دانلود اپلیکیشن bereal ؛ رقیب جدی اینستاگرام + لینک دانلود

اپلیکیشن BeReal همان‌طور که از اسمش پیداست، افراد را به نمایش زندگی واقعی و بدون فیلتر تشویق می‌کند. با دانلود اپلیکیشن bereal همراه فیگار باشید.

شبکه‌های اجتماعی فعلی شرایطی پیدا کرده‌اند که کاربران به‌راحتی نمی‌توانند هر چیزی را در آن‌ها منتشر کنند. همه ما مخصوصا در اینستاگرام بهترین خودمان را به نمایش می‌گذاریم و مدت‌ها روی هر پستمان فکر می‌کنیم. اما شبکه اجتماعی جدیدی که به تازگی بین جوانان محبوب شده، خلاف این قاعده را در پیش گرفته است.

دانلود اپلیکیشن bereal

رقیب جدی اینستاگرام + لینک دانلود

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار دانلود اپلیکیشن bereal خواهید خواند به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن BeReal چیست؟
  • تفاوت اپلیکیشن BeReal با پلتفرم‌های دیگر
  • شرکت و موسسین BeReal
  • دانلود اپلیکیشن BeReal
دانلود اپلیکیشن bereal
دانلود پلتفرم BeReal

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن BeReal چیست؟

شبکه‌های اجتماعی موجود دریافته‌اند که کاربران نمی‌توانند به راحتی چیزی در آن‌ها پست کنند. همه ما به خصوص در اینستاگرام، بهترینِ خودمان را نشان می‌دهیم و مدت زیادی به هریک از پست‌هایمان فکر می‌کنیم. اما این شبکه اجتماعی جدید که اخیرا در بین جوانان رواج پیدا کرده، هنجارشکنی کرده است.

کاربران BeReal هر روز در زمان غیرمنتظره‌ای اعلانی دریافت می‌کنند که به آن‌ها می‌گوید دو دقیقه فرصت دارند تا عکس خود را به اشتراک بگذارند. اگر پست بعد از دو دقیقه منتشر شود، BeReal پست را علامت‌گذاری می‌کند تا به دیگران اطلاع دهد که ممکن است زمان بیشتری را برای انتخاب و انتشار موضوع صرف کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت اپلیکیشن BeReal با پلتفرم‌های دیگر

BeReal هیچ فیلتر یا قابلیت لایکی ندارد. ایده این شبکه اجتماعی این است که کمترین زمان را در اختیار کاربران قرار دهد تا پست‌ها از قبل دستکاری و آماده نشوند. پلتفرم BeReal، همان‌طور که از نامش پیداست، از شما می‌خواهد آنچه را که واقعا در زندگی شما وجود دارد، با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

این برنامه می‌گوید: «BeReal زندگی است؛ خود زندگی. زندگی فیلتر ندارد.»

بیشتر بخوانید:

شرکت و موسسین BeReal

شرکت BeReal در پاریس قرار دارد و توسط کوین پیرو و الکسیس بریات تاسیس شده است.

این شرکت سرمایه خود را از چند شرکت آمریکایی از جمله اندرسون هوروویتز، اکسل پارتنرز و DST Global جذب کرده است. این شرکت برای اولین بار 36.6 میلیون دلار در ژوئن 2021 جذب کرد.

به نظر می رسد ایده ایجاد این شبکه اجتماعی زمانی به ذهن الکسیس بریات رسید که از تماشای زندگی غیر واقعی افراد تأثیرگذار خسته شده بود. این برنامه در سال 2020 منتشر شد و برای اولین بار در فرانسه محبوب شد. BeReal چند ماه پیش وارد دانشگاه های آمریکا شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اطلاعات شرکت Sensor Tower، در بازه زمانی ژانویه 2021 تا فوریه 2022، اپلیکیشن BeReal نزدیک به 4 میلیون بار روی اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود شده است. همچنین آمار نشان می‌دهد حدود 30 درصد از این دانلودها در فوریه 2022 بوده که سرعت محبوبیت این اپ در ماه‌های اخیر را نشان می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن BeReal

دانلود اپلیکیشن BeReal برای اندروید از گوگل پلی

دانلود پلتفرم BeReal برای iOS از طریق اپستور

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود اپلیکیشن bereal سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *