بهترین اپلیکیشن ها و سایت های رایگان دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی + [مناسب اندروید و ios]

امروزه علاقه‌مندان فیلم و سریال، از گوشی برای تماشا استفاده می‌کنند. با ما و نوشتار معرفی بهترین اپلیکیشن ها و سایت های رایگان دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی همراه ما بمانید.

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که آرشیوی از فیلم و سریال‌های روز دنیا را ارائه داده و به کاربر اجازه می‌دهند تا از طریق گوشی خود به مشاهده آن‌ها بپردازد. برخی از این دسته برنامه ها ایرانی و برخی دیگر غیر ایرانی هستند.

کانال تلگرامی فیگار یکی از بهترین کانال‌ها برای دانلود فیلم و سریال‌های روز است. با عضویت در این کانال، بهترین‌های جهان را دانلود کنید:

دنیای فیلم و سریال – (جایگزین بلبل جان)

برای آشنایی با اپلیکیشن های فیلم و سریال ایرانی و نرم افزار تماشای آنلاین فیلم بدون سانسور همراه ما باشید تا بهترین برنامه فیلم و سریال را معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

فهرست بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی در یک نگاه:

  • بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم
  • اپلیکیشن برای دیدن فیلم در ایفون و اندروید
  • بهترین برنامه های پخش فیلم در اندروید
  • بهترین سایت های رایگان دانلود فیلم و سریال
    • فیلم2مدیا
    • بامابین
    • الماس‌مووی
    • سرمووی
    • یک‌مووی
    • موبومووی
    • گلچین دانلود
    • ناین مووی
    • امپایر بست‌تی‌وی
    • آیو‌فیلم
  • بهترین سایت های اشتراکی دانلود فیلم و سریال
    • دیجی‌موویز
    • آوامووی
    • 30نما
    • والامووی
    • دیبامووی
  • بهترین ربات تلگرام برای دانلود فیلم و سریال
    • @almasmoviechannel
    • @gemoviess
    • @bamabin_bot
    • @donyayeserialbot
    • @filmgirbot
    • @film_bazzan_bot
بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی
بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

از جمله بهترین شبکه‌های خانگی ایرانی، پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا هستند. سریال‌های معروفی مثل یاغی، جیران و جوکر از این دو شبکه نمایش داده می‌شود. برای آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌های این دو پلتفرم دیجیتالی، می‌توانید به مقاله‌های ذیل رجوع نمایید:

-1: الماس مووی (برنامه جایگزین بلبل جان)

برنامه‌ای جایگزین برای اپلیکیشن بلبل جان که بسیار مشابه بلبل جان است و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده می‌باشید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به رایگان بودن و آرشیو بسیار وسیع از فیلم‌های دوبله و زیر نویس اشاره کرد. همچنین این اپ اندروید روی اکثر مدل‌های گوشی های هوشمند و تلوزیون های هوشمند (اندروید) قابل اجرا می‌باشد. و می‌تواند جایگزین بلبل جان باشد.

البته برنامه مشابه بلبل جان دیگری هم به نام مووی باکس در حال حاضر قابل استفاده است.

Tubi TV

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن

Tubi TV دارای کاتالوگی از فیلم‌های رایگان است و به همین دلیل در فهرست بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال قرار دارد. فیمل‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس ژانرهایی نظیر رمانتیک٬ کمدی و غیره قرار گرفته‌اند. شما همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگر برنامه نیز بهره‌مند شوید و محبوب‌ترین فیلم‌ها را در یک دسته‌بندی متفاوت مشاهده کنید.

فیلم‌های قرار گرفته در این اپلیکیشن دارای کیفیت خوبی هستند و پخش کننده‌ی آن نیز به خوبی عمل می‌کند. تمام فیلم‌ها دارای زیرنویس هستند. شما می‌توانید یک حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید تا لیستی از فیلم‌های دلخواهتان را انتخاب کنید و در نتیجه بتوانید آن‌ها را در دستگاه‌های مختلفی که دارید مشاهده کنید.

Popcornflix

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن

Popcornflix یکی دیگر از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پخش فیلم رایگان است که مجموعه‌ای عالی از فیلم‌ها را ارائه می‌کند. این برنامه به شما صفحه‌ای از فیلم‌های رایگان که در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و تازه‌ترین‌ عرضه شده‌ها در بالاتر از همه قرار دارند را ارائه می‌کند.

پاپکورن فلیکس همچنین محتوای انحصاری را نیز ارائه می‌کند که در بخشی به نام Popcornflix Originals قرار دارند. فیلم‌های این اپلیکیشن باکیفیت هستند و به خوبی استریم می‌شوند. پخش کننده‌ی فیلم آن شاید کمی سنگین باشد٬ اما در ویژگی‌ها غنی است. شما می‌توانید سریال‌های تلویزیونی را نیز با این اپلیکیشن به صورت رایگان مشاهده کنید.

Yidio

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

Yidio یک منبع بسیار مناسب برای پیداکردن فیلم‌ها است. این اپلیکیشن رایگان با سایر برنامه‌ها کمی متفاوت است. در واقع تمام فیلم‌های رایگان داخل خود آن نیستند٬ بلکه آن به شما اپلیکیشن‌های رایگان دیگر را نیز معرفی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کاتالوگ بزرگی از فیلم‌های رایگان در Yidio ارائه شده است. تنها مشکل٬ تعداد زیاد فیلم‌های پرداختی و اشتراکی است که در لابه‌لای این عناوین رایگان می‌توان مشاهده کرد. با این حال شما می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را به خوبی در سطح برنامه مدیریت کرده و از فیلم‌های پرداختی جدا کنید.

Sony Crackle

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

Sony Pictures نام بزرگی در صنعت فیلم‌سازی است و Sony Crackle می‌تواند این امپراطوری را ادامه دهد. Sony Crackle یکی از بهترین کلکسیون‌های فیلم‌های رایگان را همراه با فیلم‌های جدید و قدیمی ارائه می‌کند. پخش کننده‌ این فیلم روان کار می‌کند و استفاده از آن آسان است.

فیلم‌های رایگان ارائه شده در این اپلیکیشن دارای تبلیغات هستند٬ پس هنگام پخش فیلم نباید از ظاهر شدن تبلیغات ناراحت شوید. با این حال این تبلیغات خیلی هم زیاد نیستند. اپلیکیشن Crackle بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود که هر ماه تعداد کاربرانش افزایش می‌یابند.

این برنامه هیچ نیازی به ثبت نام یا خرید اشتراک ندارد و کاملا رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به لیست عظیمی از سریال‌های روز دنیا و فیلم های مختلف دسترسی پیدا کنید.

SnagFilms

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

SnagFilms بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال در حوزه‌ی فیلم‌های مستقل و مستند است. کاتالوگ این برنامه شامل مجموعه‌ای از فیلم‌های مستقل عالی است. پخش کننده‌ آن ساده است و اغلب فیلم‌ها را می‌توانید با کیفیت مناسب مشاهده کنید.

همانند دیگر برنامه‌ها٬ در حین تماشای فیلم‌های رایگان با این برنامه تبلیغات نمایان می‌شوند؛ اما تعداد آن‌ها به قدری نیست که بخواهد شما را کلافه کند. هدف اصلی این برنامه فیلم‌های کلاسیک و قدیمی‌تر است٬ پس نباید انتظار داشته باشید آخرین عناوین را در آن ببینید.

اپلیکیشن SnagFilms Watch Free Movies رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توان از آن برای تماشای رایگان فیلم و سریال در گوشی های اندرویدی و آی او اسی استفاده کرد.

Pluto TV

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

Pluto TV یکی از غنی‌ترین اپلیکیشن‌های تماشای فیلم رایگان در این فهرست بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال است. رابط کاربری آن ساده است٬‌ اما قابلیت‌های فراوانی را به کاربران ارائه می‌کند.

زمانی که برنامه را باز می‌کنید٬ شما با کانال‌های تلویزیونی رایگان Pluto همراه یک تب جداگانه برای فیلم‌های رایگان و سریال‌های تلویزیونی شگفت زده خواهید شد. پخش کننده‌ برنامه زیبا و تمیز است و برای اغلب فیلم‌ها زیرنویس وجود دارد.

Vudu

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

برنامه VUDU یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن تماشای فیلم بدون سانسور است که آرشیو خوبی از سریال های تلویزیونی و فیلم های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده اما تبلیغات کمی در آن موجود هستند که ممکن است در برخی شرایط کمی آزاردهنده باشند.

به منظور خلاص شدن از شر این تبلیغات باید اشتراک برنامه VUDU را خریداری کنید. آرشیو فیلم و سریال های برنامه VUDU بسیار گسترده است و خوشبختانه اپلیکیشن مذکور با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

Vudu به شما اجازه می‌دهد در کاتالوگ فیلم‌ها بگردید٬ اما برای پخش فیلم‌ها باید اول وارد حساب کاربری خود شوید. در حالی که این برنامه بر اجاره‌ فیلم‌ها متمرکز است٬ اما شما می‌توانید زبانه‌ “Free” را نیز برای مشاهده‌ فیلم‌های غیرپرداختی در این برنامه مشاهده کنید.

Viewster

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

اپلیکیشن Viewster هم یکی دیگر از برنامه هایی است که امکان تماشای سریال های تلویزیونی، انواع انیمیشن و انواع فیلم در ژانرهای مختلف را بر روی گوشی ارائه می‌کند. این اپلیکیشن آرشیو بسیار گسترده ای دارد و برای به کارگیری آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای وجود ندارد.

به بیان دیگر استفاده از اپلیکیشن Viewster به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. ضمنا این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. آرشیو انیمیشن‌هایی که توسط برنامه Viewster ارائه شده است یکی از عظیم‌ترین و کامل‌ترین آرشیوهای موجود به شمار می‌رود. پس اگر از علاقمندان به تماشای انیمیشن هستید، برنامه Viewster یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

این برنامه مانند رقیبی برای Youtube می‌ماند٬ اما به عنوان یک اپلیکیشن پخش فیلم نیز کار می‌کند. Viewster به لطف یک رابط کاربری مناسب٬ به شما کمک می‌کند فیلم‌های رایگان را آسان‌تر و بر اساس ژانرهای مختلف بیابید. پخش کننده‌ این برنامه نیز به شما اجازه‌ انتخاب کیفیت و گزینه‌های زیرنویس را می‌دهد.

Viewster اجتماعی‌تر از دیگر گزینه‌های لیست بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال است. این اپ به شما اجازه می‌دهد زیر هر فیلم نظر خود را بیان کنید٬ واکنش نشان دهید و وارد وبلاگ مربوط به هر فیلم در داخل برنامه شوید. شما همچنین می‌توانید گزینه‌های شخصی‌سازی نظیر تاریخ٬ ترتیب و غیره را در مورد فیلم‌هایتان اعمال کنید.

Bigstar Movies

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

برنامه بعدی که در لیست بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال در گوشی جای گرفته است، برنامه BigStar Movies نام دارد که متاسفانه فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده، بنابراین کاربران دستگاه های آی او اسی اپل قادر به استفاده از آن نیستند.

این برنامه لیستی از فیلم‌ها و سریال‌هایی را ارائه می‌کند که برنده جوایز مختلف شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال فیلم‌های روز هالیوودی هستید، برنامه BigStar Movies چندان به کار شما نخواهد آمد. این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است اما در این شرایط تبلیغاتی را ارائه می‌کند.

به منظور خلاص شدن از شر این تبلیغات درون برنامه‌ای می‌توانید با صرف هزینه ناچیزی اشتراک آن را خریداری کنید. Bigstar Movies یک اپلیکیشن جذاب با تمرکز بر فیلم‌های مستقل است. رابط کاربری آن ساده است و یک حالت تیره را نیز ارائه می‌کند.

توجه داشته باشید که برخی از برنامه‌ها محدود به مناطق مختلفی از جهان هستند و برای اجرای آن‌‌‌ها باید از اپلیکیشن‌های تغییر IP استفاده کنید.

Flipps HD

بهترین اپلیکیشن تماشای فیلم بدون سانسور
بهترین اپلیکیشن تماشای فیلم بدون سانسور

اپلیکیشن Flipps HD یکی از به روزترین اپلیکیشن‌های فیلم و سریال موجود، به منظور تماشای فیلم و سریال در گوشی محسوب می‌شود. این اپلیکیشن را منبعی بسیار دقیق از فیلم، سریال و شوهای تلویزیونی خارجی بدانید.

اپلیکیشن Flipps HD شامل دو نسخه اندروید و iOS می‌شود و رابط کاربری بسیار جذابی و دلنشینی دارد. این اپ به صورت رایگان منتشر شده و گذشته از آرشیو فیلم و سریال‌هایش بیش از 100 شبکه تلویزیونی را هم ساپورت می‌کند. پس اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال هستید، Flipps HD را به خاطر بسپارید.

Netflix

نرم افزار تماشای آنلاین فیلم بدون سانسور
نرم افزار تماشای آنلاین فیلم بدون سانسور

امکان ندارد که علاقمند تماشای فیلم و سریال در گوشی باشید و نام برنامه Netflix یا نتفلیکس به گوشتان بخورده باشد! برنامه نتفلیکس (Netflix) یکی از شناخته‌شده‌ترین، به روزترین، محبوب‌ترین و جامع‌ترین منابع ارائه دهنده آرشیو فیلم و سریال‌های روز دنیا به شمار می‌رود که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

متاسفانه برای استفاده کامل از خدمات برنامه Netflix و دسترسی به آرشیو جامع فیلم، سریال و شوهای تلویزیونی آن باید هزینه مشخصی پرداخت شود و اشتراک این اپلیکیشن خریداری گردد.

Hulu

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

اپلیکیشن Hulu به دلیل کیفیت بسیار خوبی که ارائه کرده است، توانسته به یکی از جدی‌ترین رقیب‌های نتفلیکس در زمینه پخش فیلم و سریال تبدیل شود. برنامه مذکور برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

برای استفاده از قابلیت‌های آن و دسترسی به آرشیو کامل فیلم و سریال‌هایش شما ملزم به پرداخت هزینه مشخصی خواهید بود. بنابراین برنامه Hulu را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه‌های پخش فیلم و سریال فراموش نکنید.

MovieHD

بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدرتمندی که می‌توانید از آن برای تماشای فیلم و سریال در گوشی خود استفاده کنید، برنامه MovieHD است. اپلیکیشن MovieHD شما را قادر می‌سازد تا به لیست عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دسترسی یابید. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است.

Voot

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
اپلیکیشن برای دیدن فیلم در ایفون

یکی از نقاط قوت اصلی برنامه Voot مربوط به آرشیو کارتون‌ها و انیمیشن‌های آن می‌شود که بسیار متنوع و سرگرم کننده خواهد بود. بنابراین اگر از علاقمندان به کارتون و انیمیشن هستید یا قصد دارید اپلیکیشنی را دانلود کنید که فرزندتان را سرگرم کند، برنامه Voot یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. ضمنا این اپلیکیشن به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

BoxTV

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال

بنا به ادعای توسعه دهندگان برنامه BoxTV، این اپلیکیشن بیش از 5000 ساعت فیلم را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این برنامه سعی شده تا بیشتر فیلم‌های هندی و انگلیسی تحت پوشش قرار گیرند، بنابراین اگر از علاقمندان به فیلم‌های هندی هستید، برنامه BoxTV یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

رایگان بودن برنامه BoxTV برای دانلود و مشاهده بسیاری از فیلم‌هایش یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. خوشبختانه برنامه BoxTV شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود.

فیلیمو

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال در گوشی

برنامه آپارات فیلیمو یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن فیلم با زیرنویس ایرانی است که امکان تماشا و دانلود فیلم و سریال‌های مختلف را فراهم می‌کند. در این اپلیکیشن فیلم و سریال‌های مختلف با توجه به ژانرشان دسته بندی شده‌اند این مسئله بسیار کاربردی است.

این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و به راحتی از اپ استور و کافه بازار قابل دانلود خواهد بود.

تلویزیون اینترنتی آیو

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
بهترین برنامه های پخش فیلم در اندروید

اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی آیو هم یکی دیگر از بهترین برنامه های پخش فیلم محسوب می‌شود که خوشبختانه هم برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده و هم دارای نسخه آی او اسی است.

این اپ آرشیو کاملی از فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فیلم و سریال‌های موجود در این برنامه بر اساس موضوع و ژانرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند. همچنین برنامه از قابلیت جستجوی فیلم و سریال‌های مورد علاقه کاربر هم پشتیبانی می‌کند.

تلوبیون

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
اپلیکیشن فیلم با زیرنویس

برنامه تلوبیون فقط از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. بنابراین امکان نصب این اپلیکیشن در آیفون و آیپدهای اپل وجود ندارد. این برنامه در اصل برای تماشای آنلاین شبکه‌های تلویزیونی طراحی شده اما این اپلیکیشن قابلیت پخش سریال و فیلم‌های متنوعی را هم به همراه دارد.

بخش فیلم و سریال برنامه تلوبیون به سه دسته‌بندی فیلم‌ سینمایی، سریال و کودک و نوجوان تقسیم شده است که در هر قسمت فیلم و سریال‌های خاصی ارائه می‌شود. لازم به اشاره است که علاوه بر امکان تماشای آنلاین این فیلم و سریال‌ها امکان دانلود آن‌ها هم با کیفیت‌های مختلف وجود دارد.

فیلم نت

بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال
اپلیکیشن های فیلم و سریال ایرانی

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ایرانی و قدرتمند برای دانلود و پخش فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در گوشی خود هستید، برنامه فیلم نت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی‌تان محسوب می‌شود.

متاسفانه این اپلیکیشن فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد. آرشیو کاملی از فیلم و سریال ایرانی و خارجی در فیلم‌نت ارائه شده است و کاربران می‌توانند به صورت قانونی به این آرشیو دسترسی پیدا کنند.

سیمای همراه

برنامه فیلم و سریال
برنامه فیلم و سریال

اپلیکیشن سیمای همراه هم یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای مشاهده و دانلود فیلم و سریال‌های داخلی و خارجی در گوشی خود استفاده کنید. متاسفانه این اپلیکیشن هم فقط شامل نسخه اندرویدی می‌شود.

مطالب بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اپلیکیشن های رایگان فیلم و سریال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین اپلیکیشن ها و سایت های رایگان دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی + [مناسب اندروید و ios]

  1. بنده هم برنامه فیلمکده رو پیشنهاد میکنم. البته اگه اهل فیلم خارجی باشید.
    بروز بودن لیست فیلم های خارجی با دوبله و زیرنویس و سرعت بالای اون از دلایل دوست داشتنی بودن این برنامه ست.
    لینک دانلودش هم خدمت دوستان و علاقه مندان به فیلم و سریال خارجی:
    https://cafebazaar.ir/app/filmkade.akarous.com

  2. سلام من هم میخام یه اپلیکیشن فیلم و سریال بهتون معرفی کن که همه فیلم ها و سریال هاش رو میتونید رایگان ببینید یا دانلود کنید . فیلم ها و سریال های به روز با دوبله و زیرنویس فارسی ، همچین فیلم های ایرانی
    لینک دانلود »
    https://myket.ir/app/ir.mashreghiha.bam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *