تیزری که نمایش دادیم، آمده بود و دلیل اضافه شدن این برجک ها این است که باید محیطی دفاعی برای زنده ماندن در این گیم مود ایجاد کنید. یک تریلر جدید منتشر شده است که همه این جزئیات را نشان می دهد و تأیید می کند.


بیشتر بخوانید:

دانلود بازی PUBG New State برای اندروید و آیفون

آموزش ساخت لینک دونیت در Twitch


کلاه و لباس های کازمتیک جدید در فصل 6

شایعه ای وجود دارد وجود دارد که در نسخه بتای جدید اسلات هایی برای لود آوت وجود دارند که در آن ها می توانید برخی از مشخصات اسکین شخصیت خود را تغییر دهید.

تعداد زیادی کوله پشتی وجود دارد ، اما از اسلات های دیگر استفاده نشده است. در به کمیونتی آپدیت (Community Update) ششم ماه مه ذکر شد که از این کوله پشتی ها در به روز رسانی بعدی استفاده می شود ، و این نشان می دهد که می توانید کلاه و آیتم های بدنه منحصر به فردی را برای شخصی سازی بیشتر شخصیت های خود تهیه کنید.

یادآوری آنچه در سیزن 5 اضافه شد

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵

در این سیزن تم آب وجود داشت با شخصیت ها و عناصر Battle Pass مربوط به آن؛ بنابراین، مناسب است که برخی از نقشه های جدید با آب متناسب می‌بودند. اسکین های لنجدری بعضی گان ها در این آپدیت به گونه ای صدا تولید می‌کنند که انگار دارید از داخل آب شلیک می‌کنید و چند مپ با تم های اسلکه و بندر به بازی اضافه شدند.

مپ های جدید سیزن 5

اولین نقشه، نقشه ای با تم یک اسکله بود و سولدال هاربر نام داشت. این یک نقشه متوسط ​​است که برای گیم پلی 5v5 و 10v10 طراحی شده است و پر از فضاهای تنگ وجعبه بود تا بستر را برای جنگ هایی در فضای های کوچک را برای بازیکنان فراهم سازد. نقشه سولدال هاربر در Call of Duty اصلی قرار داشت.

تیزر بعدی مربوط به Docks بود که به راحتی شناخته شد. این به وضوح نقشه MW19 Gunfight است که در اسکله های لندن  قرار دارد و نقشه کوچکی است.

مپ Aniyah Incursion را از Modern Warfare بخاطر داریم و این مپ به شما امکان می‌دهد که فضای مجلل کاخ را با نبردهای مختلف در اتاق های مختلف و همچنین مناطق اطراف مشاهده کنید. این مپ برای مپ های 10v10 است و همچنین گیم مود های Ground Mission و Attack of the Undead را شامل می‌شود.


بیشتر بخوانید:

بازی dying light 2 ؛ بررسی و گیم پلی 

رفع لگ کالاف دیوتی و پابجی موبایل


سلاح های جدید سیزن 5

دو سلاح جدید در فصل 5 عرضه شد؛ اولی یک شاتگان Shorty است و آن را می‌توانستید در یک چالش فصلی بدست بیاورید. نام سلاح دومی که ارائه شد CR-56 AMAX است.

همچنین یک Operator Skill جدید به نام K9 Unit اضافه شد و پرکی به نام Gung-Ho برای افزایش سرعت و مهارت بهتر در حین دویدن نیز در این سیزن به بازی اضافه شد. همچنین یک کلاس کارکتر با عنوان Time Traveller به بازی اضافه شد که با آن در مود Battle Royale می‌توانید به عقب برگردید که در این ویدیو می توانید آن را مشاهده کنید.

گیم مود های جدید فصل 5

گیم مود های بازی در برخی زمینه ها دست خوش تغییراتی شدند. ما قبلاً بازگشت چندنفره 10v10 را مشاهده کردیم که مورد استقبال بالا قرار گرفت. و نقشه های جدید این مود تنوع بیشتری را برای بازیکنان فراهم کرد.

مود Cranked Confirmed دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، Cranked و Kill Confirmed با هم تلفیق شدند و مودی به نام Cranked Confirmed را ایجاد کردند، در حالی که مود Ground Mission، نسخه 10v10 از مود Domination است ، با پنج کپچر پوینت (capture points) که بسیار چالش برانگیز به نظر می رسید.

مود بعدی Sea of ​​Steel بود جایی که باید در آن جناحی انتخاب می‌کردید و در نبرد های دریایی حضور می‌یافتید.


بیشتر بخوانید:

بررسی بازی Monster Hunter Stories 2

عواملی که باعث کاهش پینگ می شود


یادآوری آنچه در فصل 4 منتشر شد

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵

در آن زمان مشخص شد که چه چیزی برای فصل 4 Call of Duty Mobile ، که Spurned and Burned نام داشت، در راه بود. این سیزن دارای یک تم غرب وحشی بود و با معرفی یک تفنگ اکشن جدید وینچستر (که همیشه با غرب وحشی مرتبط است) همراه بود، دوئل های 1v1 و همچنین شخصیت هایی از غرب قدیمی نیز بخشی از تم این سیزن بودند.

در 20 ماه مه 2021 میلادی ما شاهد بروزرسانی بازی بودیم و این باعث شد قهرمانان اکشن دهه 80 بتوانند در بازی حضور یابند تا بازیکنان علاقه‌مند به تم غرب وحشی از ویژگی های تم سیزن یاد شده نهایت لذت را ببرند.

قهرمانان اکشن دهه 80

تیزر های زیادی از این ایونت منتشر گشت، رویداد اضافه شدن قهرمانان اکشن دهه 80 در Call of Duty و نه فقط در COD Mobile ،بلکه در COD Warzone ، و COD Black Ops Cold War نیز. اضافه شدن رمبو اولین تیزر مهم و بزرگ و کاملاً واضح این ایونت بود، اما دومین تیزر جان مک کلین از Die Hard بود. اینها در به روزرسانی 20 ماه می سال 2021 میلادی وارد شدند. در آن زمان هر دو اسکین Rambo و John McClane برای خرید در فروشگاه در دسترس بودند، و همچنین گیم مودی که در آن می‌توانستید برای مدت کوتاهی به آن شخصیت ها تبدیل شوید. آنها بسیار OP بودند.

مپ های جدید سیزن 4

مپ جدید تأیید شده Dome بود. این یک مپ مالتی پلیر بود که در Modern Warfare 3 مشاهده شد ، یک نقشه کوچک که در اطراف پایگاه ناتو قرار دارد ،گنبد مپ Dome در واقع یک گنبد قدیمی است که در آن راداری وجود دارد.

با نشان دادن ساختمان Nakatomi Plaza در یکی از تصاویر تیزر – و همچنین اشاره Glass از Die Hard – برخی گمانه زنی ها وجود داشت که ما می‌توانستیم چیزی را در اطراف Nakatomi Plaza در فصل 4 ببینیم. به نظر نمی رسد که این شی در بازی وجود داشته باشد، اما ساختمان موجود در این تصویر روی نقشه Verdansk در Warzone قرار دارد.

سلاح های جدید سیزن 4

دو سلاح جدید در سیزن 4 عرضه شد. اولی یک تفنگ جدید و یک LMG جدید است. آپدیتی نیز برای سیستم Gunsmith آمد، بنابراین تغییرات بسیار بزرگی را در آنجا مشاهده شد

اولین سلاح، سلاخ LMG Holger 26 است که نسخه لنجندری آن نیز وجود داشت.

دومین سلاح تفنگ جدید MK2 بودکه یک تفنگ مارکسمن بود.

نه فقط سلاح، بلکه یک Scorestreak جدید نیز در این سیزن اضافه شد، Hawk X3 که پهپاد دیگری است که می توانید از آن برای پرواز بر فراز دشمن خود استفاده کرده و آنها را با شلیک گلوله از پای در آورید.

همچنین یک سنسور ضربان قلب وجود دارد که می‌توانید آن را برای ردیابی دشمن خود مجهز کنید.

گیم مود های جدید سیزن 4

گیم مودی که در سیزن 4 اضافه شد، اضافه شدن سیستم Clan Wars بود. این سیستم بدین منظور طراحی شد تا سیستم کلن را در بازی تقویت کند و افراد بیشتری را درگیر کلن ها کند. این مچ ها در کنار مچ های رنک صورت می‌گیرند و کلن ها برای برنده شدن جوایز رقابت می کنند و پول کلن را دریافت می کنند که با آن می‌توانند در فروشگاه کلن برخی آیتم ها را بخرند . همچنین تم غرب وحشی در بعضی گیم مود ها اعمال شد؛ بنابراین، مود Capture the Gold در اصل همان مود Capture the Flag بود.


بیشتر بخوانید:

بازی واچ داگز ۳ (Watch Dogs Legion)

دانلود بازی واچ داگز


یادآوری آنچه در فصل 3 منتشر شد

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵

در ادامه به بررسی مختصر سیزن ۳ می‌پردازیم. سیزن 3 دارای تمی ژاپنی بود و یکی از موفق ترین سیزن های این بازی در طول عمرش از نظر بازاریابی و جذب مخاطب بود.

سلاح های جدید سیزن 3

SMG محبوب PP19-Bizon در این سیزن به بازی اضافه شد. این SMG  در  PUBG Mobile بسیار محبوب است، بنابراین دیدن آن در نسخه تلفن همراه Call of Duty بسیار عالی است. Bizon بیشتر به دلیل سرعت بالای شلیک و ظرفیت بالای خشاب شناخته می‌شود، بنابراین فاکتور مهم تعیین کننده پیروز نبردهای نزدیک خواهد بود.

این تنها سلاح جدیدی نیست که به بازی اضافه شد. سلاح بعدی، کلت Renetti بود که بیشتر شناخته شده است زیرا با اتچمنت های مناسب با یک بار شلیک سه تایی حریف را از پای درمی‌آورد.  این یک تپانچه 9 میلی متری است که در بین کسانی که خواهان سرعت شلیک سریع از سلاح ثانویه هستند بسیار محبوب است، اگرچه که شما باید این سلاح را در Gunsmith به بهترین شکل توسعه دهید تا بهترین استفاده را از آن ببرید. علاوه بر این سلاح‌های جدید، یک پرک جدید نیز به بازی اضافه شد که سرعت شارژ مجدد Operator Skill را افزایش می‌دهد.

نقشه های جدید سیزن 3

مپ costal در این سیزن معرفی شد. این یک نقشه کوچک برای مود مولتی پلیر است. این مپ به طور خاص برای مود Search & Destroy طراحی شده است.

در تیزر رسمی منتشر شده سیزن ۳ صدای خنده‌ای به گوش می‌رسید. تصور می‌شد این صدای هیدورا کای است، با برخی گمانه زنی ها که می‌توانستید Kai را در Battle Pass رایگان دریافت کنید. فصل 3 Call of Duty Mobile همچنین نقشه Oasis را معرفی کرد که اولین بار در Modern Warfare 3 مشاهده شد.

گیم مود های جدید بازی

Swords & Stones و Night Mode 2.0 در لیست فصل 3 قرار داشتند. در Swords & Stones شما فقط مجهز به سلاح های نبرد تن به تن و نارنجک بودید تا با موضوع سامورایی هر چه بیشتر هماهنگ می‌شدید. در حالت شب، عینک‌های دید در شب باز می گردند، اگرچه این بار بر خلاف سیزن ۱۲، شارژ این عینک‌ها محدود بودند.


بیشتر بخوانید:

بازی های ویندوز 11

بررسی بازی Scarlet Nexus


یادآوری آنچه در فصل 2 منتشر شد : سلاح های جدید

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵

AS VAL به بازی اضافه شد. AS VAL یک تفنگ روسی با سیستم صدا خفه کن داخلی است که برای مخفی کاری طراحی شده اما این به این معنی نیست که از قدرت کمی برخوردار است. اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد. AS VAL یک پاداش رایگان Battle Pass بود.

در کنار AS VAL، فصل 2 Marksman Rifle دیگری معرفی کرد – SP -R 208، که قبلاً در Warzone دیده شده بود. این اسلحه محبوب است، زیرا قدرت و سرعت تعویض خشاب آن بالا است، در حالی که مکانیسم گلوله گذاری مجدد آن  سریعتر از سایر تفنگ های هم نوع خود است. این اسلحه یک انتخاب محبوب برای نقشه هایی مانند Crossfire است. SP-R 208 پاداش یک رویداد است، بنابراین برای افزودن آن به زرادخانه خود باید تمام چالش ها را پشت سر بگذارید.

علاوه بر سلاح‌های جدید، یک Scorestreak جدید نیز در سیزن ۳ اضافه شد- Napalm. شما می‌توانید با استفاده از پشتیبانی هوایی، حال و هوای ویتنام را دوباره زنده کرده و بر دشمنان خود آتش ببارانید.

نقشه های جدید سیزن 2

نقشه جدیدی اضافه شد – Shoot House. باز هم، این نقشه Modern Warfare است که برای مود MP طراحی شده است. که یک مپ بسیار کوچک است، بنابراین برای بازی سریعتر طراحی شده است.

Activision یک مطلب کامل برای نقشه منتشر کرده بود که جزئیات طرح و برخی از مواردی را که باید در مورد آنها توجه کنید، توضیح می‌داد. این یک نقشه کوچک است که برای بازی‌های فشرده طراحی شده است، اما به اندازه کافی متنوع است تا لحظات سرگرم کننده زیادی را ارائه دهد. Shoot House برای Team Death Match ،Domination ،Hard Point ،Kill Confitted و موارد دیگر در دسترس است.

مپ شیپمنت Modern Warfare به Call of Duty: Mobile پیوست. این مپ جایگزین مپ شیپمنت 1944 شد، اگرچه ممکن است فقط برای مدت محدود باشد.

این نقشه اساساً همان شیپمنت 1944 است، اما با جنبه‌های عمودی بیشتر مثل وحود یک دریچه در بالای کانتینرها.

گیم مود های جدید سیزن 2

در کنار نقشه‌ها و سلاح های جدیدی که اضافه شد، یک مود بازی جدید نیز اضافه  شد – Gunfight Sniper. این مود شامل شش بازیکن و شش دور فقط با اسنایپر بود، اما نقشه‌های به کار برده شد همه کوچک بودند – کیح، شیپمنت، کاج، کینگ و غیره.

همچنین Tank Battle نیز به عنوان یک مود جدید در بتل رویال اضافه شد. تا پیش از این شاهد حضور تانکها در بتل رویال بودیم، اما شرایط برای حرکت بیشتر تانک ها تغییر کرد. این یک بازی رتبه بندی بود و شما باید اجزای تشکیل دهنده تانک را جمع آوری می‌کردید شاسی، موتور، زره، سلاح‌های اصلی و ثانویه. البته، مجموعه کاملی از سلاح های ضد تانک نیز وجود داشت! سه طرح مختلف مخزن هم بود

کامیون باربری نیز به بتل رویال اضافه شد.


بیشتر بخوانید:

بررسی بازی ENDER LILIES QUIETUS OF THE KNIGHTS

بررسی بازی Alex Kidd in Miracle World DX


یادآوری آنچه در سیزن 1 اضافه شد

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل, بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
بازی کال او دیوتی موبایل, call of duty mobile, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل گوگل پلی, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل مایکت, آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد, آپدیت کالاف دیوتی موبایل سیزن ۵
  • در اینجا به یک یادآوری سریع از اتفاقات فصل 1 می‌پردازیم: نقشه MP – retake
  • شخصیت‌های جدید- شخصیت‌های جدید با مضمون نظم
  • حالت جدید Battle Royale-Blitz (حالت 40 نفره)
  • اسکیل اپراتور جدید Gravity Vortex Gun
  • کلاس BR جدید  Desperado
  • دو سلاح کاربردی جدید – FR .556 ، تفنگ Marksman – SKS
  • حالت‌های جدید MP-3v3 Gunfight، Attack of the Undead 10v10
  • فصل 1: New Order Battle Pass – شخصیت‌ها، سلاح‌ها، اقلام جدید و موارد دیگر
  • رویداد Marquee – مبارزه برای بشریت
  • چالش‌های فصلی جدید،  به روز رسانی های مختلف UI، متعادل سازی برخی اسلحه‌ها و بهینه سازی گیم پلی

دانلود کالاف دیوتی موبایل از مایکت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از پلی استور


بیشتر بخوانید: