نینتندو در صدر فروش کشور ژاپن [+جزئیات]

نینتندو در صدر فروش کشور ژاپن برای هجدهمین سال متوالی بر فروش کشور ژاپن تسلط داشته است و بیشترین فروش فیزیکی بازی را به خود اختصاص داد.

نینتندو در صدر فروش کشور ژاپن

روز چهارشنبه، فامیتسو آخرین گزارش سالانه خود را در مورد فروش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ژاپن منتشر کرد و نشان داد که ۹ بازی از ۱۰ بازی پرفروش فیزیکی، متعلق به کنسول نینتندو سوییچ هستند که خود پرفروش‌ترین سخت‌افزار در سال ۲۰۲۲ بوده است.

نینتندو در صدر فروش ژاپن

  • بیشترین فروش بازی‌های فیزیکی در ژاپن
نینتندو در صدر فروش کشور ژاپن
نینتندو در صدر فروش ژاپن

طبق داده‌های تاریخی فامیتسو از نظر سخت افزاری، تنها یک سال در ۱۸ سال گذشته شاهد یک کنسول غیر نینتندو در صدر جدول فروش ژاپن بودیم. پی اس پی در سال ۲۰۱۰. در دیگر سال‌ها، کنسول‌های DS، 3DS یا Nintendo Switch پرفروش‌ترین سخت افزارها بودند. اکنون نیز سوییچ در رتبه نخست، پلی استیشن 5 در رتبه دوم و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز در رتبه سوم از نظر فروش قرار دارند.

نینتندو 18 سال در صدر فروش کشور ژاپن

نینتندو در صدر فروش کشور ژاپن
نینتندو 18 سال در صدر فروش کشور ژاپن

از ۱۰ بازی فیزیکی پرفروش ژاپن در سال ۲۰۲۲، تنها بازی رتبه دهم یعنی Elden Ring برای کنسول پلی استیشن ۴، متعلق به نینتندو نبود و رتبه اول نیز Pokémon Scarlet and Violet است که ظرف ۷۲ ساعت اول انتشار ۱۰ میلیون نسخه فروخت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *